Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-05-04@23:42:34 GMT

آیا آیت‌الله رئیسی در انتخابات شرکت می‌کند؟

تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۱۵۴۰۶

آیا آیت‌الله رئیسی در انتخابات شرکت می‌کند؟

یک عضو هیئت اجرایی شورای وحدت با اشاره به ارسال نامه شورای وحدت به ۱۰ نفر از کاندیدا‌های احتمالی جریان اصولگرایی تصریح کرد: بزودی نشست‌های هیئت عالی شورای وحدت در قالب کمیته بررسی برنامه داوطلبان ریاست جمهوری ۱۴۰۰ با خود نامزد‌ها برگزار می‌شود.

 به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمدجواد محمدی‌نوری با اشاره به آخرین اقدامات شورای وحدت اصولگرایان برای انتخابات ریاست جمهوری، اظهار کرد: تاکنون تلاش بر توسعه وحدت و اهتمام در وحدت حداکثری برای تعیین نامزد واحد ریاست جمهوری و تفاهم بر سر لیست مشترک در شوراهاست که نتایج نسبتا مناسبی هم از آن حاصل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با اشاره به رایزنی افراد و جریان‌های مختلف سیاسی برای دعوت از سیدابراهیم رئیسی به انتخابات، تصریح کرد: بر اساس آخرین ارزیابی‌ها و قرائن موجود، گویا حضور آیت‌الله رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ قطعی است و این حضور می‌تواند باعث شکل‌گیری وحدت میان اضلاع اصولگرایی در کشور شود.

عضو هیئت اجرایی شورای وحدت با اشاره به تلاش شورای وحدت برای راه‌اندازی کمیته‌های تخصصی در استان‌ها، اظهار کرد: این امر فرصتی برای احیا فعالیت همه علاقمندان به جمهوری اسلامی است و توجه به ظرفیت‌های موجود در سطح شهر‌ها و بخش‌های مختلف کشور هم مورد توجه شورای وحدت برای شکل‌گیری یک جریان موفق تشکیلاتی است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: شورای وحدت اصولگرایان انتخابات 1400 انتخابات ریاست جمهوری نامزدهای انتخاباتی ریاست جمهوری شورای وحدت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۱۵۴۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیست نامزدهای شورای وحدت در دور دوم انتخابات اعلام شد

شورای وحدت فهرست نمایندگان مورد حمایت این شورا در حوزه انتخابیه تهران، ری شمیرانات، اسلامشهر و پردیس را اعلام کرد. - اخبار سیاسی -

به گزارش حوزه احزاب خبرگزاری تسنیم، احسان محمدحسینی مدیر روابط عمومی و امور رسانه شورای وحدت با اعلام فهرست نمایندگان مورد حمایت این شورا در حوزه انتخابیه تهران، ری شمیرانات، اسلامشهر و پردیس بیان کرد: در فرایند انتخاب نمایندگان، تلاش شد در شرایط برابر از نظر صلاحیت، بانوان در اولویت قرار  داشته و در صدر فهرست قرار گیرند.

به این ترتیب فهرست مورد حمایت شورای وحدت در دومین مرحله انتخابات مجلس شورای اسلامی در این حوزه انتخابیه به شرح زیر است:

سمیه گلپور چمرکوهیریحانه اخلاقیسمیه رفیعیزینب قیصریزهره سادات لاجوردیعلی‌اصغر پورمحمدیابوالقاسم جرارهمحمد سراجمجتبی رحماندوستعلیرضا سلیمیحسین صمصامی مزرعه آخوندابراهیم عزیزیپیمان فلسفیسیدنظام الدین موسویسیدمرتضی محمودیاحمد نادری

به گزارش تسنیم، مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز جمعه 21 اردیبهشت‌ماه در 22 حوزه انتخابیه برگزار می‌شود. مرحله اول انتخابات نیز 11 اسفند 1402 در سراسر کشور برگزار شده بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تک‌روی و سهم‌خواهی به نظام و مردم آسیب می‌زند
  • وحدت رسانه‌ای دشمن برای ایجاد تنش در کشور است
  • قالیباف و آقاتهرانی برای ریاست مجلس به توافق رسیدند؟
  • اعلام فهرست کاندیداهای شورای وحدت اصولگرایان برای دور دوم انتخابات مجلس
  • لیست نامزدهای شورای وحدت در دور دوم انتخابات اعلام شد
  • لیست انتخاباتی شورای وحدت منتشر شد
  • محمود احمدی‌نژاد استعفا می‌دهد؟ جنجال بزرگ آقای سیاست‌مدار
  • رابرت کندی به بایدن: کنار بکش تا ترامپ را شکست بدهم
  • درخواست عجیب نامزد مستقل انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا از جو بایدن
  • یکدست یا تضارب آرا/ ترکیب هیئت‌رئیسه مجلس دوازدهم چگونه خواهد بود؟