Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - آئین تجلیل از خانواده‌های معزز شهدا و غبارروبی مزار مطهر شهدای گمنام با حضور فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان انجام شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  سنندج ، آئین تجلیل از خانواده‌های معزز شهدا، غبارروبی، عطر افشانی و گلباران مزار مطهر شهدای گمنام بعدازظهر امروز با حضور فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان و مسئولان استانی در این شهر انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قدردانی فرمانده سپاه کردستان از مجاهدت‌های معلمان در ایام کروناتشییع باشکوه پیکر شهید مدافع امنیت در قروه/ ‌شهید ‌نامور در خانه ابدی‌ آرام گرفت+تصاویر

همچنین در این مراسم به مناسبت هفته بزرگداشت معلم از تعدادی از فرهنگیان بسیجی نواحی یک و دو سنندج و منطقه کلاترزان با اهدای لوح سپاس تجلیل به عمل آمد. در ادامه به روایت تصویر ببینید:

انتهای پیام/488/ز

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۱۲۴۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عطر افشانی مزار شهدا درپلدشت

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، بمناسبت سالروز شهادت استاد مطهری هفته  بزرگداشت مقام معلم و عقیدتی سیاسی در  سپاه با حضور مردم و مسئولین مزار شهدای شهرستان پلدشت عطر افشانی شد .

در این مراسم که با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولین ،خانواده های معظم شهداء و ایثارگران برگزار شد حاضران با نثار فاتحه بر ادامه راه شهدای والامقام تاکید کردند.

 

 

دیگر خبرها

  • معلمان نقش مهمی در کاهش آسیب‌های جامعه دارند
  • آئین غبار روبی و گلباران مزار شهدای پیرانشهر بمناسبت روز معلم
  • دشمن دوباره خباثت کند، با اقدامی بزرگتر پاسخ داده می‌شود
  • عطر افشانی مزار شهدا درپلدشت
  • جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران وارد شهرستان باشت شد
  • جانشین فرمانده‌کل‌سپاه پاسداران سخنران اجلاسیه شهدای شهرستان باشت
  • ضرورت حل مشکل بیمه کارگران شهرداری سنندج/ آلایندگی پتروشیمی کردستان بررسی می‌شود
  • استثنایی‌ترین تصمیم نظام با حمله به اسرائیل به روایت فرمانده کل سپاه /این عملیات قابل تکرار است /رسما اعلام کردیم که می زنیم و همه می دانستند
  • ضعف شدید در حوزه روایت‌گری انقلاب اسلامی
  • کنگره ۵۵۳۰ شهید کردستان سال ۱۴۰۵ برگزار می‌شود