Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-27@18:27:05 GMT

پرچم قدس در میدان بسیج زنجان برافراشته می شود

تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۱۵۷۸۰

پرچم قدس در میدان بسیج زنجان برافراشته می شود

حجت‌الاسلام علی ناصر گفت: روز جمعه ساعت ۱۰ صبح قبل از سخنرانی مقام معظم رهبری درخصوص روز قدس پرچم قدس در میدان بسیج زنجان برافراشته می شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در زنجان از روز جهانی قدس به عنوان طراحی هوشمندانه و حکیمانه معمار کبیر انقلاب اسلامی یاد کرد و گفت : این روز تجلی وحدت امت مسلمان و آزادی خواهان جهان برای حل مسئله فلسطین و دفع شر رژیم غاصب اسرائیل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 


حجت الاسلام علی ناصر با اشاره به پخش ویژه برنامه های روز قدس از طریق صدا و سیمای مرکز زنجان ادامه داد: حجت‌الاسلام محمد حسن اختری، رئیس شورای عالی مجمع جهانی اهل البیت در ویژه برنامه صدا و سیمای مرکز زنجان در عضر پنج شنبه سخنرانی خواهد کرد.

 


وی با اشاره اجرای ویژه مراسم روز قدس از ساعت 22:20 شب پنج‌شنبه در مسجد ولیعصر زنجان ادامه داد: قبل از سخنرانی مقام معظم رهبری دررخصوص روز قدس و در ساعت  10 روز جمعه پرچم قدس در میدان بسیج زنجان برافراشته می شود.

 


رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت:آمادگی و انجام مقدمات آیین نصب پرچم بزرگ فلسطین در میدان بسیج، آمادگی و تعویض پرچم‌های سطح شهر اعم از  پیاده راه سبزه‌میدان، رو گذر پل‎ها و میادین با پرچم ایران، فلسطین و حزب‌الله لبنان، ایجاد نمادهای بصری در سطح شهرها  از جمله دیوارنگاری با طرح‌های فلسطینی در نقاط مختلف توسط شهرداری زنجان انجام می‌شود.

 


وی برضرورت نصب بنرهایی در عرشه‌های پل‌های عابر پیاده و استندهای 5/2 * 5/3  شهری با محتوای روز قدس تاکید کرد و افزود: با توجه به فعالیت برجسته شهرداری قم و لزوم الگو پذیری همه از این اقدامات موثر، بابت فراهم آوردن مقدمات چاپ و نصب گزیده بیانات سخنرانی‌های مقام معظم رهبری ( مدظله العالی) در سطح شهر و تاثیر برجسته و اثرگذار آن در همان روز سخنرانی که در صورت نبود و عدم امکان تهیه پرچم‌های روی پل از پرچم‌ها از طریق شورای هماهنگی تامین می شود.

 

 

وی گفت: تامین جوایز مسابقه برگزار شده روز قدس در صدا و سیمای مرکز زنجان توسط شهرداری و الصاق اقلام تبلیغاتی اعم از پوستر، تراکت و بخصوص پرچم فلسطین و پارچه نوشته با شعار "مرگ بر اسرائیل " و " مرگ بر آمریکا " در خودروهای در حال تردد شهری در روز قدس ضروری است.

 

 

این مسئول از فعال کردن مجموعه‌های سایبری بسیج و سپاه  به منظور تولید و انتشار محتوا در قالب پادکست،  کلیپ، گزیده بیانات امام و رهبری و روز قدس خبرداد و بیان داشت: در اختیار گذاشتن حداقل 10 بیلبورد تبلیغاتی سطح شهر به منظور نصب بنر توسط  شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و آمادگی و برنامه‌ریزی توزیع بسته‌های معیشتی ماه مبارک رمضان در روز قدس از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده است.

 

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان برضرورت شناسایی فعالان انقلابی در فضای مجازی در قالب اشخاص و گروه­ها و بهره­گیری از ظرفیت تولیدی و تحلیلی آنها در زمینه تبلیغ و ترویج روز جهانی قدس و مساله فلسطین تاکید کرد و یادآور شد: بازخوانی­ شکست­های رژیم غاصب اسرائیل در رویارویی با محور مقاومت و تاکید و نمایش­ دستاوردهای شهدای مقاومت (شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، ابومهدی المهندس، عماد مغنیه و ...) در قالب گزیده جملات، کلیپ، موشن­گرافی، عکس­نوشته، پوستر و توزیع و انتشار آن در سطح وسیع در شبکه ­های اجتماعی از دیگر برنامه‌های روز قدس در زنجان است.

 

 

حجت‌الاسلام ناصر خاطرنشان کرد: بیان نتایج مخرّب رویکردهای سازشکارانه مرتجعین منطقه، این پادوهای استکبار و صهیونیزم جهانی در مواجهه با مساله فلسطین در روز قدس ضروری است.

وی از طراحی و ثبت روز شمار تا روز قدس در شبکه اشراق و در برنامه‌های رادیویی رادیو زنجان خبرداد و گفت: آمادگی و طراحی مسابقه‌ای با موضوع روز قدس در صدا و سیما،برنامه‌ریزی و اختصاص تولید برنامه‌ای با  عنوان راهپیمایی مجازی روز قدس با حضور سخنران مدعو، آمادگی  و تولید برنامه‌های سخنران محور توسط شخصیت‌های استان و پخش در شبکه اشراق و رادیو زنجان از برنامه‌های صدا و سیما محسوب می‌شود.

