Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-03@16:51:27 GMT

پیروزی پدیده در تهران با هت تریک رحمان جعفری

تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۱۳۵۴۰

پیروزی پدیده در تهران با هت تریک رحمان جعفری

تیم فوتبال پدیده خراسان در دیداری دوستانه مقابل تیم اسپاد‌ تهران به پیروزی رسید.

به گزارش ایلنا، شاگردان سید مهدی رحمتی در ادامه اردوی آماده سازی خود در تهران ، امروز در دیداری تدارکاتی به مصاف تیم اسپاد رفتند و این تیم را با شکست روبرو کردند.

 

در این بازی که در زمین شماره ۲ مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار شد ، تیم پدیده خراسان با نتیجه ۳ بر ۲ به برتری دست یافت و رحمان جعفری موفق شد هر ۳ گل پدیده را به ثمر برساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

در نیمه اول این مسابقه تیم پدیده خراسان با ترکیب میلاد فراهانی ، حسام پورهاشم ، ابوالفضل سالار وند ، علیرضا اسدآبادی  ، امیر حسین نعمتی ، محمدرضا فلاحیان ، ابوذر صفرزاده ، امیرکریمی ، رحمان جعفری ، امین قاسمی نژاد و مهرداد بایرامی وارد زمین شد و با تک گل رحمان جعفری با برد به رختکن رفتند.

 

در نیمه دوم نیز امیر حسن جعفری ، دانیال محمودی ، امیر جعفری و محمد جواد کیا  به ترتیب با ابوذر صفرزاده ، محمدرضا فلاحیان ، مهرداد بایرامی و میلاد فراهانی تعویض و وارذد زمین شدند.

 

در نیمه دوم جعفری دو گل دیگر را برای پدیده به ثمر رساند تا در این بازی دست به  هت تریک بزند. یکی از گل های حریف  نیز از روی نقطه پنالتی وارد دروازه پدیده شد.

بر اساس تصمیم کادر فنی پدیده خراسان ، نفراتی که امروز در ترکیب پدیده مقابل تیم اسپادا به میدان نرفتند ، قرار است فردا پنجشنبه در بازی تدارکاتی دیگری به میدان بروند.

 

اردوی تیم فوتبال پدیده خراسان ، فردا پس از برگزاری چهارمین بازی تدارکاتی ، در تهران به پایان می رسد و ادامه تمرینات این تیم در مشهد پیگیری خواهد شد.

 

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پدیده پدیده پدیده مشهد لیگ برتر خلیج فارس لیگ خلیج فارس پدیده خراسان رحمان جعفری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۱۳۵۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غرش شیران‌ گرگانی مدعی قهرمانی آسیا را در تهران به زانو در آورد

 به گزارش جام جم آنلاین از گرگان تیم بسکتبال شهرداری گرگان با ارائه یک بازی غیرتمندانه و تماشایی، الریاضی لبنان مدعی نخست قهرمانی آسیا را به زانو در آورد و  کار به بازی سوم کشیده شد .

در این دیدار که از ساعت ۲۱:۱۵ چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ در چهارچوب دور برگشت فینال غرب آسیا در تهران برگزار شد گرگانی ها با نتیجه ۹۵ بر ۸۵ رقیب قدرتمند خود را به زانو در آوردند.

با توجه به شکست گرگان در بازی رفت در بیروت و پیروزی در بازی اخیر، قهرمان غرب آسیا در بازی سوم‌ که چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت در بیروت برگزار میشود مشخص میگردد.

گرگانی ها که در این بازی تنها با یک بازیکن خارجی ویل چری به مصاف حریف تا دندان مسلح خود رفته بودند در بازی سوم، دیاموند لوئیز استون بازیکن جدید آمریکایی خود که امشب وارد ایران میشود را به همراه خواهند داشت.

دو تیم شهرداری گرگان و الریاضی لبنان صعودشان به مرحله نهایی قهرمانی باشگاه های آسیا قطعی شده است.

نکته مهم و قابل توجه این بازی حضور بیش از ۷۰۰ هوادار گرگانی بود که با طی صدها کیلومتر برای حمایت از تیم خود را به تهران رسانده بودند و در کنار گرگانی های مقیم پایتخت و سایر هموطنان نقش مهمی در پیروزی شهرداری گرگان نماینده ایران ایفا کردند.

دیگر خبرها

  • نیمه‌نهایی لیگ اروپا | گام بلند لورکوزن برای صعود با پیروزی مقابل یاران آزمون+ فیلم خلاصه بازی
  • نیمه‌نهایی لیگ اروپا | گام بلند لورکوزن برای صعود با پیروزی مقابل یاران آزمون
  • قصه فراق از تحصیل
  • غرش شیران‌ گرگانی مدعی قهرمانی آسیا را در تهران به زانو در آورد
  • پیروزی 3-0 رئال مادرید مقابل اتلتیکو مادرید با هت تریک کریستیانو رونالدو (لیگ قهرمانان اروپا - 2 می، 2017)
  • ستاره پی‌اس‌جی با گل دورتموند مصدوم شد! (عکس)
  • پیروزی یک نیمه‌ای دورتموند: انریکه غافلگیر شد (عکس)
  • هشدار مهم: تسلیم شدن در DNA رئال نیست
  • توخل: ما گل نزدیم و رئال مجازاتمان کرد
  • ترکیب احتمالی تراکتور با سورپرایز جالب