Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد،  عباس کلانتری مدیرعامل باشگاه نوین فولاد یزد گفت: مرحله نهایی مسابقات فوتبال مناطق جوانان باشگاه‌های کشور انتخابی لیگ دسته اول جوانان کشور از تاریخ ۲۳ اردیبهشت به مدت دو روز به میزبانی باشگاه نوین فولاد در شهر یزد برگزار می‌شود.

او‌افزود: تیم جوانان نوین فولاد یزد در گروه دوم مسابقات با تیم‌های مقاومت کوثر تهران، مدرسه عالی حرفه‌ای مشهد و ستاره کلاهی میناب هم گروه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کلانتری ابراز کرد: در پایان این مسابقات تیم‌های اول و دوم گروه به لیگ دسته یک جوانان کشور صعود می‌کنند.

انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال مسابقات فوتبال ورزش و جوانان نوین فولاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۱۲۲۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

8 تیم برتر جام حذفی و جای خالی سرخابی‌ها

به گزارش "ورزش سه"، با برگزاری دیدارهای مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی 8 تیم برتر این مسابقات انتخاب و معرفی شدند. طی دیروز و امروز 8 بازی از جام حذفی برگزار شد که فوتبال های جذابی بود و در نهایت برنده‌ها توانستند در جمه 8 تیم برتر مسابقات قرار بگیرند.

مس رفسنجان، چادرملو اردکان، گل‌گهر سیرجان، هوادار تهران، آلومینیوم اراک، تراکتور تبریز، ملوان انزلی و سپاهان اصفهان 8 تیمی هستند که بازی‌های این مرحله را با موفقیت پشت سر گذاشتند و جواز حضور در یک چهارم نهایی را از آن خود کردند.

در جمع 8 تیم برتر جام حذفی تنها یک تیم لیگ یکی حضور دارد و مابقی از لیگ برتر هستند. چادرملو اردکان که یکی از مدعیان صعود به لیگ برتر هم هست، در مرحله اول فولاد خوزستان را شکست داد و امروز از سد مس کرمان گذشت تا به جمع 8 تیم برتر مسابقات برسد.

نکته قابل توجه در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی غیبت استقلال و پرسپولیس است. دو تیم بزرگ و پرافتخار فوتبال ایران حالا در جام حذفی حضور ندارند و برای قهرمانی در لیگ برتر تلاش می‌کنند. استقلال در مرحله یک شانزدهم نهایی مغلوب مس رفسنجان شد و پرسپولیس هم امروز در ضربات پنالتی به آلومینیوم اراک باخت و از گردونه رقابت‌ها کنار رفتند.

حالا 8 تیم باقیمانده در جام حذفی شانس خود را برای رسیدن به فینال و قهرمانی در این تورنمنت امتحان می‌کنند. تیم‌هایی که در انتظار قرعه خود در دور بعدی مسابقات هستند و باید دید کدام تیم‌ها با هم روبه‌رو خواهند شد.

دیگر خبرها

  • هدیه بزرگ به چادرملو در جام حذفی
  • تاریخ برگزاری مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی
  • تاریخ برگزاری مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال
  • 8 تیم برتر جام حذفی و جای خالی سرخابی‌ها
  • هوادار با شکست مس سونگون صعود کرد
  • محمودآباد میزبان تور بین‌المللی دوچرخه سواری خزر شد
  • مظفری راهی مرحله نهایی مسابقات شد
  • سجاد آقایی راهی مرحله بعدی مسابقات شد
  • جام ملت‌های فوتسال آسیا؛ میزبان جام جهانی حریف ایران در نیمه نهایی شد
  • ورزشگاه شهدای فولاد میزبان سپاهان در یک هشتم نهایی جام حذفی