Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-07@20:48:43 GMT

توخل: سزاوار برنده شدن بودیم/ این یک دستاورد بزرگ است

تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۱۴۰۰۰

توخل: سزاوار برنده شدن بودیم/ این یک دستاورد بزرگ است

خبرورزشی – توماس توخل سرمربی آلمانی چلسی بعد از پیروزی ۲-۰ تیمش مقابل رئال از توانایی شاگردانش تمجید کرد.

او در گفت و گو با بی.تی.اسپورت گفت: «ما شایسته برنده شدن بودیم. نیمه اول سخت بود چون آنها مالکیت توپ را در اختیار داشتند و ما را اذیت کردند، اما هر توپی که ما دزدیدیم تبدیل به یک موقعیت خطرناک شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما هرگز عطش خود را بری گلزنی و انگیزه خود را برای دفاع کردن از دست ندادیم.»

توخل در مورد نیمه دوم بازی گفت: «در نیمه دم ما ساختار بهتری در دفاع داشتیم و بازی فوق العاده ای ارائه کردیم، می توانستیم خیلی زودتر گل بزنیم اگر کمی آرامتر بودیم، اما الان وقت انتقاد کردن نیست. این یک دستاورد بزرگ است، به تیمم بابت این موفقیت تبریک می گویم.»

او از قدرت رئال مادرید هم تمجید کرد: «تیمی مثل رئال مادرید می تواند در هر لحظه و از هر موقعیتی به شما گل بزند، بنابراین همیشه در معرض خطر هستید. اما ما تمرکز خودمان را از دست ندادیم و با انرژی بالا در زمین حاضر شدیم. این یک نمایش عالی بود که سزاوار برنده شدن در آن هم بودیم.»

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: توخل چلسی رئال مادرید توخل توماس توخل چلسی رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۱۴۰۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشن بزرگ در برنابئو: قهرمانیم، قهرمانیم! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته سی و چهارم لالیگا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو روبه‌روی کادیز به میدان رفت و موفق شد با سه گل برابر این تیم به پیروزی برسد و سه امتیاز دیگر در دیدارهای این فصل را نیز به دست آورد.

پیروزی رئال مادرید در این بازی به این معنا بود که آنها بدون توجه به نتیجه بازی بارسلونا تنها به یک امتیاز دیگر برای مسجل کردن عنوان قهرمانی‌شان در رقابت‌های این فصل نیاز داشتند. هرچند شکست بارسا در بازی شب گذشته برابر خیرونا باعث شد که قهرمانی این تیم قطعی شود.

مدیران و کادر فنی رئال پیش از این اعلام کرده بودند که به دلیل اینکه بازی بارسا پس از بازی آنها برگزار خواهد شد، در صورت پیروزی برابر کادیز هم جشن قهرمانی را در ورزشگاه برگزار نخواهند کرد اما بازیکنان این تیم پس از سوت پایان بازی در زمین جشنی را در کنار هواداران رئال برگزار کردند.

روزنامه مارکا با انتشار تصویری از جشنی که شب گذشته در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برگزار شد با تیتر «قهرمان، قهرمان» که شعار معروف بازیکنان رئال پس از کسب هر عنوان قهرمانی است به این اتفاق واکنش نشان داد و روی جلد اولش را به کسب سی و ششمین عنوان قهرمانی رئال در رقابت‌های لالیگا اختصاص داد.

دیگر خبرها

  • توخل: پیروزی در برنابئو غیرممکن نیست؛ سرمربی بایرن مونیخ با نتایج قضاوت می‌شود
  • توخل: شانس برد رئال حداکثر 51 درصد است
  • فهرست بایرن هواداران را خوشحال کرد
  • نتیجه تساوی عادلانه بود/ بازیکنان تیم ما در نیمه‌های دوم انگیزه زیادی دارند
  • ابهام بزرگ بایرن برای بازی مرگ و زندگی برنابئو
  • تن‌هاخ جانشین توخل می‌شود؟/ بی‌میلی زیدان به مربیگری بایرن
  • به بازیکنانم تبریک می گویم/ تصمیم گرفتیم تیم بسازیم
  • حکومت نظامی توخل در بایرن مونیخ
  • گوئریرو بازی برگشت با رئال مادرید را از دست داد
  • جشن بزرگ در برنابئو: قهرمانیم، قهرمانیم! (عکس)