Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، خطیب مسجد الاقصی در کنفرانس «المنبر الموحد» شبکه المیادین به مناسبت روز جهانی قدس تاکید کرد که قدس در سایه غفلت جهان عربی و اسلامی زیر یوغ اشغالگران باقی مانده است.

شیخ عکرمه صبری گفت: ما در روز جهانی قدس خواهان تثبیت قطب نما به سمت قدس هستیم و شایسته است که همه عرب‌ها، مسلمانان و آزادگان جهان به مساله قدس توجه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد: ما باید هر روز و هر ساعت به فکر قدس باشیم، زیرا همچنان زیر یوغ اشغالگران است و در سایه غفلت جهان عربی و اسلامی از قدس یهودی‌سازی آن ادامه دارد.

خطیب مسجد الاقصی گفت: وقتی روزی را به مساله قدس اختصاص می‌دهند، معنایش این نیست که در باقی روزها قدس را به فراموشی سپاریم، بلکه باید در همه ایام سال به یاد قدس باشیم.

شیخ صبری تاکید کرد: دشمن در قدس با ما می‌جنگد تا هویت فلسطینی قدس را نابود کند و از همین روست که محله الشیخ جراح را هدف گرفته است و از همین رو باید به قدس توجه کنیم.

وی تاکید کرد: قدس دروازه زمین به سمت آسمان است کما اینکه دروازه آسمان به سمت زمین است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: شیخ عکرمه صبری خطیب مسجد الاقصی بیت المقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۱۳۷۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروانه‌ لکه‌ دار واریا از نمای نزدیک(عکس)

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • دیدار شیخ الازهر و رئیس جمهور بوسنی و تاکید بر اتحاد مسلمانان
  • ۱۰ شکاف بزرگ در روابط رژیم‌صهیونیستی با غرب طی جنگ طوفان الاقصی
  • علّت تغییر رویکرد احتمالی اسرائیل در برابر حماس/ امن‌ترین نقطه دریایی در سطح جهان
  • خواسته امروز آزادگان جهان، محو رژیم صهیونیستی از صحنه روزگار است
  • (تصاویر) پروانه لکه دار واریا از نمای نزدیک
  • پروانه‌ لکه‌ دار واریا از نمای نزدیک(عکس)
  • تعرض بیش از ۵۰۰ شهرک‌نشین صهیونیست به مسجد الاقصی+ فیلم
  • انتقاد تند رئیس جمهور مکزیک از آمریکا
  • امام رضا، محل وفاق تمام مسلمانان جهان است
  • امام رضا (ع) محل وفاق تمام مسلمانان جهان است