Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، شیخ نبیل الحلباوی عصر امروز در دومین روز از دومین کنگره قدس شریف، با اشاره به آیه تغییر قبله مسلمانان اظهار کرد: با نزول این آیه، مسجد الحرام و مسجد الاقصا نزدیکی خاصی پیدا کردند و در دید مسلمانان دو برادر هستند.

عضو شورای عالی مجمع جهانی اهل بیت (ع) استعمار غرب را از بدترین دشمنان طول تاریخ مسلمانان عنوان و تصریح کرد: این دشمن، احساس، وجدان، عقیده و مسلک مشخصی ندارد و حتی برای حقوق بشر نیز احترام قائل نیست؛ این دشمن با صهیونیست‌های سراسر دنیا هم پیمان شده است و به دنبال ظلم و ستم به مردم منطقه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شیخ نبیل الحلباوی استعمارگران را به دنبال قتل و غارت در این سرزمین توصیف کرد که به مردم این منطقه ظلم می‌کنند و ابراز کرد: مردم مقاوم فلسطین، حتی یک لحظه هم در برابر این حوادث سکوت نمی‌کنند؛ دشمنان اسلام باید بدانند که دوران شکست دولت‌های عربی از رژیم صهیونیستی به پایان رسیده است و امروز روزگار دیگری است.

وی اعلام روز جهانی قدس توسط امام خمینی (ره) را به منظور بیدار کردن وجدان‌های خواب عنوان کرد و گفت: این اعلام امام خمینی (ره) برای این بود که مردم مسلمان بدانند تنها و تنها مقاومت می‌تواند فلسطین را آزاد کند.

عضو شورای عالی مجمع جهانی اهل بیت (ع) به محور مقاومت اشاره کرد و گفت: این محور برای آزادی فلسطین ائتلاف کردند؛ همه باید بدانند که اگر محور مقاومت نبود فاتحه منطقه را خوانده بودند، باید از این منطقه حفاظت کنیم و نگذاریم که کشورهای عربی با رژیم صهیونیستی رابطه داشته باشند هرچند برخی حاکمان عرب وقیح شده‌اند و رابطه خود با رژیم صهیونیستی را به صورت علنی اعلام می‌کنند.

شیخ نبیل الحلباوی تصریح کرد: همه باید زیر پرچم محور مقاومت قرار بگیرند که در این صورت پیروزی نزدیک خواهد بود و پیروزی مؤمنین را به همراه خواهد داشت.

انتهای پیام/2258

منبع: فارس

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی امام خمینی عرب فلسطین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۱۲۸۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشته شدن ۴ نظامی صهیونیست در جنوب غزه

گردان‌های المجاهدین اعلام کرد مبارزان این جنبش نیرو‌های دشمن صهیونیستی را در محور «نتزاریم» در جنوب شهر غزه با خمپاره هدف قرار دادند.

طبق گزارش العهد، رسانه‌های عبری اعلام کردند تعداد کشته شدگان ارتش در عملیات «نتزاریم» به چهار تن افزایش یافت.

پیش از این رسانه‌های عبری زبان گزارش دادند: در یک کمین مقاومت در نزدیکی نتزاریم در غزه ۲ سرباز کشته و هشت نفر زخمی شدند.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی از وقوع یک حادثه «سخت» در غزه خبر داده بودند که منجر به کشته شدن ۲ سرباز ذخیره از لشکر ۹۹ و مجروح شدن شدید هشت نفر دیگر شد.

این رسانه‌ها اشاره کردند: تعدادی از سربازان با هلیکوپتر از محل منتقل شدند و برخی دیگر همچنان در حال مداوا در میدان بودند.

گردان‌های القسام هم اعلام کرده بود مقر فرماندهی اشغالگران در محور «نتزاریم» در جنوب شهر غزه را با خمپاره‌های سنگین هدف قرار داده است.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • کشته شدن ۴ نظامی صهیونیست در جنوب غزه
  • هلاکت ۴ نظامی به دست مبارزان مقاومت در المغراقه غزه
  • اسیر فلسطینی صهیونیست‌ها برنده بوکر عربی ۲۰۲۴ شد
  • استان بوشهر خط مقدم محور مقاومت ایران اسلامی است + تصویر
  • هلاکت و زخمی شدن ۱۰ نظامی اسرائیلی در محور نتساریم
  • حمله جدید حزب الله به مواضع نظامیان صهیونیست
  • حملات نظامیان صهیونیست و استقامت مردم جنوب لبنان
  • حکایت آمریکایی که دیگر «آمریکا» نیست
  • اسیر صهیونیست: احساس می‌کنیم ما را رها کرده‌اید+ فیلم
  • بدون حمایت ایران اکنون نامی از فلسطین نبود