Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-28@06:05:15 GMT

پایان کار شیرجه‌رو تبریزی در مسابقات انتخابی المپیک

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۱۳۵۰۴

پایان کار شیرجه‌رو تبریزی در مسابقات انتخابی المپیک

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، مجتبی ولی‌پور‌ در روز پنجم مسابقات جام جهانی و رقابت‌های انتخابی المپیک با پرش در مرحله مقدماتی تخته سه متر به کار خود پایان دادند.

وی امروز(چهارشنبه) با پرش از تخته سه متر با حریفان خود به رقابت پرداخت و در نهایت  با کسب ۳۰۲٫۳۵ امتیاز در رده 46 قرار گرفت.

ولی‌پور دو روز پیش با پرش از سکوی ۱۰ متر با حریفان خود به رقابت پرداخته بود و با کسب ۲۶۳٫۰۵ امتیاز در رده ۴۶ دور مقدماتی به کار خود پایان داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجتبی ولی پور شیرجه‌رو تبریزی به همراه مربی‌اش محمدرضا شکول در این مسابقات حضور یافته بودند. حمید کریمی با هدایت شهنام نظر‌پور دیگر شیرجه‌روی تیم ملی ایران در این مسابقات بودند.

مسابقات انتخابی المپیک در توکیو ژاپن برگزار گردید.

انتهای پیام/60017

 

منبع: فارس

کلیدواژه: تبریز المپیک ژاپن جام جهانی فارس تبریز شیرجه رو ولی پور کشکول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۱۳۵۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش شمشیربازان اصفهانی برای کسب سهمیه المپیک

علی امینی و ریحانه رضایی دو ملی پوش شمشیربازی اصفهان به رقابت‌های انتخابی المپیک زون آسیا اعزام شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان، مسابقات زون آسیا آخرین مرحله رقابت‌های انتخابی المپیک در قاره آسیا به حساب می‌آید که با حضور نمایندگان کشورهای مختلف در فجیره امارات برگزار می‌شود. قهرمان مسابقات در هر اسلحه صاحب سهمیه خواهد شد.

علی امینی و ریحانه رضایی ملی‌پوشان استان اصفهان به عنوان تنها نمایندگان ایران در اسلحه فلوره آقایان و اپه بانوان نیز روز گذشته به این رقابت اعزام شدند. رقابت ملی‌پوشان اصفهانی جهت کسب سهمیه المپیک فردا یکشنبه _نهم اردیبهشت_ آغاز خواهد شد.

کد خبر 748361

دیگر خبرها

  • فصیحی: استاد اولین‌ها هستم و از حضور در لیگ الماس خوشحالم
  • حذف نمایندگان ایران در روز نخست شمشیربازی انتخابی المپیک در منطقه آسیا
  • شمشیرباز یزدی از کسب سهمیه المپیک بازماند
  • محمد اسماعیلی در مرحله نیمه نهایی حذف شد
  • تلاش شمشیربازان اصفهانی برای کسب سهمیه المپیک
  • شرایط ملی پوش شدن ۳ فرنگی کار استان فارسی
  • پایان رقابت‌های قهرمانی کاراته کشور با معرفی نفرات برتر+فیلم
  • مهم ترین خبرهای ورزشی فارس
  • رنگرز: نباید برای مدال المپیک فشاری روی کشتی باشد
  • رنگرز: توقع کسب یک مدال طلا از کشتی گیران در المپیک را داشته باشیم