Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@22:33:46 GMT

بانک‌ها برای حل مشکل مالی شرکت‌های بوشهر پیشگام شوند

تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۱۶۲۴۷

بانک‌ها برای حل مشکل مالی شرکت‌های بوشهر پیشگام شوند

به گزارش ایرنا، حسین نامور روز پنج‌شنبه در بازدید مدیرکل بازرسی استان از منطقه ویژه اقتصادی بوشهر افزود: برخی از شرکت‌های فعال نیز با توجه به ظرفیت بالای خود انتظار دارند که سفارش‌های کالا و خدمات استان به این شرکت‌ها داده شود که امید است مسئولان به این مهم اهتمام جدی داشته باشند.

وی ادامه داد: در این زمینه اداره کل بازرسی استان نیز همواره پیگیر مسائل واحدهای اقتصادی و صنعتی است که این نوع نگاه حمایتی آنها قابل تقدیر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل سازمان بازرسی استان بوشهر نیز گفت: تلاش بر این است که با همکاری همه نهادها و دستگاه‌های مربوطه زمینه برای رفع مشکلات واحدها فراهم شود.

اسحاق شهبازی افزود: تلاش می‌شود از ظرفیت‌های در اختیار برای رفع مشکلات این واحدها و رونق تولید و اشتغال استفاده شود.

وی ادامه داد: مسائلی که در استان قابل حل باشد درون استانی دنبال و سایر مسائل نیز در سطح ملی دنبال می‌شوند.

شرکت دانش‌بنیان بازرسی فنی و مجتمع آزمایشگاهی شاخه زیتون لیان و همچنین شرکت سیم و کابل لیان ۲ شرکتی بودند که مورد بازدید قرار گرفتند.

در منطقه ویژه اقتصادز بوشهر حدود ٨٠ شرکت تولیدی و خدماتی با یک‌هزار و ۷۰۰ نفر اشتغال فعالت دارند.

برچسب‌ها بوشهر تسهیلات بانکی رونق تولید جهش تولید

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوشهر تسهیلات بانکی رونق تولید بوشهر تسهیلات بانکی رونق تولید جهش تولید اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۱۶۲۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی استاندار همدان از عملکرد بانک مسکن در تامین مالی ساخت پروژه های نهضت ملی مسکن

امتداد - بانک مسکن به عنوان بانک پیشرو و متخصصص درحوزه مسکن به خوبی توانسته است در تامین مالی نهضت ملی مسکن ایفای نقش کند و به همین دلیل از تلاش مدیران و کارکنان بانک مسکن در تحقق اهداف این طرح قدردانی می کنیم.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، علیرضا قاسمی فرزاد استاندار همدان با بیان این مطلب افزود: بانک مسکن تلاش مضاعفی در تامین مالی پروژه های طرح نهضت ملی مسکن داشته است تا با ایجاد سرپناه برای هم استانی شریف و برطرف کردن نگرانی آنها، ضمن جلب رضایت پروردگار متعال، بستر امیدآفرینی در جامعه را فراهم کند.

حسن خطیب زاده مدیر شعب بانک مسکن استان همدان نیز طی سخنانی با قدردانی از حمایت های استاندار در پیشبرد اهداف طرح نهضت ملی مسکن افزود: بانک مسکن با تامین مالی بیش از چهار هزار واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن، رتبه نخست معرفی و انعقاد قرارداد را در استان به خود اختصاص داده است.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت وصول مطالبات به عنوان منبعی برای پرداخت تسهیلات به پروژه های طرح نهضت ملی مسکن، از ابتکار عمل استاندار در تعیین تکلیف قریب به هزار واحد مسکن مهر بلاتکلیف قدردانی کرد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • گلایه تولیدکنندگان از کمبود نقدینگی و تأخیر بسیار بانک مرکزی در تخصیص ارز/ سیاست‌هایی که در حال متوقف کردن تولید است/ خودتحریمی، بدتر از تحریم خارجی است
  • گلایه تولیدکنندگان از کمبود نقدینگی و تأخیر بسیار زیاد بانک مرکزی در تخصیص ارز/ سیاست‌هایی که در حال متوقف کردن تولید است/ خودتحریمی بدتر از تحریم خارجی است
  • گلایه تولیدکنندگان از کمبود نقدینگی و تأخیر بسیار زیاد بانک مرکزی در تخصیص ارز/ سیاست‌هایی که در حال متوقف کردن تولید است/ خودتحریمی در کشور بدتر از تحریم خارجی است
  • بازدید مسئولان از خط تولید فولاد مبارکه ثمرات بسیاری دارد
  • کشف ۳۵ هزار لیتر سوخت قاچاق از یک شرکت در کاشان
  • پرسپولیس منتظر معرفی عضو هیئت مدیره جدید
  • قدردانی استاندار همدان از عملکرد بانک مسکن در تامین مالی ساخت پروژه های نهضت ملی مسکن
  • کاهش اتکا به تسهیلات بانکی با اجرای قانون تامین مالی تولید
  • اجرای قانون تامین مالی تولید، اتکا به تسهیلات بانکی را کاهش می‌دهد
  • اجرای قانون تامین مالی تولید، اتکا به تسهیلات بانکی را کاهش می دهد