Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@02:45:22 GMT

آبزی‌پروران سبزوار ۱۰ میلیارد ریال تسهیلات گرفتند

تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۱۴۷۵۰

آبزی‌پروران سبزوار ۱۰ میلیارد ریال تسهیلات گرفتند

علی اصغر امانیان روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این تسهیلات برای توسعه استخرهای پرورش ماهی، هزینه‌های خوراک و خرید بچه‌ماهی به متقاضیان پرورش ماهی پرداخت شده است.

وی اضافه کرد: شهرستان سبزوار با تولید سالیانه سه هزار و ۳۰۰ تن ماهی سردابی و گرمابی، حدود ۳۱ درصد تولید ماهی استان خراسان رضوی را در اختیار دارد و در هشت سال گذشته رتبه نخست تولید شیلات در این استان را کسب کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر جهاد کشاورزی سبزوار گفت: همچنین چهار مزرعه پرورش خاویار در این شهرستان فعال است که در ۲ حوزه پروار ماهی و استحصال خاویار فعالیت دارند.

امانیان افزود: بیشتر گونه‌های ماهی گرمابی و سردابی شهرستان سبزوار از نوع آمور سفید پرورشی، کپور و قزل آلای رنگین کمان است.

۱۶۰ استخر پرورش ماهی سردابی و گرمابی در شهرستان سبزوار وجود دارد که برای افزون بر ۵۰۰ نفر اشتغال ایجاد کرده است.

سبزوار در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.

برچسب‌ها تسهیلات بانکی رونق تولید سبزوار جهش تولید سازمان شیلات ایران خودکفایی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تسهیلات بانکی رونق تولید سبزوار تسهیلات بانکی رونق تولید سبزوار جهش تولید سازمان شیلات ایران خودکفایی اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۱۴۷۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برداشت ماهی قزل آلا از مزارع پرورش ماهی در محیط دریا در گلستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان مدیر کل شیلات گلستان گفت: پیش بینی می‌شود بیش از ۱۰۰ تن قزل آلا از این مزارع برداشت شود.

اسماعیل جباری افزود: تاکنون ۵ هزار تن مجوز پرورش ماهی در قفس در استان صادر شده و تاکنون هفتاد قفس یا همان مزرعه پرورش در دریا مستقر شدند.

او گفت: تلاش می‌کنیم امسال میزان پرورش ماهی در این طرح به هزار تن افزایش یابد.

سید محمد دهنوی معاون هماهنگی استاندار گلستان نیز در مراسم آغاز برداشت ماهی قزل آلا در قفس گفت: بازگشایی خلیج گرگان سبب شده گلستان به این ظرفیت دست یابد.

ایری نماینده کردکوی، گمیشان، بندرترکمن و بندرگز در مجلس نیز خواستار حمایت از متقاضیان این طرح با پرداخت تسهیلات و تسهیل روند صدور مجوز شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی



 

دیگر خبرها

  • پرداخت ۸۰۰ میلیاردی تسهیلات اشتغالزایی به عشایر لرستان
  • رهاسازی ۷ هزار قطعه ماهی گرمابی در مزارع شیروان
  • آب تالاب‌های پلدشت ۴۰ درصد افزایش یافت
  • بزرگترین مزرعه پرورش ماهی در مشگین شهر احداث می شود
  • کلنگ احداث طرح زنجیره تولید و پرورش ماهیان سردابی
  • برداشت ماهی قزل آلا از مزارع پرورش ماهی در محیط دریا در گلستان
  • استقبال تعاونی ها از مجموعه پرورش ماهی در قفس خلیج گرگان
  • طرح‌های پرورش ماهی در استان بوشهر حمایت می‌شود
  • تخصیص ۶.۶ میلیارد ریال وام به نیازمندان شهرستان جم
  • قهر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی سبزوار به ضرر بردسکن است