 

 

این مسئول بیان داشت: فراخوان برگزاری مسابقات فرهنگی و مسابقات مجازی از جمله کتابخوانی، کاریکاتور، عکس، نقاشی مرتبط با مراسم روز جهانی قدس و بهره ­گیری از ظرفیت شاعران و مداحان آیینی و انقلابی و سایر هنرمندان و تهیه و تولید کلیپ کوتاه، تیزر، نماهنگ، سرود مصور و انتشار آنها در فضای مجازی و شبکه­های اجتماعی از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده است.

پایان پیام/73

منبع: شبستان

کلیدواژه: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان روز قدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی میدان بسیج حجت الاسلام رئیس شورای روز قدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۱۵۷۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت شورای هماهنگی تبلیغات از اعتراضات دانشجویی علیه اسراییل

به گزارش خبرگزاری مهر، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، بیانیه‌ای در حمایت از اعتراضات بین المللی دانشجویی علیه جنایات صهیونیست‌ها صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

با ادامه‌ی نسل‌کشی، کشتار و جنگ در غزه، دانشگاه‌های سراسر جهان بویژه ایالات متحده آمریکا شاهد بزرگ‌ترین موج تجمعات اعتراضی به نشانه‌ی همبستگی با مردم فلسطین و خواهان قطع مراودات علمی با نهادها و شرکت‌های وابسته به آن و توقف ارسال تسلیحات کشتار جمعی به سازه‌ی فاشیستی هستند.

امروز در مهد به اصطلاح «آزادی بیان» و «آزادی آکادمیک» (آزادی موسسات دانشگاهی، پژوهشی و اعضای جامعه علمی، استادان، پژوهشگران و دانشجویان)، در حمایت از درنده خوترین نیروی تاریخ بشر یعنی دولت فاشیست و آپارتاید رژیم صهیونیستی، آمریکای جنایتکار که خود را متصدی بلامنازع فضیلت‌ها و ارزش‌های انسانی می‌داند در کسری از ثانیه ارزش‌های جهانشمول آزادی را تحقیر و روی راستینِ خود را نشان داده و در یک اقدام بی‌سابقه با اشغال و لگدمال کردن حریم مستقل دانشگاه آن را تبدیل به پادگان کرده و با گسیلِ پلیس ضد شورش، گارد ملی ارتش آمریکا، استقرار نیروهای امنیتی و تک‌تیرانداز، نصب دوربین‌های امنیتی نسبت به محاصره دانشگاه و دستگیری، بازداشت و ضرب و شتم صدها استاد و دانشجو اقدام و با پرونده‌سازی، مقدمات تعلیق و اخراج آنها را در راستای سرکوب و خفه کردن صدای حامیان فلسطین و معترضین به ماشین نسل‌کشی فراهم کرده است و سازمان بدنام موساد با استفاده از تکنولوژی شناسایی صورت، دانشجویان را تهدید به از دست دادن موقعیت‌های شغلی و استخدامی می‌کند.

امروز در دوره پسافروپاشی و افول هژمونی نظام سلطه، که تحولات جهانی با سرعت سرسام‌آور حول مساله فلسطین و غزه قهرمان به پیش می‌رود و خیزش نوین ضد صهیونیستی در دانشگاه‌های جهان به راه افتاده و نیروهای ساحت میدانی جبهه خود را مشخص و حول این مساله دست به صف‌آرایی زده‌اند دانشجویان و اساتیدِ تمامی دانشگاه‌های ایران اسلامی، حمایت از مردم فلسطین را رسالت و ماموریت اصلی خود قرار داده و پیش‌آهنگ تحولات منطقه‌ای و جهانی باشند و با نمایندگی مطالبات مردمی نگذارند نیروهای منحط، اوباش و شیفتگان دموکراسی صوری و گزینشی آمریکایی بر حوزه عمومی مسلط گردند.

کد خبر 6089667 هادی رضایی

دیگر خبرها

  • پرچم یا حسین در تظاهرات حامیان فلسطین در لندن + فیلم
  • ضبط برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخابات دور دوم مجلس در آبادان
  • پرچم فلسطین بر گردن اولین رئیس جمهور آمریکا! | عکس
  • تصویر واضح از پرچم جمهوری اسلامی ایران در دست تظاهرکنندگان در آمریکا | تصویر
  • باز شدن گره‌های چند دهه شهر یزد در شورای ششم
  • ضبط برنامه تبلیغاتی نامزد‌های انتخابات دور دوم مجلس در صدا و سیمای مرکز آبادان
  • حمایت شورای هماهنگی تبلیغات از اعتراضات دانشجویی علیه اسراییل
  • تشکیلات‌، شبکه‌ و جریان‌‍سازی ۳ اصل مهم در دانشگاه‌های آذربایجان غربی
  • مساجد البرز به پرچم فلسطین مزین می‌شوند
  • اهتمام به نظر همه اعضا از تنش در شوراها می‌کاهد