Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@02:15:21 GMT

راهپیمایی فیزیکی روز قدس در گلستان برگزار نمی‌شود

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۱۲۶۶۷

راهپیمایی فیزیکی روز قدس در گلستان برگزار نمی‌شود

ایسنا/گلستان رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان گفت: در روز قدس امسال با توجه به شرایط شیوع ویروس کرونا و رعایت دستورالعمل های ستاد ملی کرونا، راهپیمایی فیزیکی در استان برگزار نخواهد شد.

حجت الاسلام احمدرضا احمدی امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: در روز جهانی قدس در تمام شهرهای استان گلستان پرچم رژیم صهمیونیستی به آتش کشیده خواهد شد و پرچم فلسطین به احتزار در خواهد آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا، در روز قدس از ظرفیت فضای مجازی استفاده خواهیم کرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان بیان کرد: مجموعه رسانه ای سراج جشنواره تخصصی را به مناسبت روز جهانی قدس برگزار می‌کند.

احمدی بیان کرد: به شهرداری های استان ابلاغ شده که در تمام شهرها خیابان یا میدان قدس نامگذاری شود و در روز جهانی قدس، اقلام تبلیغی و فرهنگی در تمام شهرستان‌ها پخش شود.

وی خاطرنشان کرد: بیش از چهل سال از عمر انقلاب اسلامی می گذرد و هر ساله راهپیمایی روز قدس را داشته ایم ولی در دو دسال گذشته به خاطر شیوع ویروس کرونا نتوانستیم راهپیمایی برگزار کنیم و امسال هم دستورالعمل های ستاد ملی کرونا را عمل خواهیم کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی گلستان روز قدس روز قدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۱۲۶۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمسایی: بازی پرهیجانی خواهیم داشت

  آنها یک تیم خوب و فیزیکی هستند‌؛ تیمی که ژاپن را حذف کرده حتما قابل احترام است. ما هم تمام تلاش‌مان را می‌کنیم که بهترین عملکردمان را داشته باشیم. شعار اصلی تیم ما این است که باید به شکلی بجنگیم که شرمنده خودمان نباشیم. سرمربی تیم‌ملی فوتسال ایران در پاسخ به سؤالی در مورد سایر تیم‌های تورنمنت گفت: من از حذف تیم ژاپن ناراحتم. آنها جام جهانی‌ را از دست دادند و نمایش سایر تیم‌ها هم نشان داد که در این مسابقات هیچ مسابقه آسانی وجود ندارد. کافی است به سایر بازی‌ها نگاه کنید و پیشرفت فوتسال را در آسیا ببینید. مهم‌ترین بخش جام ملت‌های امسال موضوع انتخابی جام جهانی‌ است؛ همین موضوع باعث می‌شود تمام تیم‌ها بدون توجه به نام رقیبان، بجنگند و نتایج غیرمنتظره رخ بدهد. شمسایی در پاسخ به این سؤال که مصدومیت حسین طیبی چه تأثیری روی عملکرد تیم ایران داشته است، گفت: حسین، بازیکن بزرگی است و ما دوست داشتیم اینجا کنارمان باشد اما در ورزش حرفه‌ای پذیرفته‌ایم که مصدومیت و اتفاقات غیرمنتظره وجود دارد. 

دیگر خبرها

  • پایان نوبت اول کنکور سراسری در گلستان
  • پلیس فرانسه اعتراضات حامیان فلسطین را سرکوب کرد/ راهپیمایی‌ها ادامه دارد
  • راهپیمایی « جمعه خشم» در مازندران برگزار می شود
  • همایش پر شور و نشاط پیاده روی در گلستان
  • 43 دوره آموزشی صنایع‌دستی در گلستان برگزار شد
  • بیش از ۴۰ راهپیمایی حمایت از مردم غزه در کرمان برگزار شد
  • برگزاری نشست «گر تو سعدی شوی» در فرهنگسرای نهج‌البلاغه
  • برگزاری ۲۱۰ برنامه ویژه هفته کار و کارگر در گلستان
  • دومین اجلاسیه ۴ هزار شهید گلستان برگزار می‌شود
  • شمسایی: بازی پرهیجانی خواهیم داشت