Web Analytics Made Easy - Statcounter

اخوت گفت: برنامه‌های فرهنگی و قرآنی کانون ابن‎الرضا(ع) شهرستان گراش در ماه مبارک رمضان با توجه به شرایط حساس بیماری کرونا با استفاده از ظرفیت فضای مجازی برگزار می‌شود.

«محمدابراهیم اخوت» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در لارستان، با اشاره به سیراب شدن روح و جان انسان‌ها از سرچشمه فیض الهی در ماه رمضان گفت: همانگونه که پیامبر اسلام(ص) فرمودند، بهترین عمل در این ماه مبارک، دوری از گناه و اجتناب از معصیت است که باید این موضوع در صدر کارهای ما قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد جنوب فارس به وضعیت شیوع بیماری کرونا در کشور اشاره و بیان کرد: امسال برنامه‌های فرهنگی و قرآنی ماه مبارک رمضان با توجه به شرایط حساس بیماری کرونا با استفاده از ظرفیت فضای مجازی برگزار می‌شود.

 

وی تصریح کرد: در این ایام نیز کانون‌های مساجد جنوب فارس ضمن تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی بین خانواده‌های نیازمند با مشارکت خیران، برگزاری مسابقات کتابخوانی و مسابقات فرهنگی، تولید محتوا در فضای مجازی، مراسمات  سخنرانی و قرائت ادعیه ماه رمضان و غیره از جمله برنامه‌های کانون‌های فرهنگی هنری مساجد جنوب فارس در ماه مبارک رمضان بوده است.

 

اخوت با اشاره به برنامه‌های قرآنی کانون فرهنگی هنری ابن‎الرضا(ع) شهرستان گراش در ماه رمضان افزود: با توجه به وضعیت نارنجی این شهرستان، برنامه‌های این ماه مبارک از جمله روخوانی و روانخوانی برادران در نوبت بعد از ظهر و عصر، ختم قرآن به وسیله واحد خواهران کانون، برنامه تفسیر همراه، تفسیر کوتاه آیات قرآن مجید به صورت مجازی و با مدیریت محسن افشار در حال برگزاری است.

پایان پیام/715

منبع: شبستان

کلیدواژه: کانون های مساجد جنوب فارس برنامه های قرآنی ماه رمضان بستر فضای مجازی کانون های فرهنگی هنری مساجد کرونا فضای مجازی ماه مبارک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۱۵۸۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هرقانونی در فضای مجازی به معنای محدود کردن فضای مجازی نیست!

دریافت 4 MB کد خبر 6097315

دیگر خبرها

  • برگزاری ۴۰ عنوان برنامه هم‌زمان با دهه مبارک کرامت در استان مرکزی
  • تیپ خاص ناصر حجازی در فضای مجازی داغ شد!
  • ۶۰ عنوان برنامه دهه کرامت در اردبیل برگزار می‌شود
  • ۶۰ عنوان برنامه دهه کرامت در اردبیل برگزار می شود
  • کارگاه آموزشی کارآفرینی و اشتغال «همت در مسجد» در بندرعباس برگزار شد
  • پدر، مادر، ما متهمیم ...
  • هرقانونی در فضای مجازی به معنای محدود کردن فضای مجازی نیست!
  • بررسی برنامه‌سازی قرآنی در صدا و سیما از منظر هنری و علوم انسانی
  • آزمون‌های ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن در گراش
  • مشهد الرضا سوگوار و عزادار سالروز شهادت صادق آل عبا (ع)