Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-27@15:11:49 GMT

زیباسازی و پیرایش محیطی چهارراه معزالسلطان

تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۱۵۲۹۱

زیباسازی و پیرایش محیطی چهارراه معزالسلطان

شهردار منطقه ۱۱ تهران با اعلام این خبر گفت: «۴ کیلومتر از خیابان ولی‌عصر(عج) در محدوده این منطقه واقع است و برنامه‌ریزی برای ارتقای کیفیت کالبدی و محیطی در این خیابان، حد فاصل چهارراه معز السلطان تا پل امیر بهادر، آغاز شده و عملیات اجرایی آن با تسهیلگری شهرداری منطقه ۱۱ در حال انجام است.» «نصراله‌آبادیان» افزود: «این عملیات شامل حذف زوائد بصری، شست‌وشو، رنگ‌آمیزی و همچنین پیرایش است که با مذاکره‌های چهره‌به‌چهره و شرح این پروژه، اهداف و نتایج حاصله از آن برای مالکان، کاسبان و ذی‌نفعان تشریح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»
شهردار منطقه ۱۱ با تأکید بر اهمیت مشارکت مردمی در حذف زوائد بصری بیان کرد: «در صورت همکاری نکردن مالکان برای جمع‌آوری زوائد بصری اعم از کولر، تابلو، میله، لوله و... از روی بالکن‌ها و نمای ساختمان اخطارهایی در ۳ مرحله برای آنان ابلاغ خواهد شد و پس از سومین اخطار شهرداری منطقه اقدام به حذف زوائد می‌کند.»
او همچنین از انتخاب ۵ ملک واجد ارزش میراثی و تاریخی در محور خیابان ولی‌عصر(عج)، نبش خیابان‌های مافی، قزوین، مدرس و معزالسلطان، برای پیرایش خبر داد و گفت: «پس از گفت‌وگوهایی که با مالکان داشتیم هم‌اکنون تفاهمنامه‌ای با آنان منعقد شده است که با امضای مالک عملیات پیرایش توسط شهرداری آغاز خواهد شد.» به گفته شهردار منطقه ۱۱، جمع‌آوری تابلوهای متفرقه و فرسوده از ۱۱۰ واحد صنفی با اجرای طرح یکسان، مطابق طرح ابلاغی پایگاه ثبت جهانی خیابان ولی‌عصر(عج)، به‌زودی انجام خواهد شد. در این طرح نیز شهرداری منطقه در تأمین ۵۰‌درصد از هزینه‌های تعویض و نصب تابلو با مالکان مشارکت می‌کند.  
 

کد خبر 598335 برچسب‌ها زیبا سازی همشهری محله منطقه ۱۱ شهرداری کیفیت خیابان شهر

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: زیبا سازی همشهری محله منطقه ۱۱ شهرداری کیفیت خیابان شهر منطقه ۱۱

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۱۵۲۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات اجرایی هدایت آب‌های سطحی چهارراه شهدای محمودآباد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمامرکز یزد، سید علیرضا رسولی گفت: در ادامه هدایت آب‌های سطحی محله امامشهر و نهایتاً خیابان شهید شریف موضوع هدایت آب‌های سطحی چهارراه شهدای محمودآباد تا بعد از سه راهی استقلال در بلوار جمهوری، روز جمعه هفتم اردیبهشت ۱۴۰۳ آغاز شد.

وی ضمن تأکید بر حساسیت این فاز از طرح، گفت: به دلیل وجود تأسیسات متعدد زیربنایی در این محور، همچنین ترافیک این چهارراه، این پروژه با دقت بیشتر انجام خواهد شد و انشاالله با حوصله و همراهی همشهریان این مهم طی ۲۰ روز آینده نهایی خواهد شد.

مدیر منطقه یک شهرداری یزد افزود: طول اجرای لوله گذاری در این مرحله ۳۵۰ متر و با دو خط لوله ۶۰۰ کاروگیت؛ پس از حفاری و تثبیت بستر و بتن ریزی انجام می‌شود.

رسولی با اشاره به ضرورت اجرای این طرح، ادامه داد: بر اساس شیب طبیعی زمین، بخشی از روان آب‌های بالادست از منطقه چهار شهرداری وارد این منطقه می‌شود که باید با کنترل مسیر حرکت آن، مشکلات حاصل از این مساله را کاست.

دیگر خبرها

  • آغاز عملیات اجرایی هدایت آب‌های سطحی استان یزد
  • آغاز عملیات اجرایی هدایت آب‌های سطحی چهارراه شهدای محمودآباد
  • شهرداری منطقه ۲ شیراز ظرفیت اقتصادی ویژه‌ای دارد
  • پیاده‌روهای خیابان ۱۹ دی قم نوسازی می‌شود
  • خیابان کشاورز بجنورد بازگشایی شد + فیلم
  • فضای تفریحی گردشگری سرخه‌حصار توسعه می‌یابد
  • از ضرورت نگاه ویژه مدیریت شهری تا رفع مشکلات شهروندان در میز خدمت شهرداری منطقه ۲ شیراز
  • اجرای عملیات ساماندهی ضلع شمالی اتوبان پاسداران تبریز
  • احداث زیرگذر حصه شمالی در ۱۴۰۳
  • شهرداری تهران به دنبال ارائه کیفی خدمات در نمایشگاه کتاب است