Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی آرسنال از تقابل تیمش با ویارئال می گوید. 

میکل آرتتا از شرایط آرسنال پیش از تقابل با ویارئال گفته است.

به گزارش طرفداری و به نقل از فوتبال لندن، تیم های آرسنال و ویارئال، فردا پنجشنبه و از ساعت 23:30 به وقت تهران، در استادیوم امارات، دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا را برگزار خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازی رفت در د لا سرامیکا با نتیجه 2-1 به سود ویارئال تمام شد و آرسنال اگر بخواهد صعود کند، باید گل بزند. میکل آرتتا، سرمربی آرسنال در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی، در خصوص مسائل مختلفی صحبت کرده است.

انتقادات از سیستم 9 کاذب؟ انتقاد بخشی از سرمربیگری است و طبیعتا پس از باخت به سراغ شما می آید.

عملکرد ضعیف خانگی ما در لیگ اروپا؟ زمان تغییر است. باید چالش پیش رو را بپذیریم. فکر می کنم این دهمین حضور آرسنال در نیمه نهایی یک تورنمنت اروپایی است و چنین اتفاقی همیشه برای باشگاه رخ نمی دهد. باید فرصت را غنیمت بشماریم و در بازی فردا، جواز حضور در فینال را کسب کنیم. 

بازگشت اوبامیانگ و تیرنی؟ پس از تمرین عصر مشخص می شود. 

دو فینال تمام انگلیسی (چلسی - منچسترسیتی؛ آرسنال - منچستریونایتد؛ به ترتیب در لیگ قهرمانان و لیگ اروپا)؟ به نظرم چنین اتفاقی یک نشانه عالی برای فوتبال این کشور قلمداد می شود. 

می خواهیم بهترین راه را برای فتح عناوین پیدا کنیم و با پیروزی در بازی فردا، می توانیم به کسب یک جام بسیار نزدیک شویم، جامی که تنها دلیل بودن ما در اینجاست. در بازی رفت نتیجه دلخواه مان را به دست نیاوردیم اما با توجه به شرایطی که پیش آمد و 10 نفره بودن مان، به خوبی توانستیم بازی را به اتمام برسانیم. 

5 سال دوری از لیگ قهرمانان اروپا برای آرسنال؟ واقعیت همین است. مشخصا چنین چیزی نمی خواهیم اما به دلایل زیادی، اتفاقات بسیاری طی این مدت می توانند رخ بدهند. یکی از دلیل ها، افزایش سطح فوق العاده رقابت در لیگ برتر است. ما تنها باشگاهی نیستیم که چنین شرایطی تجربه کرده ایم اما خب قطعا قصد داریم اوضاع را تغییر دهیم. 

همچنین بخوانید:

آرتتا: نباید بحث های مالکیتی حواس بازیکنان را پرت کند

 

 

اخبار داغ 

ریحانه پارسا در آغوش مرد نامرئی! / کراش جدیدش کیست؟! + عکس برترین های قرن مهدی حاج محمد: قلعه نویی پرافتخارترین مربی لیگ است؛ اواخر دهه 40 رایکوف فوتبال ایران را بیدار کرد وریا غفوری: منتقدین من شبیه ربات هستند نه آدم! / از لحاظ امکانات خیلی عقب هستیم رقم قرارداد سرمربی جدید الهلال؛ 13 میلیارد تومان برای 2 ماه! رییس سابق بنفیکا: از بازی‌ های بعدی پیراهن پورتو را تن داور کنید! 11 برد، 1 تساوی و بدون باخت؛ منچسترسیتی با اقتدار به فینال لیگ قهرمانان اروپا رسید

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۱۲۸۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشنهادات اروپایی برای رونالدینیوی قطری‌ها

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ اکرم عفیف تابستان امسال قطر را پس از چند فصل فوق‌العاده در السد و تیم ملی کشورش ترک خواهد کرد. او در قطر دو قهرمانی متوالی آسیا و جام جهانی را تجربه کرده است.

به گزارش ورزش سه، به‌عنوان بهترین بازیکن کشورش، علاوه‌بر قرارداد میلیونی با السد، خروج او از قطر را غیرقابل تصور می‌کرد. با این حال، پس از کسب مطلقاً همه چیز، دولت قطر مایل است برای خروج احتمالی او چراغ سبز نشان دهد، چون این موضوع در واقع نشان دهنده شناخت جهان از یک فوتبالیست قطری و رشد عمومی این کشور در جهان فوتبال است.

عفیف در مقایسه با رونالدینیو به دلیل موهای فری که دارد، یک بازی‌ساز باکیفیت است و با 26 گل در 22 بازی، فصلی درخشان را در السد پشت سر می‌گذارد.

نقش او در تیم ملی قطر که با آن 112 بازی انجام داده و 37 گل به ثمر رسانده، بیش از یک‌بار او را در لیست خرید باشگاه‌های بزرگ اروپایی قرار داده است. با این حال، مشکلات در خروج بازیکنان قطری از کشورشان، بیش از یک‌بار احتمال خروج او را متوقف کرد.

او در 27 سالگی آماده بازی در یکی از لیگ‌های بزرگ اروپا است. عفیف قبلاً در سال‌های اولیه فوتبالش به اروپا سفر کرده بود. او به آکادمی سویا و ویارئال رفت و همچنین برای اسپورتینگ خیخون بازی کرد.

او بعداً در یوپن بلژیک که متعلق به آکادمی قطری اسپایر بود درخشید و به فوتبالیست درجه یک تبدیل شد. او در قطر در تیم تحت هدایت ژاوی هرناندز به یک بازیکن درخشان تبدیل شد.

چندین باشگاه لیگ برتری و همچنین اسپانیایی، به‌عنوان مثال سویا، از خرید او استقبال می‌کنند، اگرچه ملیت او و دستمزد بسیار بالا می‌تواند این عملیات را متوقف کند. در هر صورت، آنچه مسلم شده این است که او برای رسیدن به اروپا باید دستمزدی را که تاکنون او را در قطر نگه داشته، به میزان قابل توجهی کاهش دهد. دیدن «رونالدینیو قطری» در یک لیگ معتبر اروپایی ممکن است.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901550

دیگر خبرها

  • کین: بلینگام سعی داشت تمرکزم را در صحنه پنالتی بر هم بزند
  • تیم جدید و اروپایی اکرم عفیف مشخص شد؟
  • پیشنهادات اروپایی برای رونالدینیوی قطری‌ها
  • واکنش میکل آرتتا به اتفاقات مهم دیدار تاتنهام و آرسنال / فیلم
  • نویر: تمام جهان منتظر بازی بایرن-رئال هستند
  • آرتتا: رایا فوق العاده بود؛ بازی طوری پیش رفت که بیش از حد انتظارمان عقب نشستیم
  • آرتتا و موفقیتی که ونگر حسرتش را داشت!‏
  • آرتتا در کادر فنی‌اش بهزاد غلامپور دارد! (عکس)‏
  • بالاتر از آرسن ونگر؛ دستیابی میکل آرتتا به دو رکورد ویژه در دربی شمال لندن
  • تاتنهام 2-3 آرسنال: نزدیک بود جام از دست آرتتا بیفتد