Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس شورای حل اختلاف استان قزوین از رهایی یک محکوم به قصاص از چوبه دار با تلاش شورای حل اختلاف این استان خبر داد. حجت‌الاسلام والمسلمین حیدری، رئیس شورای حل اختلاف استان قزوین در گفت‌وگو با میزان از رهایی یک محکوم به قصاص از چوبه دار با تلاش شورای حل اختلاف استان قزوین خبر داد و عنوان کرد: اولین زندانی محکوم به قصاص در سال جدید از چوبه دار نجات یافت و این اولین پرونده قتل در سال جاری است که به همت شورای حل اختلاف استان منجر به سازش شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس شورای حل اختلاف استان قزوین خاطرنشان کرد: سال ۹۶ مجرم در یک نزاع دسته جمعی مرتکب قتل شد و پس از رسیدگی‌های قضایی رأی دادگاه مبنی بر اجرای حکم قصاص صادر شد.   بیشتر بخوانید: ایجاد صلح و سازش در ۲۶ پرونده قتل در گلستان وی گفت: با پیگیری و تلاش‌های مضاعف دادگستری، اعضا و کارکنان شورای حل اختلاف و تلاش خیرین و شعبه مصالحه قتل، در شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان مصادف با شب قدر در اقدامی خداپسندانه اولیای دم از قصاص قاتل فرزندشان گذشت کردند.

حجت‌الاسلام والمسلمین حیدری در پایان عنوان کرد: مرکز توسعه حل اختلاف استان قزوین در سال گذشته موفق به برقراری صلح و سازش در ۸ فقره پرونده قتل شد و ۱۵ پرونده نیز در دست اقدام است.

انتهای پیام/ برچسب ها: قصاص قتل شورای حل اختلاف

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: قصاص قتل شورای حل اختلاف شورای حل اختلاف استان قزوین محکوم به قصاص

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۱۵۹۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز مسابقات فوتسال جام یاریگران زندگی در بخش نگین کویر فهرج

فرماندار شهرستان فهرج در آئین افتتاحیه این مسابقات با گرامیداشت یاد و خاطره شهید هادی رئیسی، رئیس پلیس مواد مخدر شهرستان که در درگیری با سوداگران مواد مخدر در بخش نگین کویر به شهادت رسید، گفت: یکی از دلایل ساخت زمین‌های چمن ورزشی کاهش آسیب‌های اجتماعی به خصوص مصرف مواد مخدر است و در این زمینه طی ۲ سال گذشته ۱۱ زمین چمن به بهره برداری رسیده است.

رئیس شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان فهرج هدف از برگزاری مسابقات فوتسال جام یاریگران زندگی را، ترویج سبک زندگی سالم و با نشاط، گسترش فرهنگ دوری از مواد مخدر، کمک به سالم سازی محیط‌های روستایی و ایجاد انگیزه و امید در بین بهبود یافتگان با کمک خیرین محلی دانست.

وی افزود: جا دارد از مساعدت‌های احمد یوسفی دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمان در راه اندازی این بازی‌ها ویژه تشکر کنم.

رئیس شورای ورزش شهرستان فهرج نیز از کدخدامنش خیر ورزشی این روستا برای کمک به رسیدن به اهداف جام یاریگران زندگی تشکر کرد و یاد و خاطره ورزشکاران فقید روستای امام علی را گرامی داشت. 

حسین سعیدنیا فرماندار شهرستان فهرج هم از تلاش‌های بخشدار نگین کویر، رئیس اداره ورزش و جوانان، اعضای شورای اسلامی و دهیار روستا و بنیاد علوی برای ساخت ورزشگاه امام علی (ع) تشکر کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • جذب نزدیک به ۴۰ قاضی برای تقویت کادر قضایی آذربایجان غربی
  • آغاز مسابقات فوتسال جام یاریگران زندگی در بخش نگین کویر فهرج
  • نظام مسائل نواحی شهری قزوین با حضور مدیران مناطق پیگیری می‌شود
  • مصالحه ۳۴ هزار پرونده در شورای حل اختلاف قزوین
  • عصبانیت شدید ارگان دولت از مطرح شدن نام رئیسی در برخورد با بی‌حجابی
  • عصبانیت رسانه دولت از مطرح شدن نام رئیسی به عنوان عامل برخورد پلیس با بی‌حجابی
  • عصبانیت رسانه دولت از مطرح شدن نام رئیسی به عنوان عامل برخورد پلیس با بی حجابی
  • عصبانی رسانه دولت از مطرح شدن نام رئیسی به عنوان عامل برخورد پلیسی با بی حجابی
  • مختومه شدن ۹۶ هزار پرونده در شوراهای حل اختلاف قزوین
  • مصالحه بیش از ۳۴ هزار پرونده در شورای حل اختلاف قزوین