Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-05@22:37:18 GMT

احداث ۳ ایستگاه از خط ۹ مترو در منطقه ۱۳

تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۱۴۹۲۴

احداث ۳ ایستگاه از خط ۹ مترو در منطقه ۱۳

شهردار منطقه ۱۳ گفت: مکان ساخت و توسعه ۳ ایستگاه از خط ۹ مترو در منطقه ۱۳ مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت.

مجتبی شکری در حاشیه بازدید مشاور خط ۹ مترو تهران از منطقه ۱۳ افزود: در این بازدید موضوع تملک املاک برای احداث ۳ ایستگاه مترو شامل ورودی ها ، خروجی ها ، هواکش های میان طولی  و... در منطقه۱۳ بررسی و هماهنگی های لازم در این خصوص انجام شد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجتبی شکری در بازدید از محدوده با بیان اینکه تمرکز اصلی توسعه حمل و نقل عمومی بر ساخت و راه اندازی ایستگاه های مترو است ، گفت: سه ایستگاه به طول ۳.۵ کیلومتر از خط ۹ مترو تهران در منطقه۱۳ ساخته می شود که این ایستگاه ها حد فاصل خیابان پیروزی تا تقاطع خیابان دماوند-آیت ادامه دارد و با راه‌اندازی این ایستگاه ها،  بخش عمده ای از منطقه،  تحت پوشش مترو قرار می گیرد.

 خط ۹ متروی تهران به طول ۴۴ کیلومتر از دولت آباد آغاز و تا بوستان چیتگر ادامه دارد.

/ایسنا

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: خط ۹ مترو منطقه ۱۳

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۱۴۹۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام بیش از ۲۲ هزار بازدید از مجاری عرضه سوخت مایع و مصرف‌کنندگان عمده

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه تهران گفت: بیش از ۲۲ هزار بازدید کمّی و کیفی از مجاری عرضه سوخت مایع و مصرف‌کنندگان عمده از سوی بازرسان و کارشناسان منطقه در سال ۱۴۰۲ ثبت شد.

به گزارش شانا به‌نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه تهران، فریدون یاسمی دراین‌باره بیان کرد: بیش از ۱۸ هزار بازدید از مجاری عرضه سوخت مایع، به‌منظور کنترل کمّی و کیفی انواع فرآورده و بررسی روند سوخت‌رسانی مستمر و شبانه‌روزی در سال ۱۴۰۲ در منطقه تهران انجام شد.

وی افزود: در همین بازه زمانی، کارشناسان منطقه عملکرد مصرف‌کنندگان عمده را با انجام بیش از ۴ هزار بازدید بررسی کردند.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه تهران تأکید کرد: از ابتدای سال ۱۴۰۳ کارشناسان منطقه تهران همراه با بازرسان شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی و حوزه مقاومت بسیج منطقه در قالب ۶ گروه عملیاتی، عملکرد مصرف‌کنندگان عمده را راستی‌آزمایی کردند.

یاسمی با اشاره به اینکه منطقه تهران دارای ۳۴۸ جایگاه سوخت مایع فعال و بیش از یک‌هزار و ۵۰۰ مصرف‌کننده عمده است، یادآور شد: سامانه پاسخگویی و ارتباط با مشتریان شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران (۰۹۶۲۷) به‌صورت شبانه‌روزی آماده دریافت انتقادها، پیشنهادها و شکایت‌های شهروندان تهرانی است.

دیگر خبرها

  • انجام بیش از ۲۲ هزار بازدید از مجاری عرضه سوخت مایع و مصرف‌کنندگان عمده
  • مترو قم به ایستگاه پایانی بهره‌برداری نزدیک می‌شود
  • انجام ۲۲ هزار بازدید از مجاری عرضه سوخت مایع
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳+ شاخص به تفکیک مناطق
  • پیشرفت ۶۷ درصدی احداث بزرگترین پل در شیراز
  • احداث ۲۰ پروژه جدید در جنوب تهران/ ساخت پارکینگ زیرسطحی در محله جوادیه
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳+ شاخص به تفکیک مناطق
  • افزایش ۲ برابری مسافران متروی اصفهان در روزهای جمعه
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳+ شاخص به تفکیک مناطق