Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون اقتصادی استانداری هرمزگان از تشدید نظارت‌ها در استان برای جلوگیری از خروج غیر قانونی مرغ خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، مشاهدات میدانی نشان می دهد که استان هرمزگان همچنان با کمبود مرغ در استان مواجه است و تلاش ها برای حل این مشکل تاکنون بی نتیجه مانده است. 

 

صف های طولانی و پرس و جو از مغازه ها این روزها مردم این استان را از نبود این ماده پروتئینی کلافه کرده است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

اما این میان مسئولان استان برای حل این مشکل و توزیع به اندازه مرغ در بازار دست به اقدام دیگری زده اند. 

 

ایرج حیدری معاون اقتصادی استانداری هرمزگان در بازدید از کشتارگاه‌های مرغ میناب، درتوجان و بندرعباس گفت: با تصمیم ستاد تنظیم بازار و برای جلوگیری از هرگونه کمبود، مرغ‌های کشتار شده باید میان شهرستان‌های استان به اندازه مورد نیاز توزیع شود.

 

او افزود: دستگاه‌های اجرایی باید با تشدید نظارت‌ها از هرگونه خروج غیر قانونی مرغ از استان جلوگیری کنند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: نظارت استانداری مرغ قاچاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۱۵۷۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجازات معافیت غیرقانونی از سربازی چیست؟

سردار تقی مهری درباره مجازات اقدامات مجرمانه برای معافیت از سربازی گفت: برابر ماده ۶۰ قانون جرایم و مجازات خدمت وظیفه عمومی کسانی که با ارتکاب اعمالی چون جعل شناسنامه، مهر، امضا، کارت پایان خدمت، کارت معافیت، استفاده از شناسنامه دیگران، اعمال نفوذ، شهادت کذب، گواهی خلاف واقع، مکتوم داشتن حقیقت، اخذ رشوه یا فریب دادن مشمول موجبات معافیت خود یا دیگران را از خدمت وظیفه عمومی فراهم سازند، به اتهام آنان در دادگاه صالحه رسیدگی شده و با رعایت شرایط و امکانات خاطی و دفعات و مراتب جرم و مراتب تادیب از وعظ و توبیخ و تهدید به حبس تعزیزی از یکسال تا پنج سال محکوم می‌شوند.

رئیس سازمان وظیفه عمومی فراجا، ادامه داد: چنانچه تقلب یا جعل و یا دریافت رشوه تاثیری در وضعیت مشمول نداشته باشد، مرتکبان با رعایت شرایط و امکانات خاطی و دفعات و مراتب جرم و مراتب تادیب از وعظ و توبیخ و تهدید به انفصال از یکسال تا ۱۰ سال از خدمات دولتی و ضبط رشوه به عنوان جریمه و شش ماه تا سه سال حبس محکوم خواهند شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • تامین آب پایدار روستا‌های بخش گابریک نیازمند تخصیص اعتبار
  • ضرورت سنجش کیفی روند نظارت بازرسان بر بازار
  • لزوم کیفی سازی نظارت بازرسان بر بازار
  • اجرای پروژۀ فیبر نوری در هرمزگان تسریع می‌شود
  • مجازات معافیت غیرقانونی از سربازی چیست؟
  • اجرای پروژه فیبرنوری در هرمزگان تسریع می‌شود
  • خروج نقدینگی از بازار سرمایه ادامه‌دار شد
  • جلوگیری از هدر رفت آب با مسدود کردن یکی از دهنه های خروجی در تالاب بامدژ
  • پیش بینی بورس یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • پرگابالین چیست و چرا می‌تواند خطرناک باشد؟