Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، مهندس صفا صبوری دیلمی به اتفاق جمعی از مدیران ارشد معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران به منطقه ۱۲ رفت تا آخرین وضعیت پروژه احداث ساختمان خانه شهر در ضلع شمالی میدان امام خمینی (ره) را مورد پایش و بررسی قرار دهد.

در جریان این بازدید میدانی گزارشی از فعالیت های مربوط به طرح ارتقای کیفی میدان امام خمینی (ره) و یادمان شهدا نیز ارائه و تدابیری در جهت تسریع اقدامات یادشده اتخاذ شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است پروژه احداث ساختمان بلدیه که به عنوان طرح برتر بتنی در بیست و سومین همایش ملی بتن و زلزله انتخاب شد با هدف بازآفرینی ساختمان میراثی بلدیه در قلب تاریخی تهران و ایجاد فضای فرهنگی در دو فاز احداث خانه شهر و ارتقاء کیفی و ساماندهی میدان امام خمینی (ره) تعریف شده که در هر دو فاز فعال است.

کد خبر 5205356

منبع: مهر

کلیدواژه: صفا صبوری دیلمی پروژه عمرانی شهرداری تهران شهرداری تهران ویروس کرونا شورای شهر تهران وزارت آموزش و پرورش واکسن کرونا سازمان تامین اجتماعی روز معلم هلال احمر جمهوری اسلامی ایران قوه قضاییه بازنشستگان سازمان بهزیستی آزادی زندانیان پیش بینی وضعیت هوا کمیته امداد امام خمینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۱۲۲۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویری از هشتاد سال قبل میدان شهرداری رشت

به گزارش تابناک، این میدان در تاریخ ۲۶ آذر ۱۳۵۶ با شمارهٔ ثبت ۱۵۱۶ به‌عنوان یکی از آثار ملی ایران به ثبت رسیده است. این میدان شامل بخش اصلی شهرداری، موزه پست و ساختمان قدیمی هتل ایران است که با برج ساعت خود به عنوان نماد شهر رشت شناخته می‌شود.

میدان شهرداری رشت، با ساختمان‌هایی به سبک معماری اروپای شرقی مربوط به دوره پهلوی اول است که در دوره قاجار به دلیل وجود عمارات دیوانی رشت به «میدان درب دیوانی» مشهور بود. این میدان در تاریخ ۲۶ آذر ۱۳۵۶ با شمارهٔ ثبت ۱۵۱۶ به‌عنوان یکی از آثار ملی ایران به ثبت رسیده است. این میدان شامل بخش اصلی شهرداری، موزه پست و ساختمان قدیمی هتل ایران است که با برج ساعت خود به عنوان نماد شهر رشت شناخته می‌شود.

دیگر خبرها

  • احداث سیل بند و بندسار برای جمع‌آوری روان‌آب
  • احداث آسفالت بازیافتی تا پایان سال/تولید ۱.۵ میلیون تن آسفالت برای ۱۴۰۳
  • جزئیات اتوبان 5 هزار میلیاردی برای باز کردن گره ترافیک تهران
  • بهره‌برداری از تقاطع غیرمسطح تندگویان در مردادماه امسال
  • بازدید استاندار لرستان از چند طرح عمرانی و اقتصادی خرم آباد
  • بازدید استاندار از چند طرح عمرانی و اقتصادی خرم آباد
  • مهلت ۳ ماهه استاندار لرستان جهت تکمیل برج امید
  • بازدید وزیر کشور از پروژه‌های سازمان نوسازی شهر تهران
  • تصویری از هشتاد سال قبل میدان شهرداری رشت
  • تصویری دیده نشده از هشتاد سال قبل میدان شهرداری رشت