Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@04:29:27 GMT

بیشترین آسیب کرونا به ورزش استان اردبیل بوده است

تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۱۵۹۶۱

بیشترین آسیب کرونا به ورزش استان اردبیل بوده است

به گزارش ایرنا، سجاد انوشیروانی روز پنجشنبه در نشست بررسی مسائل ورزش شهرستان نیر افزود: در میان بخش‌های مختلف، ورزش و گردشگری بیشترین آسیب را ار کرونا دیده‌اند زیرا  این دو بخش با بیشترین تعطیلی مواجه بوده‌اند.

وی بیان کرد: باشگاه‌داران از زمان شیوع این ویروس به دلیل تعطیلی، متحمل خسارات مالی زیادی شده‌اند که حتی تسهیلات بانکی ارایه شده نیز پاسخگوی آسیب‌های وارده نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل افزود: این اداره کل تمایلی به تعطیلی باشگاه‌های ورزشی ندارد اما برای حفظ سلامت ورزشکاران، مربیان و حتی باشگاه‌داران مجبور به این کار است و از فعالان در این عرصه نیز تقاضا می‌شود نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی حساتس باشند  و در غیر این صورت بر اساس قانون و مقررات با آنها رفتار خواهد شد.  

انوشیروانی طولانی شدن پروژه‌های عمرانی ورزشی و کمبود بودجه را معضل شدید ورزش استان اعلام کرد و افزود: برای جبران کمبودها علاوه بر استفاده از تمام فرصت‌ها، باید ظرفیت‌های جدید ایجاد کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل با اشاره به پروژه‌های ورزشی شهرستان نیر گفت: عملیات احداث خوابگاه ورزشی این شهرستان با پیشرفت فیزیکی ۴۰ درصد مدتهاست که بلاتکلیف مانده بود که بعداز اختصاص اعتبار عملیات اجرائی ‌آن  ظرف مدت یک‌ماه آینده شروع خواهد شد.

وی افزود:برای تعمیرسالن ورزشی شهرکورائیم هم  ۳۰۰ میلیون تومان اعتبار اختصاص یافته و نیاز به اعتبار دیگر برای تکمیل آن است.

شجاع اقبالی فرماندار شهرستان نیر هم با اشاره به این مطلب که این شهرستان همه ساله میزبان تیم‌های لیگ برتری فوتبال برای برگزاری اردوهای آماده سازی می‌باشد به اهمیت تکمیل خوابگاه ورزشی در راستای اسکان تیم‌ها اشاره کرد و خواستارتسریع در اجرای آن شد.

اقبالی اظهار کرد: احداث خوابگاه ورزشی در این شهرستان از مهمترین اقدامات برای توسعه و پیشرفت ورزش شهرستان است و  با تکمیل آن می‌توان اردوها و رقابت تیم‌های مهم ورزشی کشور را در نیر میزبانی کرد.

وی با بیان اینکه شهرستان نیر ۳۲ هیات ورزشی دارد که از این تعداد ۱۶ هیئت فعال هستند افزود: هیات های ورزشی نیر از لحاظ اعتبارات لازم با کمبود مواجه هستند و امیدواریم مسئولان ورزشی استان در این زمینه پیگیری لازم را داشته باشند.

شهرستان نیر به دلیل قرار گرفتن در ارتفاع مناسب از سطح دریا و واقع شدن در دامنه های کوه سبلان ، شرایط آب و هوایی مناسبی را برای تمرینات بدنسازی و برپایی اردوی آمادگی تیم های ورزشی دارد و به ویژه در فصل تابستان پذیرای تیم های مختلف ورزشی است.

برچسب‌ها ورزش همگانی استان اردبیل وزارت ورزش و جوانان اردبیل

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش همگانی استان اردبیل وزارت ورزش و جوانان ورزش همگانی استان اردبیل وزارت ورزش و جوانان اردبیل اخبار کنکور استان اردبیل شهرستان نیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۱۵۹۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش تعرفه‌های امکان ورزشی شهرداری تهران در سال ۱۴۰۳

در حالی شورای شهر تهران در راستای استفاده حداکثری شهروندان از اماکن ورزشی شهرداری ، نرخ بلیط این مراکز برای سال ۱۴۰۳ مطابق تعرفه وزارت ورزش برای سال جاری در نظر گرفته است که تعرفه برخی از امکان بیش از ۱۰۰ درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافته است. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، اعضای شورای شهر تهران در تاریخ هشتم اسفندماه سال 1402 ، بهای خدمات استفاده از مراکز ورزشی شهرداری تهران را به تصویب رساندند که در راستای حمایت از استفاده حداکثری شهروندان از این اماکن، نرخ بلیط این مراکز برای سال 1403 مطابق تعرفه وزارت ورزش برای سال جاری (1402) در نظر گرفته شد.

اما حالا با گذشت بیش از یک‌ماه از سال 1403 ، بررسی‌های میدانی خبرنگار تسنیم حکایت از آن دارد که تعرفه امکان ورزشی شهرداری تهران در برخی از مناطق تهران بیش از 100 درصد افزایش پیدا کرده است و در این بخش مسئولان شهرداری تهران در بخش ورزش پاسخگویی مناسبی را نسبت به این ارقام ندارند.

شهرداری تهران بهره‌برداری از اماکن ورزشی را به بخش‌های دیگر واگذار کند

نصب تعرفه در مجموعه‌های ورزشی شهرداری

زهرا شمس احسان؛ رئیس کمیته ورزش شورای اسلامی شهر تهران، خواستار نصب تعرفه‌های ورزشی در تمامی مجموعه‌های ورزشی شهرداری شد.

وی با اشاره به برگزاری جلسات هفتگی با ورزشکاران در مناطق مختلف شهر تهران، گفت: در این جلسات مشکلات و مسائل ورزشکاران بررسی و در قالب مصوبات پیگیری می‌شود.

رئیس کمیته ورزش شورا از اجرای برنامه حمایت از ورزش‌های قهرمانی و باستانی در برنامه چهارم توسعه شهرداری تهران خبر داد.

به گزارش تسنیم، در حالی شورای شهر تهران تاکید بر نصب تعرفه در مجموعه‌های ورزشی شهرداری تهران تاکید کرده است که در برخی از امکان این تعرفه‌ها نصب نشده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مهم‌ترین ورزشی که می‌تواند شما را جوان نگه دارد (فیلم)
  • تعرفه سالن های ورزشی شهرداری در سال جدید چقدر است؟
  • تعرفه سالن های ورزش شهرداری در سال جدید چقدر است؟
  • لزوم هوشیارسازی اجتماعی نسبت به آسیب‌های پیری جمعیت
  • بالاترین آمار حیوان گزیدگی در کشور را این استان دارد | بیشترین گزیدگی ها مربوط به کدام حیوان است؟
  • کاهش تعداد مراجعین ناشی از نزاع به پزشکی قانونی اردبیل
  • فرهنگیان سراسر کشور به سبلان صعود می کنند
  • همه چیز درباره المپیاد ورزش‌های فناورانه + لینک ثبت نام
  • تمرینات ورزشی برای مبارزه با کبد چرب
  • افزایش تعرفه‌های امکان ورزشی شهرداری تهران در سال ۱۴۰۳