Web Analytics Made Easy - Statcounter

صاحب گل صالحی روز پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: طی ۲ هفته گذشته متاسفانه ۶٩ نفر به کرونا مبتلا و هفت نفر نیز در این مدت در خاش جان خودشان را بر اثر این ویروس از دست داده‌اند.

وی افزود: متاسفانه عادی انگاری و عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی منجر به تبدیل وضعیت شهرستان به قرمز شده است.
فرماندار خاش بیان کرد: امروز در شرایط سختی هستیم و باید محدودیت‌هایی را در سطح جامعه اجرایی کنیم چرا که صیانت از جان مردم مقدم بر همه چیز است تا بیشتر از این دچار بحران نشویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهارداشت: طبق دستورالعمل ستاد ملی کرونا در وضعیت قرمز، فقط فعالیت مشاغل گروه یک ( سوپرمارکت، عرضه مواد غذایی، میوه و تره‌بار، خبازی، تعمیرگاه، لوازم یدکی، الکتریکی، خدمات اینترنتی و مصالح ساختمانی) با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و استفاده از ماسک می‌توانند فعالیت کنند و سایر مشاغل گروه ٢ و ٣و ۴ فعالیت آنها ممنوع است. 
صالحی تصریح کرد: حضور کارکنان در دستگاه‌های دولتی با ۵٠ درصد نیروها انجام می‌شود.
وی بیان کرد: نشست با علمای شهرستان برگزار که برگزاری مراسمات مذهبی( نماز تراویح، ختم قرآن، نماز جمعه و نمازهای یومیه) با کمترین تجمعات و رعایت پروتکل‌های بهداشتی، فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک در صحن مساجد بصورت حداقلی برگزار شود.
فرماندار خاش گفت:برگزاری نماز عید سعید فطر در تمامی مساجد محلات و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و استفاده از ماسک در صحن مساجد انجام خواهد شد.
وی گفت: تردد خودروهای غیربومی به خاش ممنوع بوده که در صورت مشاهده اعمال قانون و جریمه خواهند شد و تردد شبانه در سطح شهر از ساعت ٢١تا ٣ بامداد اعمال خواهد شد. 
صالحی اظهارداشت: همراهی و همگامی علما و مردم در رعایت پروتکل‌های بهداشتی و استفاده از ماسک و پرهیز از تجمعات و دوره همی‌های خانوادگی، قطعا در پیشگیری و کنترل بیماری موثر خواهد بود.
خاش در ۱۸۵ کیلومتری جنوب زاهدان مرکز سیستان و بلوچستان واقع شده است.

برچسب‌ها ویروس کرونا سیستان و بلوچستان وضعیت قرمز خاش پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا سیستان و بلوچستان وضعیت قرمز ویروس کرونا سیستان و بلوچستان وضعیت قرمز خاش اخبار کنکور رعایت پروتکل های بهداشتی استفاده از ماسک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۱۴۵۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معدوم‌سازی بیش از ۳ تن مواد غذایی فاسد در میرجاوه

ایسنا/سیستان و بلوچستان سرپرست مرکز بهداشت شهرستان میرجاوه گفت: بیش از سه تن مواد غذایی بدون شرایط مصرف و تاریخ مصرف گذشته که در چهار ماه اخیر از اماکن تهیه و توزیع شهرستان جمع‌آوری شده بودند، با هماهنگی و حضور نماینده دادگاه عمومی شهرستان معدوم شدند.

حامد کیخایی اظهار کرد: جمع‌آوری و معدوم‌سازی مواد غذایی غیربهداشتی، یکی از محورهای اصلی فعالیت واحد بهداشت محیط مرکز بهداشت شهرستان میرجاوه است. بر همین اساس، با متخلفان در این زمینه به هیچ عنوان مماشات نخواهد شد.

وی ادامه داد: مواد غذایی علاوه بر دوره زمانی مصرف، نیاز به نگهداری در شرایط بهداشتی و دمای مناسب دارند. رعایت نشدن این موارد ممکن است باعث فاسد شدن ماده غذایی قبل از رسیدن تاریخ انقضا آن شود و منجر به بروز مسمومیت و حوادث ناگوار برای مصرف‌کننده شود. بر همین اساس لازم است تا هنگام خرید، شرایط نگهداری مواد غذایی را در نظر بگیریم.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان، وی افزود: مردم در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی، گزارش خود را سامانه تلفنی ۱۹۰ ثبت کنند تا همکاران مرکز بهداشت برای اصلاح مشکل، وارد عمل شوند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تکرار حمایت قاطع دستگاه قضایی شهرستان از طرح نور
  • ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل احیا شد
  • معدوم‌سازی بیش از ۳ تن مواد غذایی فاسد در میرجاوه
  • مرمت سیل بند کرخه شهرستان اندیمشک
  • بهره‌مندی نزدیک به ۸۰ درصدی جمعیت روستایی شهرستان ارومیه از آب شرب سالم و بهداشتی
  • شناسایی و توقیف یک زنجیره توزیع تخم مرغ غیربهداشتی در مازندران
  • توقیف محموله بزرگ تخم‌مرغ غیربهداشتی در مازندران
  • ۵۱۰ کارتن غیرمجاز تخم مرغ در مازندران کشف شد
  • وجود بیش از یکهزار و 800 اثر تاریخی ثبت ملی شده در آذربایجا‌ن‌غربی
  • «نور» طرحی برای تکریم زنان جامعه است