Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، توماس توخل بعد از صعود چلسی به فینال لیگ قهرمانان  اروپا اظهار داشت:تیم ما در نیمه دوم عملکرد فوق العاده ای از خود ارائه کرد و حتی می توانستیم گل های بیشتری به رئال بزنیم.

وی افزود: به بازیکنان تیمم تبریک می گویم چون صعود به فینال یک موفقیت فوق العاده است.بازی مقابل تیمی مانند رئال مادرید همیشه خطرناک است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنها از موقعیت های ساده گل می سازند و اینجا است که مشخص می شود ما عملکرد خوبی داشتیم که به آنها اجازه گلزنی ندادیم.

سرمربی چلسی در خصوص اینکه تیمش را شایسته برد در این دیدار می داند چون در برخی از دقایق بازی تیمش تحت فشار بود عنوان کرد: شرایط در نیمه اول  سخت بود چون رئال بازی را در اختیار داشت اما ما هم در ضد حملاتمان  خطرناک بودیم.در نیمه دوم ساختار بهتری داشتیم ولی حالا فرصت مناسبی برای انتقاد نیست  چون ما یک موفقیت فوق العاده کسب کرده ایم.

سرمربی تیم فوتبال چلسی در خصوص اینکه تیمش در نیمه نهایی جام حذفی مقابل منچستر سیتی به برتری رسیده و حالا آیا این موضوع انگیزه ای برای فینال لیگ قهرمانان اروپا به آنها نمی دهد اظهار داشت: پیروزی در نیمه نهایی جام حذفی انگلیس مقابل تیم پپ گواردیولا هیچ برتری به ما نمی دهد اما می تواند تیم ما را از تکرار عملکرد مطمئن کند. آن برد نمی تواند به ما اطمینان بدهد اما احساس خوب و به ما اعتماد به نفس می دهد.

وی در خصوص اینکه چقدر در این موفقیت خودش را سهیم می داند گفت: من از داشتن چنین تیمی احساس غرور می کنم. ما یک گروه فوق العاده داریم و من تلاش می کنم بهترین عملکردم را در چلسی ارائه دهم. بدون شک در این موفقیت همه چیز به من معطوف نیست و قطعا بازیکنان هم در این موفقیت سهیم هستند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: توماس توخل سرمربی تیم فوتبال چلسی صعود به فینال لیگ قهرمانان اروپا چلسی و رئال مادرید فوق العاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۱۴۰۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نگرانی بایرن: شاید این ستاره به بازی رئال نرسد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ بازی مقابل آینتراخت فرانکفورت را در حالی به پایان رساند که ستاره هلندی تیم توماس توخل با مصدومیت شدیدی مواجه شد.

بایرن در بازی هفته سی و یکم بوندس‌لیگا امشب به مصاف آینتراخت رفت و با نتیجه 2-1 برنده شد. ماتیس دلیخت که در نیمه اول از ناحیه زانو آسیب دیده بود نتوانست از نیمه دوم به بازی ادامه دهد.

مشکل دلیخت جدی به نظر نمی‌رسید اما از ابتدای نیمه دوم با کیم مین جائه تعویض شد و در پایان بازی هم دیده شد که لنگان لنگان ورزشگاه را ترک می‌کند.

این مدافع که زانوی راستش باندپیچی شده بود هنگام ترک ورزشگاه آلیانز آرنا با سوالی از خبرنگاران درمورد وضعیتش برای بازی سه شنبه مواجه شد و اینطور پاسخ داد: "نمی‌دانم، باید ببینیم چه می‌شود."

بایرن در بازی رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا باید در دیداری حساس به مصاف رئال مادرید برود و عدم حضور دی‌لیخت ‌در‌ این بازی برنامه‌های توماس توخل را دستخوش تغییر می‌کند.

سرمربی بایرن در صحبت‌هایش پس از بازی مانند خود دی‌لیخت اعلام کرد که اطلاعات دقیقی ندارد و باید منتظر جواب آزمایشات تکمیلی بماند تا درمورد این بازیکن تصمیم گیری کند.

دیگر خبرها

  • کشف جنجالی: مهاجم فارست هوادار سیتی بود!
  • بندر ناپل میزبان بازی پرهیجان سردار آزمون و هم تیمی هایش در رم
  • بندر ناپل میزبان بازی پرهیجان سرداز آزمون و هم تیمی هایش در رم
  • نیمه شانس سیتی: دو گل صد در صد از دست رفت!‏
  • استون ویلا ۲ - ۲ چلسی/ کامبک آبی‌ها در ویلاپارک+ فیلم
  • زور چلسی به شگفتی‌ساز فصل نرسید
  • نگرانی بایرن: شاید این ستاره به بازی رئال نرسد (عکس)
  • اتفاق جالب بعد از حذف پرسپولیس در اراک؛ بازیکن حریف برای سرخ‌ها آرزوی موفقیت کرد
  • لیموچی: تیمی که پرسپولیس را می‌برد می‌تواند قهرمان شود
  • شروین بزرگ: کم بازی کردم اما جواب اعتماد حسینی را دادم