Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ محمد توحیدی فرمانده انتظامی مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، اظهار کرد: به دنبال گزارش یک معلم دلسوز مبنی بر سرقت یک دستگاه خودروی پراید شخصی در روز معلم مراتب در دستور کار ویژه فرماندهی انتظامی قرار گرفت.

توحیدی افزود: پس از انجام یک سری عملیات پلیسی خودروی سرقتی در یکی از محل‌های سطح شهر که رها شده بود، شناسایی و کشف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه هنگام سرقت سویچ خودرو در داخل آن جا مانده بود، اذعان کرد: سارق پس از سرقت اشیای داخل ماشین آن را در یکی از محلات سطح شهر رها کرده بود که با تلاش ماموران پیدا شد.

سرهنگ توحیدی اضافه کرد: کشف خودرو این معلم مهابادی به مناسبت روز معلم طی چند روز گذشته به صورت ویژه در دستور کار انتظامی مهاباد قرار گرفته که در نهایت با همکاری عوامل پلیس آگاهی در کمتر از ۷۲ ساعت کشف و تحویل مالباخته داده شد. سارق شناسایی که تلاش برای دستگیری متهم در دست اقدام و نتیجه متعاقباً اعلام خواهد شد.

فرمانده انتظامی مهاباد ضمن تبریک دوباره روز معلم گفت: شهروندان نسبت به رعایت نکات ایمنی و عوامل پیشگیرانه از سرقت‌های احتمالی را به صورت جدی انجام دهند.

مهاباد با ۲۴۰ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان‌غربی واقع شده و دارای سه کلانتری است.

انتهای پیام/ س خ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی سرقت خودرو پلیس آگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۱۱۷۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۴۲ فقره سرقت در آبادان

سرهنگ کیومرث کشوری فرمانده انتظامی آبادان گفت: به دنبال وقوع چند فقره سرقت احشام در برخی مناطق حاشیه این شهرستان، مراتب شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار این فرماندهی قرار گرفت.

به گفته او ماموران آگاهی با رصد فنی و استفاده از منابع اطلاعاتی خود توانستند ۲ سارق حرفه‌ای را در این زمینه شناسایی و طی عملیاتی آنان را در مخفیگاهشان دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی آبادان از اعتراف متهمان به ۴۲ فقره سرقت خبر داد و گفت : این سرقت ها شامل ۱۰ فقره احشام، ۱۵ فقره منزل، ۱۲ فقره سیم برق، ۳ فقره موبایل و دو فقره موتور سیکلت است.

این مقام انتظامی گفت:  یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی نیز از سارقان کشف و ضبط شد.

کشوری با اشاره به سوابق متهمان دستگیر شده گفت: متهمان دستگیر شده به دلیل جرائم متعدد از جمله سرقت مسلحانه احشام در برخی شهرستان‌های سطح استان، سرقت منزل، کابل برق در آبادان و همچنین مشارکت در قتل تحت تعقیب کیفری بودند.

۴ نفر از مالباختگان احشام شناسایی و علیه متهمان دستگیر شده پرونده قضایی تشکیل و به دادسرا معرفی شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • دستگیری سارق گاردریل‌های جاده‌ای در شیروان
  • امام جمعه قم: از نیروی انتظامی و کسانی که زخم زبان‌ها را به جان خریدند تشکر می‌کنیم
  • کشف ۴۲ فقره سرقت در آبادان
  • سربازان همچنان در انتظار صدور بخشنامه برای جذب سرباز معلم
  • انهدام باند سارقان احشام در بیله سوار
  • ۵۶ دستگاه خودرو سرقتی در گیلان کشف شد
  • کشف ۵۶ دستگاه خودرو سرقتی در گیلان
  • کشف بیش از ۵۰۰ موبایل سرقتی در عملیات پلیس آگاهی پایتخت / کاهش آمار وقوع سرقت مسلحانه
  • ربودن کودک ۴ ساله با خودرو مادرش | سارقان کمک کردند ماشین خراب روشن شود اما...
  • قتل پیرزن تنها به خاطر سرقت طلا