Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@08:29:08 GMT

پاسخ قاطعانه اینتر به ابراز علاقه بایرن

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۱۳۲۰۴

پاسخ قاطعانه اینتر به ابراز علاقه بایرن

اینتر به هیچ وجه اجازه انتقال اشرف حکیمی، مدافع مراکشی خود به بایرن مونیخ را نخواهد داد.

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه بایرن مونیخ می خواهد برای خرید یک مدافع سمت راست در فصل تابستان سرمایه گذاری کند. این باشگاه در سال 2020 به اشرف حکیمی علاقه زیادی داشت، اما او در آن مقطع بازیکن بسیار گران قیمتی محسوب می شد و بایرن مونیخ نیز قید خرید مدافع مراکشی را زد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا نیز هزینه اشرف بیش از 45 میلیون یورو است و هنوز پیشنهادی از سوی باشگاه بایرن مونیخ به صورت رسمی ارائه نشده و در حال حاضر اخبار در حد گفت و گوهای غیررسمی بوده است.

 

 

بایرن مونیخ از زمان حضور قرضی اشرف حکیمی در دورتموند این بازیکن را تحت نظر داشته است. مدیران باشگاه تصور می کنند قدرت تهاجمی اشرف حکیمی متناسب با سبک بازی بایرن مونیخ است، اما او از نظر دفاعی هنوز هم می تواند پیشرفت کند. اما نشریه گاتزتا مدعی شد در صورت درخواستی رسمی بایرن نیز اینتر تحت هیچ رایطی اجازه جدایی اشرف حکیمی را صادر نخواهد کرد.

 

نراتزوری این فصل با اقتدار و در فاصله چهار هفته مانده به پایان فصل موفق به فتح اسکودتو شد و بی تردید درخشش اشرف حکیمی نقش مهمی در رقم خوردن این نتیجه داشت. آنتونیو کونته چندی قبل در جلسه ای با مدیران اینتر خواهان حفظ تمامی ستاره های این باشگاه برای فصل بعد شده و نام اشرف حکیمی در بین بازیکنان نام برده شده از سوی کونته وجود داشته است. بدین ترتیب به نظر می رسد بایرن مونیخ باید در فکر گزینه دیگری برای تقویت خط دفاعی خود باشد.

اینتر میلان بایرن مونیخ اشرف حکیمی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: اینتر میلان بایرن مونیخ اشرف حکیمی بایرن مونیخ اشرف حکیمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۱۳۲۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولد ستاره جدید رئال برابر بایرن!

به گزارش "ورزش سه"، رئال با لوکاس واسکز و 10 نفر دیگر مقابل بایرن در مونیخ. 

با محرومیت کارواخال، شماره 17 جایگاه تضمینی خود را در یازده‌تای ابتدایی به‌عنوان مدافع راست دارد. یک دوئل تاریخی برای او زیرا لوکاسِ جدید، دقیقاً مقابل بایرن "متولد" شد. 

در نیمه نهایی 2018 مقابل باواریایی‌ها بود که لوکاس برای اولین‌بار به‌عنوان مدافع راست به میدان رفت. بعد از اینکه در بازی رفت به دلیل مصدومیت کارواخال مجبور شد جای او را بگیرد، در بازی برگشت نیز زیدان به او اعتماد کرد و لوکاس در برنابئو مدافع راست رئال شد.

نه اشرف و نه ناچو و نه هیچ گزینه دیگری به لوکاس ترجیح داده نشد. رئال با لوکاس در دفاع راست به سومین فینال متوالی لیگ قهرمانان اروپا راه یافت و او آزمون را با موفقیت پشت سر گذاشت تا زیدان به انتخاب و اعتمادش افتحار کند.

رئال مادرید-بایرن اولین آزمون بزرگ لوکاس به‌عنوان مدافع راست بود. در بازی‌های قبلی لوکاس همیشه نقش وینگر را برعهده می‌گرفت اما پس از بایرن-رئال، زیدان و سپس مربیان بعدی رئال متوجه شدند که می‌توان روی لوکاس به‌عنوان مدافع راست نیز حساب کرد. لوکاس هفته قبل در ال‌کلاسیکو بی‌نظیر کار کرد و فردا شب نیز رئالی‌ها چشم بسته به او در آلیانز اطمینان دارند.

دیگر خبرها

  • مدافع سابق اینتر: طارمی کار تورام را انجام نمی‌دهد
  • ستاره لورکوزن: خوشحالم بایرن به دنبال من است
  • دلجویی ستاره اینتر از مدافع میلان: اشتباه کردم
  • محرومیت سنگین در انتظار ستاره اینتر
  • توهین دومفریز به تئو هرناندز؛ مدافع اینتر جریمه نقدی می‌شود
  • تولد ستاره جدید رئال برابر بایرن!
  • احتمال جریمه شدن دومفریس به خاطر تمسخر مدافع میلان
  • مربی مورد علاقه ایرانی‌ها مفسر اسکای شد
  • هری کین به آمار 400 گل در دوران حرفه ای خود رسید
  • گل دوم هری کین به آینتراخت فرانکفورت از روی نقطه پنالتی (بایرن مونیخ 2-1 آینتراخت فرانکفورت)