Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-02@17:17:52 GMT

شهلایی مدیرعامل آب منطقه‌ای کرمانشاه شد

تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۱۶۲۰۲

شهلایی مدیرعامل آب منطقه‌ای کرمانشاه شد

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، تقی زاده خامسی معاون وزیر نیرو در امور آب و آبفا و مدیر عامل شرکت مدیریت منابع آب ایران در مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان کرمانشاه در ارتباطی تصویری، با اشاره به کناره گیری و استعفاء درویشی-مدیرعامل پیشین آب منطقه ای کرمانشاه- به خواست خود گفت: انتخاب مدیریت عامل طی فرایند علمی و مصاحبه ای در دستور کار قرار گرفت و پس از انجام فرایندهای خاص و مربوطه، در نهایت مهندس شهلائی از بین کاندیداهای ثبت نام شده انتخاب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهرداد سالاری معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه نیز در این جلسه با تقدیر از همه مدیران صنعت آب و برق استان که اقدامات توسعه ای چشمگیری داشته اند، گفت:  در سیلاب سال  ۱۳۹۸ و زلزله سرپل ذهاب مدیریت وخدمات مناسبی توسط صنعت آب و برق استان صورت پذیرفت که قابل تقدیر است.

او با اشاره به اقدام بی نظیر شرکت آب منطقه ای در ساماندهی و بازسازی بخشی از مسیر آبشوران( پارکینگ شهرداری) یادآور شد:  شرایط نامناسبی برای شهروندان در این بخش وجود داشت و بیم آن می رفت این موضوع تهدیدات جانی برای شهروندان بدنبال داشته باشد که به لطف خداوند، همت و مساعدت همه عوامل دست اندرکار این خطر مرتفع شد و امیدوارم باقیمانده کار نیز در مسیرهای بعدی ادامه یابد.  

 سالاری به اقدامات مطلوب صورت گرفته برای گردشگری در حوزه سدهای استان کرمانشاه نیز اشاره داشت  گفت: از اقدامات موثر آقای درویشی تشکر می کنم. آقای شهلایی نیز فرد شایسته و با تجربه ای است و برنامه های توسعه ای را ادامه خواهد داد.

انتهای پیام/ز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری کرمانشاه وزارت نیرو آب منطقه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۱۶۲۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسیج نیروهای امدادی گلستان برای یافتن کودک ۴ ساله

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر گلستان از حادثه گم‌شدن یک کودک ۴ ساله در روستای یلی بدراق کلاله خبر داد و گفت: نیروهای امدادی و مردمی در حال جست‌وجو هستند. - اخبار استانها -

قاسم غریب آبادی در گفتوگو با خبرنگار تسنیم در گرگان با اشاره به حادثه گم‌شدگی کودک 4 ساله در شهرستان کلاله، اظهارداشت: ساعت 17 روز یکشنبه 9 اردیبهشت گم‌شدن یک دختر 4 ساله در زمین‌های کشاورزی روستای یلی بدراق کلاله از سوی بخشداری به هلال‌احمر گزارش شد.

مدیرعامل‌ جمعیت هلال‌احمر گلستان افزود: بلافاصله تیم های هلال احمر به منطقه اعزام شدند و با کمک اعضای خانه هلال روستای یلی بدراق و نیروهای مردمی جست‌وجوها را آغاز کردند.

وی‌ با اشاره به اینکه خانواده کودک حین کار در مزارع روستا متوجه مفقود شدن کودکشان شدند، افزود: در حال حاضر 4 تیم از هلال‌احمر شامل 20 نیرو با به کارگیری 4 دستگاه خودروی کمک‌دار سبک و سواری در حال جست‌وجو برای پیدا کردن کودک هستند و عملیات کماکان ادامه دارد.

مدیرعامل‌ جمعیت هلال‌احمر گلستان با اشاره به حضور نیروهای امدادی و انتظامی و کمک مردم منطقه اظهار کرد: از صبح امروز در سومین روز از عملیات تیم‌های زمینی جمعیت هلال‌احمر گلستان برای پیدا کردن کودک مفقود شده به منطقه اعزام شدند و به زودی تیم های هوایی نیز به منطقه اعزام می‌شوند.

انتهای پیام/581/.

دیگر خبرها

  • هشدار مدیریت بحران کرمانشاه در پی تشدید سامانه بارشی
  • هشدار مدیرکل مدیریت بحران استانداری در پی تشدید بارش‌ها در کرمانشاه
  • مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد تغییر کرد
  • ملاقات مدیرعامل باشگاه استقلال و شهردار منطقه ۵ تهران
  • هشدار وقوع سیلاب در رودخانه‌های کردستان
  • رهاسازی آب سد سفیدرود از صبح ۱۶ اردیبهشت ماه
  • بسیج نیروهای امدادی گلستان برای یافتن کودک ۴ ساله
  • توضیح مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران درباره قیمت خرید زباله در «نوماند»
  • رفع تنش آبی ۱۰ روستا از مجتمع نرژی چقابور
  • لزوم آماده‌باش همه دستگاه‌ها به دنبال صدور هشدار نارنجی هواشناسی