Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا ، ارژنگ عزیزی روز چهارشنبه افزود: تعداد مشمولان سهام عدالت در استان اردبیل ۹۸۱ هزار نفر است که ۴۷۰ هزار نفر آنها مدیریت و مالکیت مستقیم را انتخاب کرده‌اند و ۵۱۱ هزار نفر با انتخاب و یا به صورت پیش فرض به روش غیرمستقیم باقی مانده‌اند.

وی بیان کرد: هم اکنون به صورت میانگین بیش از ۶۲ درصد از سهامداران غیرمستقیم سهام عدالت در استان سجامی شده‌اند و ۶۶ نفر برای کاندیداتوری انتخابات هیات‌مدیره  ثبت نام کرده‌اند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: برابر آگهی انجام شده برای آزاد سازی سهام عدالت جلسه مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده صاحبان سهام در استان اردبیل ساعت ۱۰ روز یکشنبه ۱۹ اردیبهشت ماه به روش الکترونیکی در آدرس تارنمای dima.csdiran.ir برگزار خواهد شد.

عزیزی اظهار کرد: طبق ماده ۸۷ قانون تجارت، حد نصاب تشکیل جلسات مجمع عمومی عادی در دعوت و آگهی اول با حضور دارندگان نصف بعلاوه یک سهام قانونی خواهد بود.

 وی گفت: چنانچه در این نوبت تعداد شرکت کنندگان به حد نصاب نرسد، انتخابات به دور بعدی موکول خواهد شد و در این مرحله  با حضور هر تعداد از صاحبان سهام دارای حق رای انتخابات اعضای هیات مدیره، قانونی خواهد بود. 

عزیزی اظهار کرد: برای اینکه سهام داران در چنین شرایطی حق رای و انتخاب را از خود سلب نکنند، توصیه می‌شود حتماً در سامانه سجام ثبت نام کنند. 

معاون استاندار اردبیل بیان کرد: از زمان شکل گیری شرکت‌های سهام عدالت تا به امروز (۱۵ سال) هیچ انتخاباتی برای تعیین اعضای هیات مدیره برگزار نشده بود و سازمان خصوصی سازی وظیفه خرید و فروش ها و جابجایی سهام های موجود در سبد سهام عدالت را بعهده داشت و مردم سود خود را به صورت سالیانه دریافت می‌کردند که این موضوع با چارچوب قانون تجارت سنخیت نداشت. 

عزیزی افزود: قرار بود مجامع عمومی عادی فوق العاده این شرکت‌ها در ۲۰ اسفند ماه سال ۱۳۹۹ برای انتخاب اعضای هیات مدیره برگزار شود که به دلیل اینکه استعلام شرایط عمومی و همچنین احراز شرایط تخصصی و حرفه‌ای برخی از کاندیداها، برگزاری انتخابات به تعویق افتاد.

برچسب‌ها توسعه اقتصادی مشارکت انتخاباتی سهام عدالت اردبیل

منبع: ایرنا

کلیدواژه: توسعه اقتصادی مشارکت انتخاباتی سهام عدالت توسعه اقتصادی مشارکت انتخاباتی سهام عدالت اردبیل اخبار کنکور سهام عدالت هیات مدیره هزار نفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۱۲۱۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کودتا در استقلال برای ۵۰ میلیارد تومان؟

هیات‌مدیره باشگاه استقلال چهارشنبه‌شب با برگزاری نشستی فوری سه‌نفره، علی خطیر، مدیر عامل باشگاه را اخراج کرد؛ کاری عجیب که پیش از این با همین سبک و سیاق از سوی هیات‌مدیره وقت استقلال علیه مصطفی آجورلو رخ داده بود.

به گزارش ایسنا، تیم فوتبال استقلال در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر مقابل تراکتورسازی متوقف شد تا با توجه به تساوی بدون گل پرسپولیس مقابل سپاهان همچنان به فاصله پنج هفته مانده تا پایان مسابقات لیگ برتر شانس اول قهرمانی باشد.

استقلال از پنج بازی باقیمانده چهار بازی را در تهران برگزار خواهد کرد که این می‌تواند با توجه به حمایت‌های هواداران، استقلال را به قهرمانی سوق دهد اما این تیم همچنان درگیر اختلافات داخلی است. ساعت ۲۰ دیشب (چهارشنبه) و درست زمانی که فقط یک ساعت از پایان بازی استقلال و تراکتور گذشته بود، هیات‌مدیره ناقص و سه‌نفره باشگاه استقلال متشکل از حیدرزاده، افضلی و سمیعی جلسه‌ای را تشکیل دادند و در اقدامی عجیب در حالی که پنج هفته تا پایان لیگ باقی مانده و استقلال فقط یک مرتبه قرار است تا پایان فصل از تهران خارج شود و شانس اول قهرمانی است، رای به برکناری مدیرعامل استقلال دادند.

البته یک عضو هیات‌مدیره‌ پنج‌نفره استقلال هنوز مشخص نشده و علی آقامحمدی، عضو دیگرش،  در جلسات شرکت نمی‌کند. از طرفی با تغییر مالکیت باشگاه استقلال ممکن است خود این افراد تا آخر خرداد در هیات‌مدیره حضور داشته باشند و پس از پایان لیگ برتر از هیات‌مدیره باشگاه کنار گذاشته شوند. پس این تصمیم در نوع خود عجیب به نظر می‌رسد؛ چرا که اگر به خاطر اختلاف بین خطیر و نکونام چنین تصمیمی گرفته شده، این اختلاف‌ها از ابتدای فصل بوده است؛ نه حالا که هیات‌مدیره در مهم‌ترین برهه فصل درباره آن تصمیم‌گیری کند. در نتیجه باید دلیل دیگری در پشت پرده این تصمیم وجود داشته باشد. البته این اتفاق مسبوق‌ به‌ سابقه بوده و یک بار هم زمان مدیریت مصطفی آجورلو در استقلال، اعضای هیات‌مدیره یک کودتای شبانه دیگر را هم انجام داده و آجورلو را برکنار کردند!

پیگیری‌های خبرنگار ایسنا نشان می‌دهد دلیل برکناری خطیر پرداخت پول به بازیکنان پیش از بازی با تراکتور بوده است. ۵۰ میلیارد تومان با دستور مستقیم علی‌عسکری، مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس - که مالکیت باشگاه استقلال را در اختیار گرفته - به حساب باشگاه واریز شد اما شهریاری و اعضای هیات‌مدیره اعتقاد داشتند این پول نباید قبل از بازی به بازیکنان پرداخت می‌شد و باید به عنوان پاداش به صورت کم‌کم واریز می‌شد که همین باعث بروز اختلاف شده و به همین دلیل مدیرعامل آبی‌ها را برکنار کرده‌اند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اعلام تاریخ دقیق واریز سود سهام عدالت
  • کودتا در استقلال برای ۵۰ میلیارد تومان؟
  • تاریخ جدید واریز سود سهام عدالت اعلام شد
  • منع نمایندگان هیات مدیره شرکت‌های دولتی از داوطلبی مجلس
  • نشست هیات مدیره شرکت گاز آذربایجان‌غربی
  • نظارت ها بر شرکت های بورسی برای واریز به موقع سود سهام عدالت چگونه است؟
  • عزیزی: برای مسابقات آسیایی تنیس برنامه داریم
  • تاریخ دقیق واریز سود سهام عدالت اعلام شد + جزئیات
  • اعضای هیات مدیره پدیده مشخص شدند
  • زمان برگزاری مجمع باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس