Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمدیان از توزیع کمک های مومنانه در ایام شهادت حضرت علی (ع) در بین خانواده های نیازمند آبیک خبر داد.

«حسین احمدیان» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در قزوین گفت: به مناسبت ماه مبارک رمضان و در ایام شهادت امیرالمومنین حضرت علی (ع) 100 عدد مرغ و 10 کیلو گوشت توسط خیران تهیه و توسط کانون فرهنگی هنری امام باقر (ع) مسجد شهید کاظمی آبیک در بین خانواده های نیازمند توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر کانون فرهنگی هنری امام باقر (ع) آبیک ادامه داد: در شب شهادت امیرالمومنین هم طبخ و توزیع 145 پرس غذا و 50 بسته نان توسط این کانون انجام و در بین مردم توزیع شد، همچنین اقدام دیگر طبخ و توزیع حلیم بود که به تعداد 90 ظرف توزیع شد.

 

وی عنوان کرد: کمک به خانواده های نیازمند یکی از برنامه هایی است که در کانون فرهنگی هنری امام باقر (ع) آبیک به صورت جدی در دستور کار قرار دارد و از ابتدای ماه مبارک رمضان و با کمک خیران در چندین نوبت این کمک ها صورت گرفته است و ان شاالله ادامه دارد.

 

احمدیان خاطر نشان کرد: اقدام دیگری که در این ایام توسط کانون امام باقر (ع) صورت گرفته راه اندازی کارگاه پرس ماسک است که با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری در حوزه اشتغال و تولید این کار انجام شد که برای پنج نفر اشتغالزایی را به دنبال داشته است.

پایان پیام/293

منبع: شبستان

کلیدواژه: کمک مومنانه ماه رمضان کانون مساجد امام باقر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۱۵۴۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۳۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به نیازمندان فارس

 رییس صندوق امداد ولایت فارس در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس گفت: صندوق امداد ولایت پارسال ۳۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به شانزده هزار خانواده نیازمند استان پرداخت کرد.
صالحی با بیان این که تسهیلات در زمینه‌های ازدواج، کمک هزینه خرید مسکن، کمک هزینه اجاره مسکن، درمان و جهیزیه پرداخت شده است افزود: قرار است امسال با همیاری خیران، میزان تسهیلات افزایش یابد.
وی ادامه داد: صندوق امداد ولایت در قالب بانکداری اسلامی فعالیت می‌کند و تسهیلات پرداخت شده بدون سود و با بازپرداخت ۶۰ ماهه است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • نوشتن کتابی درباره امام قلی‌خان برای بچه‌ها
  • توزیع 180 بسته لبخند مادری در خراسان جنوبی
  • اعلام برنامه شهادت امام صادق در آستان علی بن باقر
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی
  • پرداخت ۳۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به نیازمندان فارس
  • تلف شدن ۵۷ رأس گوسفند در برخورد با قطار
  • تلف شدن ۵۷ راس گوسفند در برخورد با قطار در آبیک
  • جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴| فوتسال ایران جام قهرمانی را پس گرفت/شاگردان شمسایی بر بام آسیا
  • گل باقر محمدی، دروازه‌بان ایران به تایلند در جام ملت های فوتسال آسیا (تایلند 1-4 ایران)
  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)