Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-04@00:53:56 GMT

رئیس حزب مخالف نتانیاهو مأمور تشکیل کابینه شد

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۱۲۵۶۰

رئیس حزب مخالف نتانیاهو مأمور تشکیل کابینه شد

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از الجزیره، "روون ریولین" رئیس رژیم صهیونیستی رئیس یکی از احزاب مخالف بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر کنونی این رژیم را مأمور تشکل کابینه کرد.

رئیس رژیم صهیونیستی یائیر لاپید رئیس حزب "یش عتید" که مخالف بنیامین نتانیاهوست را به جای او مأمور تشکیل کابینه این رژیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ریولین توضیح داد که یائیر لاپید در حال حاضر، از حمایت ۵۶ نماینده در کنست از مجموع ۱۲۰ نماینده برخوردار است.

شبکه اسرائیلی «کان» روز چهارشنبه هفته پیش گزارش داده بود که ریولین می‌خواهد به جای سپردن وظیفه انتخاب نخست‌ وزیر بعدی به پارلمان اسرائیل (کنست)، «یائیر لاپید» رئیس حزب یش‌عتید یا «نفتالی بنت» رئیس حزب یامینا را به عنوان مأمور بعدی تشکیل کابینه انتخاب کند.

بامداد دیروز سه شنبه، رسانه‌های اسرائیلی اعلام کردند که، بنیامین نتانیاهو در تشکیل ائتلاف با دیگر احزاب ناکام مانده و نتوانسته در مدت زمان تعیین شده کابینه ائتلافی خود را تشکیل دهد.

رئیس حزب لیکود تنها تا سه شنبه شب فرصت داشت تا کابینه جدید خود را تشکیل دهد که در این‌ امر ناموفق بود.

بنیامین نتانیاهو در فروردین ماه، با اینکه در حال محاکمه در دادگاه به اتهام فساد اقتصادی و کلاهبرداری بود، از سوی ریولین مسئول تشکیل کابینه جدید شد.

تشکیل کابینه رژیم صهیونیستی نیاز به حمایت حداقل ۶۱ عضو از ۱۲۰ عضو کنست (پارلمان رژیم صهیونیستی) دارد و نتانیاهو در کسب آن به بن بست رسید.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: یائیر لاپید نخست وزیر اسرائیل بنیامین نتانیاهو رووین ریولین بنیامین نتانیاهو رژیم صهیونیستی تشکیل کابینه رئیس حزب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۱۲۵۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صفحه نخست روزنامه های عبری زبان/ نزاع در کابینه رژیم صهیونیستی

روزنامه های عبری زبان، چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت، صفحه نخست خود را به درگیری میان اعضای کابینه دولت بر سر عملیات رفح اختصاص دادند.

دیگر خبرها

  • درخواست اساتید دانشگاه اموری برای اخراج رئیس دانشگاه
  • وزیر دارایی کابینه رژیم صهیونیستی: رفح، دیرالبلح و النصیرات باید ویران شوند
  • انتقاد «یائیر لاپید» از دخالت تندروهای صهیونیستی در ارتش
  • مقامات صهیونیست تهدید کردند؛ حکم بازداشت نتانیاهو صادر شود...
  • صفحه نخست روزنامه های عبری زبان/ نزاع در کابینه رژیم صهیونیستی
  • بلینکن خطاب به نتانیاهو: واشنگتن همچنان مخالف عملیات رفح است
  • ترامپ: من تجربه بدی با نتانیاهو دارم
  • نتانیاهو یکی از بدترین قاتلان تاریخ است/ رسانه‌های غربی منافق‌اند
  • رئیس اپوزیسیون رژیم اسرائیل به امارات می‌رود
  • ۵۸ درصد صهیونیست‌ها خواستار برکناری فوری نتانیاهو هستند