Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-28@16:14:29 GMT

معلمان تزکیه و تربیت جامعه سالم را اولویت قرار دهند

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۱۳۴۹۱

معلمان تزکیه و تربیت جامعه سالم را اولویت قرار دهند

حسینی گفت: معلمان باید تزکیه و تربیت جامعه سالم را در اولویت کار خود قرار دهند.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، سید صادق حسینی فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان در مراسم غبارروبی و عطرافشانی در مزار شهدای گمنام سنندج
 با تبریک هفته بزرگداشت مقام معلم، قدردانی و تجلیل از مقام والای معلمان را وظیفه آحاد جامعه عنوان کرد و گفت: آموزش و پرورش جایگاه بسیار والایی در جامعه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه تزکیه همواره بر تعلیم برتری داشته است؛ وظیفه همه معلمان را بسیار سنگین دانست و اظهارداشت: معلمان باید تزکیه و تربیت جامعه سالم را در اولویت کار خود قرار دهند.

 

وی با اشاره به سخنان بنیان گذار انقلاب اسلامی که معلمی را شغل انبیاء معرفی کرده اند، تصریح نمود : پیامبران آمدند تا آموزش و تربیت دهند و معلمان ما در این برهه از زمان نقش و وظیفه ای بسیار سنگین و حساس برعهده دارند.


فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان با بیان اینکه معلم باید به نحو شایسته دانش‌آموزان را پرورش و آموزش دهد؛ تاکید کرد: این دانش‌آموزان باید در طراز انقلاب اسلامی و پرورش یافته مکتب عاشورایی و اسلام ناب محمدی باشند و بتوانند آینده مملکت را به خوبی ترسیم کنند.

 

حسینی از معلمان خواست زکات علم خود را که همان نشردادن آن است، ادا نموده تا دانش‌آموزانی تربیت کنند که در آینده به عنوان درختی تناور و پرثمر باشند که آیندگان از ثمر و میوه آن بهره ببرند.

 

وی تلاش و مجاهدت‌های خالصانه معلمان در ایام کرونا را قابل تحسین دانست و عنوان کرد: معلمان در این ایام ثابت کردند که همانند دلاور مردان دوران دفاع مقدس نقش خود را به خوبی ایفا کردند.

 

این مقام مسئول با بیان اینکه همه مسئولان وظیفه دارند که نسبت به بهبود وضعیت معیشتی و نیازمندی‌های معلمان چاره‌اندیشی کنند؛ گفت: اگر معلمان با آرامش خاطر و بدون دغدغه وارد کلاس درس شوند قطعا بهتر می‌توانند وظیفه خود را ادا کنند.

 

وی در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به در پیش روی بودن انتخابات خرداد ماه امسال، حضور گسترده مردم در این صحنه حساس سیاسی را نشانه استحکام و قدرت جمهوری اسلامی دانست.

 

در ابتدای این مراسم معنوی عسکری فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سنندج با تبریک هفته معلم و بسیج فرهنگیان، سرکشی از خانواده شهدای فرهنگی، پیشکسوتان فرهنگی و حضور در مدارس را از مهم ترین برنامه های اجرایی در این هفته عنوان کرد.

 

 در پایان این مراسم با حضور مسئولان استانی از تعدادی از فرهنگیان بسیجی نواحی یک و دو سنندج و کلاترزان با اهدای لوح سپاس تجلیل به عمل آمد و در خاتمه مسئولین با اهدای شاخ گل و غبارروبی و عطر افشانی گلزار شهدای گمنام سنندج با آرمان های شهدا و امام راحل تجدید میثاق کردند.

 

 

 

 

پایان پیام/713

منبع: شبستان

کلیدواژه: بزرگداشت هفته معلم فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان غبارروبی مزار شهدا کردستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۱۳۴۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی معلمان نمونه ‌از برنامه‌های ‌مجموعه تعلیم و تربیت کشور است

ایسنا/خوزستان سرپرست اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان از معرفی آموزگار خوزستانی به عنوان «معلم نمونه کشوری» خبر داد.

عبدالله حبیبی امروز (۸ اردیبهشت‌ماه) اظهار کرد: فرآیند شناسایی معلمان نمونه همزمان با سراسر کشور در استان خوزستان و در سطوح مدرسه‌ای، منطقه‌ای و استانی برگزار شد و در پایان ۱۴ معلم به عنوان معلمان نمونه استان خوزستان به مرحله کشوری معرفی شدند و پس از پایان این فرآیند مرضیه باباخان‌زاده آموزگار شهرستان دزفول موفق به قرار گرفتن بین معلمان نمونه کشوری این فرآیند شد.

به گزارش ایسنا، وی افزود: معلمان طلایه‌داران عرصه تحول و پیشرفت در جامعه هستند. فرآیند شناسایی معلمان نمونه یکی از برنامه‌های عملکردی مجموعه تعلیم و تربیت کشور برای تکریم و ارج نهادن به مقام و جایگاه شامخ معلمان است. در استان خوزستان نیز این فرآیند با استقبال معلمان و مشارکت بالای آنان همراه بوده است.

حبیبی گفت: قرار گرفتن نام آموزگار خوزستانی بین معلمان نمونه کشوری نشان از توانمندی بالای معلمان خوزستانی در عرصه‌های حرفه‌ای و تخصصی آموزشی دارد و شایسته تقدیر و تشکر است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • معلمان محور و مدار توسعه و تحول در کشور هستند
  • شناسایی ۹۳ هزار معلم نمونه با ارزیابی‌های چندگانه
  • دفاع از مردم حق و وظیفه شوراها است
  • شناسایی معلمان نمونه ‌از برنامه‌های ‌مجموعه تعلیم و تربیت کشور است
  • ما نیازمند معلمان تراز انقلاب هستیم
  • تاکید امام جمعه پلدشت برنقش خطیر معلمان درتربیت نیروی انسانی
  • کارگران بازوان توانمند اقتصاد کشور هستند
  • تاکید امام جمعه شاهیندژبرنقش معلمان و کارگران در رشد جامعه
  • چرا کسی پاسخگوی عدم پرداخت حقوق کارگران شهرداری نیست
  • نواختن زنگ سپاس در مدارس کهگیلویه و بویراحمد