Web Analytics Made Easy - Statcounter

3 زن و مرد در گنبدکاووس جنایت هولناکی را رقم زدند.

به گزارش رکنا، سرهنگ "محمود علی فر" اظهار داشت: بدنبال اعلام مرکز فوریت های پلیسی مبنی بر یافتن جسد نیمه سوخته مردی در اطراف گنبدکاووس، بلافاصله ماموران پلیس آگاهی به محل اعزام شدند.

وی افزود: بررسی های اولیه پلیس در این راستا آغاز شد و ماموران پس از شناسایی جسد و انجام یکسری اقدامات فنی و اطلاعاتی به سرنخ هایی در این پرونده رسیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی گنبدکاووس گفت: با اشراف اطلاعاتی ماموران، یکی از عاملان این جنایت شناسایی و به مقر پلیس احضار شد که در تحقیقات مقدماتی پس از یکسری تناقض گویی های پی در پی، عرصه را بر خود تنگ دید و لب به اعتراف گشود.

بازداشت 3 زن و مرد به اتهام قتل در گنبدکاووس

سرهنگ علی فر تصریح کرد: متهم اقرار کرد بدلیل اختلافات خانوادگی همسرش با مقتول، نقشه قتل را طراحی و این جنایت را با کمک همسر و یکی از دوستانش انجام داده است.

فرمانده انتظامی گنبدکاووس با اشاره به دستگیری 2 متهم دیگر این پرونده در کمتر از 24 ساعت، گفت: هر 3 نفر پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا جسد پلیس آگاهی جنایت قتل اخبار حوادث زن و مرد کشف بازداشت گنبدکاووس جسد سوخته سهام عدالت قیمت خودرو کرونا بازیگر سینما و تلویزیون بازیگر زن ایرانی عکس ایران تعرض جنسی خودکشی فیلم خانواده مرد تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۱۵۲۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف کالای خارجی قاچاق در یک منزل مسکونی در امیدیه

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، سرهنگ علی رحیمی‌پور گفت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز فرماندهی انتظامی امیدیه پس از کسب خبری مبنی بر دپوی انواع کالا‌های خارجی قاچاق در منزل یکی از قاچاقچیان، موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران پس از انجام تحقیقات میدانی و کسب اطمینان از درستی موضوع، با هماهنگی با مرجع قضایی، از محل بازدید کردند و در نتیجه این عملیات، مقدار یک و نیم تن بادام که فاقد اسناد و مدارک معتبر گمرکی بود را کشف کردند.

سرهنگ رحیمی پور ارزش کالای مکشوفه را ۱۲ میلیارد ریال عنوان کرد و ادامه داد: برابر دستور اداره تعزیرات حکومتی شهرستان امیدیه، اموال توقیفی به سازمان نگهداری و فروش اموال تملیکی منتقل و پرونده‌ای در این خصوص تشکیل شد و تحت رسیدگی قرار گرفت.  

دیگر خبرها

  • کشف کالای خارجی قاچاق در یک منزل مسکونی در امیدیه
  • ۲۰ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیسی در خراسان شمالی کشف شد
  • انتخابات مرحله دوم در 200 شعبه گنبد کاووس انجام می شود
  • کشف ۲۰ پرونده سرقت با دستگیری ۲ سارق در جنوب تهران/ قاچاقچی حشیش بازداشت شد
  • دستگیری سارقان مسلح طلا و جواهرات در اهر
  • محور کلاله -گنبدکاووس (حدفاصل پل بایلر) تا اطلاع ثانوی مسدود شد
  • کشف ۵ تن و ۶۰۰ کیلو گرم آرد قاچاق در قزوین
  • قتل آتشین پدر در خواب با نقشه شیطانی دخترش
  • قتل آتشین پدر در خواب عصرگاهی با نقشه شیطانی دخترش
  • قتل آتشین پدر در خواب عصرگاهی با نقشه شیطانی دختر جوان