Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مرتضی شعبان زاده در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه به مناسبت روز جهانی قدس «همایش بین المللی شهید القدس؛ بزرگداشت روز جهانی قدس شریف» در مسجد مقدس جمکران برگزار می‌شود، گفت: این همایش همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با حضور اندیشمندانی از جمهوری اسلامی ایران و جبهه مقاومت اسلامی و کشورهای دیگر و حضور اتباع ۶۰ ملیت جهان در شبستان کربلا مسجد مقدس جمکران برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل تبلیغات اسلامی قم با اشاره به اینکه همایش بین المللی شهید القدس با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و با شعار «القدس اقرب» برگزار می‌شود، افزود: از ساعت ۱۰:۳۰ دقیقه تا ۱۳ جمعه هفدهم اردیبهشت شخصیت‌های برجسته جبهه مقاومت به سه زبان فارسی، عربی و فرانسه سخنرانی خواهند کرد.

وی افزود: این برنامه بطور زنده از شبکه‌های مختلف تلویزیونی و اینترنتی ازجمله عبرات تی وی، آپارات و اینستاگرام مسجد مقدس جمکران و خبرگزاری مهر پخش می‌شود.

کد خبر 5205306

منبع: مهر

کلیدواژه: قم سازمان تبلیغات اسلامی روز جهانی قدس نابودی اسرائیل ویروس کرونا شب قدر کرمانشاه شیوع کرونا ماه رمضان ۱۴۰۰ بوشهر آمار کرونا شب های قدر ماه مبارك رمضان عکس استانها شب احیا گرگان اردبیل واکسن کرونا مسجد مقدس جمکران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۱۴۶۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم سوگواری امام صادق در باغ موزه دفاع مقدس برگزارمی شود

به گزارش خبرگزاری مهر، به مناسبت فرا رسیدن ۲۵ شوال سالروز شهادت امام صادق(علیه السلام) مراسم سوگواری آن حضرت توسط موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و هیات انصارالشهدا روز جمعه ۱۴ اردیبهشت در مسجد جامع خرمشهر این‌موزه برگزار می شود.

برنامه مذکور روز جمعه ۱۴ اردیبهشت همزمان با نماز مغرب و عشا در مسجد جامع موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس واقع در ضلع جنوبی مترو شهید حقانی برگزار می شود.

کد خبر 6093244 الناز رحمت نژاد

دیگر خبرها

  • مراسم سوگواری امام صادق در باغ موزه دفاع مقدس برگزارمی شود
  • برگزاری ویژه برنامه‌های دهه کرامت در مساجد و حسینیه‌ها
  • مسجد جمکران میزبان زائران حضرت معصومه (س) در دهه کرامت
  • بهره گیری از ظرفیت‌های مردمی در برگزاری برنامه‌های دهه کرامت
  • برگزاری ویژه‌ برنامه‌های دهه کرامت در مساجد و حسینیه‌ها
  • مسجد جمکران میزبان زائران حضرت معصومه(س) در دهه کرامت
  • انجام امور فرهنگی باید برعهده مردم باشد
  • همایش بین المللی تاریخ، فرهنگ و تمدن خلیج فارس برگزار شد
  • همایش بین المللی اندیشه‌های قرآنی حضرت آیت الله خامنه‌ای در قم برگزار می شود
  • مسجد مقدس جمکران میزبان پیکر دو شهید گمنام می‌شود