Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جریان درگیری‌ها در روستای «أودلا» واقع در جنوب نابلس دو شهروند فلسطینی به ضرب گلوله نیروهای رژیم صهیونیستی زخمی و یک جوان فلسطینی دیگر شهید شدند.

 به نقل از خبرگزاری فلسطینی «وفا»، غسان دغلس، مسئول پرونده شهرک‌سازی در شمال کرانه باختری خاطرنشان کرد، نیروهای رژیم صهیونیستی به روستای «أودلا» واقع در جنوب نابلس یورش بردند و در بحبوحه تیراندازی و شلیک بمب‌های گاز اشک‌آور، دو تن از شهروندان فلسطینی زخمی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در جریان درگیری‌های میان فلسطینیان و نیروهای اشغالگر در روستای «أودلا» یک نوجوان فلسطینی ۱۶ ساله نیز به ضرب گلوله صهیونیست‌ها شهید شد.

از سوی دیگر، نیروهای رژیم اشغالگر به سمت معترضان فلسطینی در محله «الشیخ جراح» یورش بردند و در نتیجه آن یک شهروند زن فلسطینی زخمی شد.
به دنبال سرکوب تظاهرات اهالی محله «الشیخ جراح» در اعتراض به تصمیم دادگاه رژیم صهیونیستی مبنی بر بیرون راندن اهالی این محله از منازلشان، چندین فلسطینی به دلیل استنشاق گاز اشک‌آور دچار حالت خفگی شدند.
شاهدان عینی اعلام کردند، نیروهای رژیم اشغالگر با شلیک گلوله و بمب‌های گاز اشک‌آور این تظاهرات را سرکوب کردند.
نیروهای رژیم صهیونیستی همچنین تعدادی از فلسطینیان در محله «الشیخ جراح» را که در این تظاهرات شرکت کرده بودند، بازداشت کردند./ ایسنا

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی نیروهای رژیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۱۵۵۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات جدید گروهان های قدس/ شهادت دو فلسطینی دیگر در غزه

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رسانه های فلسطینی، گروهان‌های قدس اعلام کرد نیروها و ادوات جنگی اشغالگران اسرائیلی را در منطقه شیخ عجلین در جنوب غرب شهر غزه هدف حمله خمپاره‌ای قرار داده است.

در تحولی دیگر، خبرنگار الجزیره اعلام کرد نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی به سمت جوانی فلسطینی در خیابان رشید در نزدیکی منطقه وادی غزه در مرکز نوار غزه تیراندازی کرده و او را به شهادت رساندند.

توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی هم خانه‌ای را در منطقه التنور در شرق رفح هدف قرار داد که بر اثر آن جوانی فلسطینی شهید شد.

کد خبر 6093909 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • عملیات جدید گروهان های قدس/ شهادت دو فلسطینی دیگر در غزه
  • برجای ماندن چندین شهید و زخمی در بمباران محله‌های مسکونی غزه
  • شهادت یک فلسطینی در الخلیل در ادامه یورش‌ صهیونیست‌ها به کرانه باختری
  • بازداشت مجدد اسرای فلسطینی تنها چند روز بعد از آزادی آنها
  • رزمندگان لبنانی و فلسطینی، نظامیان صهیونیست را هدف قرار دادند
  • بمباران نوار غزه و حمله به کرانه باختری
  • حمله نظامیان صهیونیست به کرانه باختری
  • حمله نظامیان صهیونیست به کرانه باختری+فیلم
  • یورش صدها شهرک‌نشین صهیونیست به مسجدالاقصی در آخرین روز عید یهودی
  • تمرد سربازان ارتش اسرائیل؛ نیروهای احتیاط حاضر نیستند به رفح حمله کنند