Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیین تودیع و معارفه روسای سابق و جدید مرکز بررسی های استراتژیک ریاست جمهوری بعد از ظهر چهارشنبه با حضور محمود واعظی، رئیس دفتر رئیس جمهور برگزار شد.

به گزارش ایسنا، در این مراسم که با حضور شماری از وزرا و اعضای هیأت دولت، معاونین و اعضای دفتر رئیس جمهور، معاونین نهاد ریاست جمهوری، مسئولین، پژوهشگران و کارشناسان مرکز بررسی‌های استراتژیک برگزار شد،  محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهور با تقدیر از خدمات حسام‌الدین آشنا در طول مدت حدود 8 سال ریاست این مرکز گفت: دکتر آشنا در این مدت همواره صادقانه و دلسوزانه و براساس وجدان علمی نسبت به مأموریت‌های این مرکز اهتمام ویژه و جدی داشته و توانسته با تعامل صمیمانه با همه بخش‌های مختلف دولت منشأ خدمات ارزنده‌ای باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دفتر رئیس جمهور با اشاره به انتصاب  علی ربیعی به عنوان رئیس جدید مرکز بررسی‌های استراتژیک،گفت: انتصاب دکتر ربیعی به عنوان رئیس جدید این مرکز بی‌تردید مسیر مناسبت‌های این مرکز را تداوم خواهد بخشید و با توجه به حضور طولانی ایشان در مسئولیت‌های مختلف در دولت، نسبت به الزامات کاری مرکز، غریبه نیستند و امیدواریم با توجه به روحیه ایشان در تعامل و کار جمعی بتوانند، منشأ اثر باشند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: علی ربیعی محمود واعظی رییس دفتر رییس جمهور مرکز بررسی های استراتژیک دفتر رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۱۱۵۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی احتمال بازگشت مدیرعامل سابق به استقلال

آفتاب‌‌نیوز :

بعد از انتخاب فرشید سمیعی به عنوان سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال و جدایی علی خطیر، سرپرست این تیم هم برکنار شد و آتیلا حجازی به عنوان سرپرست جدید باشگاه استقلال منصوب شد. انتشار عکس لحظه عقد قرارداد با حجازی در کنار سمیعی، حاوی نکته‌ای جالب توجه بود که از چشم رسانه‌ها دور نماند. ماجرا از این قرار بود که این دفتر همان دفتری بود که بار‌ها آجورلو قرار‌های کاری خود را در زمان مدیرعاملی استقلال در آنجا برگزار می‌کرد و بار‌ها از مدیرعامل سابق استقلال در کنار افراد مختلف در این دفتر عکس منتشر شد. همین موضوع باعث شد تا شایعاتی در خصوص بازگشت احتمالی آجورلو به استقلال مطرح شود.

پیگیری‌های ما در این خصوص نشان می‌دهد این دفتر که حسابی جنجالی شده متعلق به فرشید سمیعی و یکی از دوستانش است و این آجورلو بوده که در زمان مدیریت خود در استقلال بعضی از قرار‌های خود را در آن برگزار می‌کرده است. همچنین در مورد شایعه بازگشت آجورلو به استقلال باید بگوییم که بعید است چنین اتفاقی رخ دهد و برنامه‌ای برای بازگشت آجورلو به استقلال وجود ندارد. از سمیعی و شهریاری به عنوان دو گزینه نهایی مدیرعاملی استقلال نام برده می‌شود و باید دید در نهایت کدام یک این سمت را عهده دار خواهد شد.

منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • مراسم باشکوه تحلیف پوتین به عنوان ریاست جمهوری
  • مراسم تحلیف ریاست جمهوری برای سی سالگی
  • «پوتین» به چین و ترکیه سفر می‌کند
  • پوتین برای پنجمین بار رئیس‌جمهور روسیه شد+ فیلم
  • مراسم تحلیف «پوتین» فردا برگزار می‌شود
  • اولین انتخابات ریاست جمهوری چاد پس از حاکمیت نظامیان
  • واکنش کاخ سفید به «گشتاپو» خواندن دولت بایدن از سوی ترامپ
  • لاوروف: نتایج انتخابات آمریکا بر تمایل برای تحمیل «شکست استراتژیک» به ما اثری ندارد
  • ترامپ، دولت بایدن را با گشتاپو مقایسه کرد
  • بررسی احتمال بازگشت مدیرعامل سابق به استقلال