Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر با بیان اینکه فردا به عنوان آخرین جمعه ماه مبارک رمضان روز جهانی قدس است، بیان کرد: به ابتکار امام راحل هر سال در جمعه آخر ماه مبارک رمضان برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین و محکوم‌کردن جنایات رژیم صهیونیستی، مسلمانان در جهان یکصدا علیه این رژیم فریاد می‌زنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت‌الاسلام یوسف جمالی افزود: امسال به سبب شیوع بیماری کرونا راهپیمایی حضوری یا خودرویی برگزار نمی‌شود اما در این روز پرچم رژیم کودک‌کش صهیونیستی در چند نقطه استان بوشهر از جمله در میدان‌های فلسطین و قدس شهر‌ها بدون حضور جمعیت به آتش کشیده می‌شود.

بیشتر بخوانید

راهپیمایی روز قدس در استان بوشهر برگزار نمی‌شود

او با بیان اینکه برنامه‌های هفته مقاومت فلسطین، مکتب شهید قاسم سلیمانی و بیداری اسلامی در استان بوشهر در حال برگزاری است، ادامه داد: به این مناسبت ۳۰ برنامه به‌صورت کلان در استان طراحی شده است که از طریق فضا‌ی مجازی و صدا و سیما منتشر و پخش می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر، آذین‌بندی خودرو‌ها با شعارها و پرچم ایران و فلسطین، برگزاری مسابقه کتابخوانی، ویژه برنامه‌های کانون فرهنگی مساجد و راه‌اندازی مراکز پاسخ به شبهات درباره فلسطین و روز قدس، را از جمله مراسم بزرگداشت روز جهانی قدس در این استان  معرفی کرد.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: روز قدس روز قدس 1400 فلسطین مقاومت استان بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۱۵۶۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله جدید حزب الله به پایگاه نظامی در عرب العرامشه

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، رسانه های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که صدای آژیر خطر در عرب العرامشه در شمال فلسطین اشغالی به صدا درآمده است.

منابع صهیونیست بیان کردند که یک پایگاه نظامی در عرب العرامشه هدف قرار گرفته است.

از سوی دیگر ارتش رژیم مدعی شد که جنگنده های این رژیم زیرساختهای حزب الله را در راشیا الفخار و الخیام در جنوب لبنان بمباران کرده اند.

با شروع عملیات «طوفان الاقصی» از سوی گروه‌های مقاومت فلسطین، جنبش حزب‌الله لبنان در جهت سرگرم کردن نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

در همین ارتباط، رسانه‌های صهیونیستی نیز بارها اذعان کرده‌اند که حزب‌الله در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین همچنان دست برتر را دارد و ارتش رژیم صهیونیستی در این منطقه به دام افتاده است.

کد خبر 6092397

دیگر خبرها

  • ۷۱۹ حمله حزب‌الله علیه رژیم صهیونیستی در یک ماه
  • رژیم صهیونیستی: حزب‌الله از مرزها دور نشود جنوب لبنان را اشغال می‌کنیم
  • حمله موشکی حزب الله به پادگان «برانیت» رژیم صهیونیستی
  • دولت نتانیاهو از درون فروپاشیده است/ خیزش دانشجویان غربی به سایر کشور‌ها کشیده می‌شود
  • رئیس حزب آینده ترکیه با هنیه دیدار و درباره جنگ غزه گفت وگو کرد
  • دانشجویان دانشگاه آمریکایی بیروت پرچم اسرائیل را به آتش کشیدند
  • ضربات جدید مقاومت فلسطین به نظامیان رژیم صهیونیستی
  • شلیک ۴۰ موشک از جنوب لبنان به فلسطین اشغالی
  • ضربه‌های جدید مقاومت فلسطین به نظامیان رژیم صهیونیستی
  • حمله جدید حزب الله به پایگاه نظامی در عرب العرامشه