Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-28@17:24:36 GMT

خرید اقساطی کالا با کارمزد ۲ تا ۴ درصد

تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۱۵۳۴۳

خرید اقساطی کالا با کارمزد ۲ تا ۴ درصد

بانک مهر ایران در چارچوب طرح «کالاکارت» امکان خرید اقساطی كالا را با كارمزد ۲ تا ۴ درصد و بدون نیاز به سپرده‌گذاري فراهم كرده است.

 

به گزارش گروه بانک و بیمه پول نیوز، این بانک طرحی با عنوان «کالاکارت» را ارائه كرده كه در چارچوب آن مشتري مي‌تواند بدون داشتن سپرده، تا ۳۰ ميليون تومان كالا خريداري كرده و اقساط آن را طي ۶ تا ۱۲ ماه به بانك پرداخت كند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نكته قابل توجه اين است كه خريدار كالا بابت بازپرداخت مبلغ كالا، ديگر سودهاي متداول ۱۸ درصد به بالا را پرداخت نمي‌كند و فقط ۲ تا ۴ درصد به‌عنوان كارمزد به بانك مي‌پردازد.

مشتریان نیازی به سپرده‌گذاری در اين طرح ندارند و مي‌توانند با توجه به سهميه ماهانه شعب، از تسهيلات قرض‌الحسنه استفاده کنند.

مهم‌ترین مزیت کالا کارت بانک مهر ایران نسبت به طرح‌های مشابه، پرداخت اقساطي وجه کالا بدون افزايش مبلغ، پرداخت تنها ۲ تا ۴ درصد كارمزد و تعداد زياد فروشندگان كالا به اين شيوه است؛ به‌طوري ‌كه بيش از ۱۳هزار فروشگاه در حال حاضر در سراسر ايران از كالاكارت بانك مهر ايران پشتيباني مي‌كنند.

همان‌طور که گفته شد، حداکثر مبلغ خرید کالا در این طرح، ۳۰ میلیون تومان است که خريدار بايد اقساط آن را به دلخواه خود طي ۶، ۹ يا ۱۲ ماه به بانك پرداخت كند.

نحوه دریافت کالاکارت مهر ایران


متقاضیان دریافت این خدمات در گام نخست باید با مراجعه به يکي از شعب بانک مهر ايران در سراسر کشور، فرم درخواست کالاكارت را پر كنند. بانك پس از تشكيل پرونده تسهيلاتي، كالاكارت در اختيار آنها مي‌گذارد. پس از آن دارنده كالاكارت‌ مي‌تواند با مراجعه به فروشگاه‌هاي طرف قرارداد، كالاهاي مورد نياز خود را با شرايطي كه پيش‌تر به آن اشاره شد، خريداري كند.

نکات کلیدی


مشتریان باید توجه داشته باشند که بانک مسئولیتی در قبال بهاي کالا و موجودي انبار فروشنده کالا و خدمات ارائه شده از سوي آن‌ها ندارد. بنابراين پيش از دريافت كالاكارت، بايد شرايط فروشگاه‌ها را به دقت بررسي كنند.
مشتریان باید به این نکته توجه داشته باشند که اقساط کالاکارت از یك ماه بعد از دريافت كارت آغاز مي‌شود.
البته بانک مهر ایران برای تشویق مشتریان خوش حساب، در صورت پرداخت منظم اقساط از سوي آنها، امکان شارژ مجدد حساب بلافاصله پس از پرداخت اقساط تسهيلات قبلي را نيز فراهم کرده و مشتريان مي‌توانند بدون تشکيل پرونده و ضامن، تسهيلات جديد دريافت كنند.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: بانک مهر کالا کارت کارمزد پول نیوز پرداخت اقساطی ۲ تا ۴ درصد مهر ایران بانک مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۱۵۳۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل هیات ویژه نظارت در پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،رسول عطائی در جلسه شورای تامین مسکن آذربایجان غربی که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار داشت: نمایندگان استانداری، راه وشهرسازی، بانک مسکن، بانک ملی به عنوان رییس شورا هماهنگی بانک‌های دولتی در استان، اداره اقتصاد و دارایی و بنیاد مسکن در این هیات ویژه حضور خواهند داشت.

وی ادامه داد: بررسی عملکرد بانک‌های عامل در پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن از مهمترین اهداف تشکیل هیات ویژه نظارت است.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: در بخش مسکن حمایتی بانک‌های عامل کمتر از ۳۰ درصد عملکرد در پرداخت دارند و این رقم باید ظرف ۲ ماه آنده به بالای ۵۰ درصد برسد.

عطائی افزود: بانک‌های عامل مکلف شدند نسبت به عقد قرارداد مشارکت مدنی برای طرح‌های دارای پروانه ساخت اقدام کنند.

وی اضافه کرد: عملکرد بانک‌های عامل در پرداخت تسهیلات بانکی در طرح خود مالکی شهری ۲۹ درصد و در بخش روستایی نیز ۵۰ درصد است.

وی اظهار داشت: بانک‌های عامل باید ظرف ۲ ماه آینده نسبت به تعیین و تکلیف کل پرونده‌های ارجاع داده شده اقدام کنند و درصد مشارکت را به بالای ۶۰ درصد برسانند.

دیگر خبرها

  • جزییات افزایش وام بازنشستگان و مبلغ اقساط
  • تداوم پرداخت تسهیلات خرید یا ساخت مسکن ایثارگران در سال ۱۴۰۳
  • حمایت بانک مسکن از خانواده‌ها با پرداخت بیش از ۴۴ هزار فقره تسهیلات در سال ۱۴۰۲
  • بهترین وام خرد سال ۱۴۰۳: راهنمای کامل دریافت وام برای مردم عادی
  • فروش اقساطی خودرو کارکرده؛ رونمایی از تب جدید معاملات خودرویی
  • تشکیل هیئت ویژه نظارت در پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن
  • تشکیل هیات ویژه نظارت در پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن
  • آخرین وضعیت پرداخت مطالبات چایکاران/ آغاز چین بهاره از روزهای آینده
  • پاسخ معاون رئیسی به انتقادات ارزی قالیباف
  • پرداخت ۱۶۰ هزار میلیارد تومان وام ازدواج در کشور