Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-03@15:31:23 GMT

آبگرفتگی مسکن مهر پردیس رفع شد

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۱۲۰۵۶

آبگرفتگی مسکن مهر پردیس رفع شد

مدیرعامل شرکت عمران پردیس گفت: به دنبال بارندگی روزهای اخیر، آبگرفتگی در دو بلوک مسکن مهر ایجاد شده بود که در ساعات اولیه برطرف شد؛ نواقصی هم در دفع آبهای سطحی داشتیم که در حال شناسایی و رفع آنها هستیم.

به گزارش ایسنا، باران شدید روزهای گذشته منجر به آبگرفتگی سطح شهر پردیس، آبگرفتگی برخی واحدهای مسکونی و مسدود شدن جاده تهران ـ جاجرود شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اختلال ایجاد شده در رفت و آمد خودروها البته ساعاتی بعد بازگشایی شد. طبق اعلام فرمانداری پردیس، ترافیک به دلیل شیب جاده در مسیر شمال به جنوب و روان شدن آب ناشی از بارندگی به سمت پل اصلی محور تهران ـ جاجرود ایجاد شده بود که با تلاش نیروهای حمل و نقل جاده‌ای بازگشایی شد.

از طرف دیگر بنا بر اعلام برخی ساکنان، تعدادی از واحدهای مسکونی در سایتهای مسکن مهر و دیگر فازهای پردیس دچار مشکلاتی از قبیل نشت آب از سقف منازل، سرازیر شدن آب از ناودانها و لاگونها شد؛ به طوری که از کف برخی بلوکهای ساختمانی، آب بالا آمد.

تصاویر و ویدئوهایی که برخی مخاطبان ایسنا ارسال کردند نشان می‌دهد آب از سقف و دیوار منازل سرازیر شده و در برخی واحدها آب فاضلاب بالا آمده است.

در این خصوص مهدی هدایت ـ مدیرعامل شرکت عمران پردیس ـ به ایسنا گفت: مشکل آبگرفتگی مربوط به دو بلوک بود که ناشی از قصور مدیر بلوک و پیمانکار بوده است. در واقع مسیر خروجی پلتفرم مسدود شده بود. همان شب نیز مشکل برطرف شد و روز بعد که باران بیشتری بارید مشکلی ایجاد نشد.

هدایت افزود: ما صدها پلتفرم داریم که در یکی از آنها آب جمع شده بود. مابقی نواقصاتی هم که در دفع آبهای سطحی بود شناسایی و در حال رفع نقص است.

همچنین روابط عمومی شرکت عمران شهر جدید پردیس به ایسنا اعلام کرد: حجم بارشها در روزهای اخیر به قدری بود که در سطح شهر پردیس سیلاب جاری شد و طبیعتا مشکلاتی را برای همشهریان ایجاد کرد. با این حال نشت آب از سقف برخی واحدهای مسکن مهر به دلیل کیفیت ایزوگام منازل نبوده است بلکه ناشی از انسداد ناودانها بود.

در این توضیحات آمده است: تگرگ شدیدی قبل از بارش باران آمد که خروجی برخی پشت بامها را مسدود کرد و باعث تجمیع آب در سقف واحدهای مسکونی شد و همین مساله باعث روان شدن آب از دیواره ها گردید. نیروهای امدادی شرکت عمران با همکاری ساکنان برای تخلیه آب منازل اقدام کردند و در حال حاضر مشکلات برطرف شده است.

بنابراین گزارش، کوهستانی بودن شهر جدید پردیس و شیب حدود ۴۵ درجه‌ای معابر این شهر معمولا در زمانهای بارش باعث ایجاد معضلاتی برای ساکنان می‌شود. برخی کارشناسان معتقدند که بهتر بود برای جانمایی حدود ۸۲ هزار واحد مسکن مهر پردیس دقت بیشتری صورت می گرفت. از طرف دیگر عده‌ای بر این باورند که جانمایی مسکن مهر پردیس در زمینهای ناهموار تصمیم منطقی بوده است؛ زیرا با این اقدام از ساخت و ساز بر روی زمینهای مسطح که می‌تواند به کاربری‌های کشاورزی اختصاص یابد پرهیز شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مسکن مهر پردیس شرکت عمران شهر جدید پردیس آبگرفتگی پردیس شرکت عمران مسکن مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۱۲۰۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) روایت پردیس پورعابدینی از سکانس خجالت‌آور ملاقات شرعی در گناه فرشته

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • سه شنبه بازار پردیس تعطیل می شود
  • برای حل مشکلات تعاونی های مسکن چابهار عزم جدی وجود دارد
  • خط ۲ مترو تهران به پایانه جدید شرق وصل می شود
  • خط ۲ مترو تهران به پایانه جدید شرق متصل می شود
  • برپایی ۵ میز خدمت در نماز جمعه ارومیه
  • پردیس‌های آمریکا علیه جنگ غزه
  • (ویدئو) روایت پردیس پورعابدینی از سکانس خجالت‌آور ملاقات شرعی در گناه فرشته
  • فعالیت شبانه‌روزی ۱۷۰۰ نیروی خدمات شهری برای رفع آبگرفتگی
  • ایجاد اشتغال برای ۲۵۶۰ نفر توسط بسیج سازندگی گیلان
  • ضرورت احداث تهران جدید