Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-01@23:25:43 GMT

پیش بازی آاس رم منچستریونایتد؛ اورست در قلب ایتالیا

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۱۳۲۹۵

پیش بازی آاس رم منچستریونایتد؛ اورست در قلب ایتالیا

زمانی که آاس رم نیمه اول دیدار رفت برابر منچستریونایتد را با بردی ۲-۱ به پایان رساند، هواداران این تیم از آن نتیجه عالی که می توانست راه موفقیت شان در دیدار برگشت را هموار سازد، بسیار راضی بودند؛ اما فروپاشی دفاعی تیم پائولو فونسکا در نیمه دوم موجب شد تا جالوروسی، اولدترافورد را با باخت سنگین ۶-۲ ترک کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آن ها برای رسیدن به فینال لیگ اروپا باید چیزی شبیه به کامبک چند فصل قبل خود مقابل بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا را تکرار کنند. اما قضیه اینجاست که آن ها فرم بسیار بدی دارند و چندین تن از بازیکنان کلیدی شان نیز مصدوم هستند. 

پس از به تعویق افتادن دربی روز یکشنبه مقابل لیورپول به دلیل اعتراض هواداران باشگاه، منچستریونایتد یک هفته کامل برای این بازی استراحت کرده است. با توجه به برتری فاحش در دیدار رفت، تنها یک افتضاح همه جانبه می تواند مانع از رسیدن شیاطین سرخ به فینال شود. به نظر می رسد بدشانسی های اوله گونار سولسشر در نیمه نهایی ها به پایان رسیده و او بالاخره رنگ فینال را خواهد دید. البته سولسشر و بازیکنانش می دانند که به هیچ وجه نباید در بازی فردا عملکردی داشته باشند که بر خشم این روزهای هواداران تیم بیافزاید.  اطلاعات بازی آاس رم و منچستریونایتد روز و تاریخ برگزاری: پنجشنبه ۶ می ۲۰۲۱ / ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت: ۲۳:۳۰ به وقت تهران ورزشگاه: المپیکو تورنمنت: نیمه نهایی لیگ اروپا داور: فلیکس بریش ترکیب احتمالی دو تیم آاس رم و منچستریونایتد

غایبان دو تیم آاس رم و منچستریونایتد

نکات آماری بازی آاس رم – منچستریونایتد رم در ۶ بازی اخیر خود بردی کسب نکرده است منچستریونایتد در ۷ بازی اخیرش نباخته است منچستریونایتد ۴ بازی قبلی خود مقابل رم را با برد پشت سر گذاشته است نتایج رویارویی های اخیر آاس رم و منچستریونایتد

پیش بینی هو اسکورد از بازی آاس رم – منچستریونایتد

آاس رم ۱-۱ منچستریونایتد

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: آاس رم و منچستریونایتد بازی آاس رم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۱۳۲۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی ذوب آهن در دومین دیدار مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، در دومین دیدار مرحله نیمه پایانی بیست و پنجمین دوره رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال مردان ایران امروز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت بین تیم‌های طبیعت تهران و ذوب آهن اصفهان برگزار شد. ذوب آهن اصفهان در این بازی با نتیجه ۶۸ بر ۶۴ موفق به برتری شد تا دو تیم در مجموع بازی‌های این مرحله ۱ – ۱ مساوی شوند.    آرن داوودی با ۸ امتیاز، ۲ ریباند، ۱۰ پاس گل و کارایی ۱۷ بهترین بازیکن این دیدار بود.   تیم‌های شهرداری گرگان و مهرام تهران نیز در مرحله نیمه نهایی لیگ برتر در حال رقابت هستند و سری این بازی‌ها ۲ به صفر به سود تیم شهرداری گرگان است. ­ باز‌های مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال به صورت ۳ برد از ۵ بازی برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • پیروزی یک نیمه‌ای دورتموند: انریکه غافلگیر شد (عکس)
  • دست تک تک هواداران را برای حضور و حمایتشان می بوسم
  • پرحاشیه و بی‌کیفیت مثل پرسپولیس - سپاهان/ فقط اعتراض و فریاد!
  • آتش‌بازی هواداران پرسپولیس در شروع نیمه‌دوم مصاف با سپاهان +فیلم
  • هشدار مهم: تسلیم شدن در DNA رئال نیست
  • خلاصه‌بازی الهلال و الاتحاد + فیلم
  • جواد نکونام: با مالک جدید باشگاه به آینده امیدواریم
  • بالوتلی: چالهان اوعلو و هواداران میلان؟ اگر من بودم هزار برابر بدتر رفتار می‌کردم!
  • پیروزی ذوب آهن در دومین دیدار مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال
  • حسرت ۶ ساله پرسپولیس در خانه مقابل سپاهان!