Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-26@14:03:02 GMT

کاندیداتوری ابراهیم رئیسی در انتخابات ۱۴۰۰ قطعی است

تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۱۵۱۱۴

کاندیداتوری ابراهیم رئیسی در انتخابات ۱۴۰۰ قطعی است

یک عضو هیئت اجرایی شورای وحدت با اشاره به ارسال نامه شورای وحدت به ۱۰ نفر از کاندیدا‌های احتمالی جریان اصولگرایی تصریح کرد: بزودی نشست‌های هیئت عالی شورای وحدت در قالب کمیته بررسی برنامه داوطلبان ریاست جمهوری ۱۴۰۰ با خود نامزد‌ها برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، محمدجواد محمدی‌نوری با اشاره به آخرین اقدامات شورای وحدت اصولگرایان برای انتخابات ریاست جمهوری، اظهار کرد: تاکنون تلاش بر توسعه وحدت و اهتمام در وحدت حداکثری برای تعیین نامزد واحد ریاست جمهوری و تفاهم بر سر لیست مشترک در شوراهاست که نتایج نسبتا مناسبی هم از آن حاصل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به رایزنی افراد و جریان‌های مختلف سیاسی برای دعوت از سیدابراهیم رئیسی به انتخابات، تصریح کرد: بر اساس آخرین ارزیابی‌ها و قرائن موجود، گویا حضور رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ قطعی است و این حضور می‌تواند باعث شکل‌گیری وحدت میان اضلاع اصولگرایی در کشور شود.

عضو هیئت اجرایی شورای وحدت با اشاره به تلاش شورای وحدت برای راه‌اندازی کمیته‌های تخصصی در استان‌ها، اظهار کرد: این امر فرصتی برای احیا فعالیت همه علاقمندان به جمهوری اسلامی است و توجه به ظرفیت‌های موجود در سطح شهر‌ها و بخش‌های مختلف کشور هم مورد توجه شورای وحدت برای شکل‌گیری یک جریان موفق تشکیلاتی است.

منبع: فرارو

کلیدواژه: ابراهیم رئیسی اصولگرایان انتخابات 1400 ریاست جمهوری شورای وحدت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۱۵۱۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین فهرست اصولگرایان در دور دوم انتخابات مجلس؛ از ابراهیم یزدی تا پورمحمدی و نجابت /از کاندیداها تعهد گرفته شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی فهرست خود را برای دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، با شعار «انقلابی، کارآمد و مردمی» و تحت عنوان «فهرست وفاق» منتشر کرد.

اسامی کاندیداهای این فهرست بدین شرح است:

احمد نادری؛ ابراهیم یزدی؛ سمیه رفیعی؛ ابوالفضل ظهره‌وند؛ حسین نجابت؛ عبدالحسین روح‌الامینی نجف‌آبادی؛ زهره سادات لاجوردی؛ زینب قیصری؛ علیرضا سلیمی؛ محمدحسین حسین‌زاده بحرینی؛ حسن خجسته باقرزاده؛ مهدی عسگری؛ مجتبی زارعی؛ علی‌اصغر پورمحمدی؛ سید نظام‌الدین موسوی؛ مجتبی رحماندوست.

همچنین بنابر روایت فارس، حبیب الله بور بور دبیرکل جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی در گفت‌وگویی با اشاره به ارائه فهرست انتخاباتی این جریان سیاسی در انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی در تهران گفت: بعد از چندین جلسه با کاندیداهای مختلف، بالاخره به جمع بندی رسیدیم که فهرستی را به عنوان «فهرست وفاق» منتشر کنیم.

وی افزود: شعار این فهرست، انقلابی، کارآمد و مردمی است و ما با هیچ جریان سیاسی اعم از شورای ائتلاف، شریان، امنا و... هیچ وحدتی انجام نداده ایم.

بوربور تصریح کرد: از تمام ۱۶ نفر این فهرست تعهد نامه انتخاباتی گرفته شده است و این افراد با شاخص های جمعیت وفاداران همراه بوده اند.

۲۷۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898762

دیگر خبرها

  • مهاجری خطاب به ذوالنور: از رئیسی حساب‌کشی کنید
  • مهاجری خطاب به ذوالنور: از رئیسی و دولت حساب‌کشی کنید
  • شورای وحدت چند نماینده در مجلس دوازدهم دارد؟ /جزئیات لیست انتخاباتی برای دور دوم انتخابات از زبان متکی
  • رئیس جمهوری با حدود یکصد اتهام
  • نامزدهای مورد حمایت شورای وحدت در دور دوم انتخابات مجلس اعلام می شود
  • راهبرد انتخاباتی شورای وحدت در مرحله دوم انتخابات: از بانوان حمایت می‌کنیم
  • سیاست خارجی ترامپ در صورت پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا
  • استقبال رسمی رئیس جمهور سریلانکا از آیت‌الله رئیسی
  • نامزدهای شورای وحدت در دور دوم انتخابات بزودی اعلام می‌شود
  • اولین فهرست اصولگرایان در دور دوم انتخابات مجلس؛ از ابراهیم یزدی تا پورمحمدی و نجابت /از کاندیداها تعهد گرفته شد