Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@02:06:30 GMT

مدیرعامل و هیات رئیسه خانه مطبوعات گیلان معرفی شد

تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۱۵۷۹۰

مدیرعامل و هیات رئیسه خانه مطبوعات گیلان معرفی شد

به گزارش روز پنجشنبه روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، نخستین جلسه هیات مدیره جدید خانه مطبوعات و رسانه‌های گیلان برگزار شد که در آن ارکان هیات رئیسه این موسسه برای مدت ۲ سال انتخاب شدند.
بر این اساس؛ ابراهیم بهمنی جلالی به عنوان مدیرعامل خانه مطبوعات و رسانه‌های گیلان انتخاب شد و ابراهیم افشاری رئیس هیات مدیره و سینا هوشمند نائب رئیس این موسسه شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همچنین بابک محب پور و میلاد ابراهیمی نیز هر یک با هفت رأی به ترتیب به عنوان منشی و خزانه دار معرفی شدند.
مجمع عمومی و انتخابات الکترونیک موسسه خانه مطبوعات و رسانه‌های گیلان اول اردیبهشت ماه امسال با مشارکت ۲۴۹ نفر از ۳۵۵ عضو اصلی (بیش از ۷۰ درصد) برگزار شد.
خانه مطبوعات گیلان تشکیلاتی صنفی رسانه‌ای است که فعالیت خود را از سال ۱۳۷۶ آغاز کرده است و هم اکنون دارای ۳۵۵ عضو اصلی و ۱۰ عضو افتخاری است.
۱۸۱ نشریه مکتوب، ۲۷ نشریه الکترونیک غیر برخط، ۲۱۱ پایگاه خبری برخط، ۸۶ دفتر نمایندگی نشریات سراسری و منطقه‌ای و ۱۵ دفتر نمایندگی خبرگزاری با بیش از ۵۰۰ خبرنگار در استان گیلان مشغول به فعالیت هستند.  

برچسب‌ها وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان خانه مطبوعات و رسانه های کشور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان خانه مطبوعات و رسانه های کشور وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان خانه مطبوعات و رسانه های کشور اخبار کنکور خانه مطبوعات و رسانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۱۵۷۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد/ فتاحیان مدیر اجرایی آسیا باقی ماند

محسن رضوانی با رای اعضا مجمع بعنوان عضو هیات رئیسه فدراسیون ورزش‌های آبی جهان انتخاب شد و فرید فتاحیان بعنوان مدیر اجرایی کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا باقی ماند.

به گزارش ایسنا، مجمع انتخاباتی کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا عصر امروز (جمعه) با حضور اعضا در کشور تایلند برگزار شد که با رایزنی‌های صورت گرفته از سوی مسئولان فدراسیون شنا، در این انتخابات دو کرسی مهم و ارزشمند توسط نمایندگان ایران کسب شد.

محسن رضوانی رئیس فدراسیون شنا با رای اعضا مجمع بعنوان عضو هیات رئیسه فدراسیون ورزش‌های آبی جهان انتخاب شد و فرید فتاحیان مدیر روابط بین الملل کمیته ملی المپیک به عنوان مدیر اجرایی کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا باقی ماند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • جبهه پایداری به دنبال تصاحب هیات رئیسه مجلس است
  • خصوصیات الزامی برای اعضای هیات مدیره سرخابی ها پس از واگذاری
  • معرفی بیش از ۹۷۰۰ گیلانی برای دریافت تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی
  • یک ایرانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد/ فتاحیان مدیر اجرایی آسیا باقی ماند
  • جبهه ارزشی مطبوعات و رسانه در جنگ با رسانه های ملحد پیروز است
  • جلسه هیات رئیسه فدراسیون دوومیدانی تشکیل شد
  • حسینی: دولت به موضوع انتخاب رئیس مجلس دوازدهم ورود نمی‌کند
  • مردم نباید به انتخابات دور دوم مجلس بی‌اعتنا باشند