Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزارت دفاع ‌و پشتیبانی نیروهای مسلح روز جهانی قدس را فرصتی بزرگ برای نمایش قدرت جهان اسلام برابر صهیونیسم غاصب توصیف و اعلام کرد: انتفاضه خواب راحت را از سردمداران رژیم صهیونیستی گرفته است. - اخبار سیاسی -

به گزارش حوزه دفاعی خبرگزاری تسنیم، وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با صدور بیانیه‌ای ضمن گرامیداشت روز جهانی قدس، این یوم‌الله را فرصتی بزرگ برای نمایش قدرت جهان اسلام در برابر نظام استکبار و صهیونیسم غاصب دانست و اعلام کرد: ان‌شاء‌الله در آینده‌ای نزدیک جهانیان نظاره‌گر جشن آزادی قدس شریف خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بیانیه آمده است: امروز به برکت انقلاب اسلامی ایران، گفتمان مقاومت به فرهنگ غالب ملت‌های منطقه تبدیل شده و هلال مقاومت از تهران تا بغداد و دمشق و بیروت و صنعا، رویای خاورمیانه جدید محور غربی -عبری و عربی را نقش برآب کرده است و گفتمان مقاومت آن چنان عزت و اعتباری برای ملت‌های منطقه به ارمغان آورده که دیگر سیاست‌های آمریکا در منطقه جایگاهی ندارد.

متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:

بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) با تدبیری حکیمانه با هدف زنده نگاه داشتن آرمان مردم مظلوم فلسطین و محکومیت اشغالگری رژیم صهیونیستی، آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را «روز قدس» نامگذاری کردند؛ روزی که جهان اسلام یکپارچه برضد رژیم نامشروع اسرائیل می‌خروشد و ندای آزادی قدس شریف را سر می‌دهد. چهل و سومین سالروز اعلام آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس، بیانگر این واقعیت است که آرمان فلسطین رنگ و بوی کهنگی نگرفته و شیشه عمر نامشروع رژیم اشغالگر قدس شکننده‌تر از گذشته است.

موضوع فلسطین به عنوان زخمی کهنه و تاریخی در افکار عمومی جهان، امت اسلام یاد می‌شود و فرصتی طلایی برای تمامی گروه‌ها و جریان‌های فلسطینی ایجاد کرد که در مسیر انسجام، وحدت و همبستگی حرکت کنند و روز قدس را به عنوان اسم رمزی برای امت اسلامی جهت وحدت، مبارزه با اشغالگری و حمایت از آزادی قدس شریف و فلسطین قلمداد کنند.

در روز قدس نه تنها ایران اسلامی وحدت و یکپارچگی خود را در موضوع فلسطین و حمایت از آرمان قدس شریف به مثابه مسأله اول جهان اسلام به نمایش می‌گذارد، بلکه تمام جهان اسلام و سایر ملت‌های آزادی‌خواه و عدالت‌طلب نیز پرچم مقاومت و مبارزه با رژیم صهیونیستی را در این روز باشکوه بر می‌افرازند.

اما استکبار جهانی به سر کردگی آمریکا با حمایت همه جانبه از جنایت‌ها و جنگ افروزی‌های رژیم صهیونیستی با حمایت از ادامه اشغالگری رژیم اسرائیل، علاوه بر نادیده گرفتن تمامی قوانین بین المللی، قطعنامه‌های سازمان ملل و به فراموشی سپردن تعهدات خود در قبال مردم فلسطین، با شناسایی بیت المقدس به عنوان مرکز این رژیم کودک کش و انتقال سفارتش به آن شهر، چهره ضد بشری خود را بیش از قبل به منصه ظهور رساند و ننگی دیگر را در کارنامه خود ثبت کرد.

توطئه خبیثانه سردمداران آمریکایی و صهیونیستی در معامله قرن مسئولیت بیشتری را بر دوش همه آزادگان و ملت‌ها و دولت‌های حق طلب قرار می‌دهد. مرعوب شدن برخی از کشورهای منطقه و هم پیمانی آشکار و دوستی آن‌ها با رژیم جنایتکار اشغالگر قدس خیانتی نابخشودنی به آرمان فلسطین و امت‌های آزادی خواه است، ولی این حرکات خیانتکارانه نخواهد توانست آرمان فلسطین و آزادی آن کشور را به دست فراموشی بسپارد.

امروز به برکت انقلاب اسلامی ایران، گفتمان مقاومت به فرهنگ غالب ملت‌های منطقه تبدیل شده و هلال مقاومت از تهران تا بغداد و دمشق و بیروت و صنعا، رویای خاورمیانه جدید محور غربی -عبری و عربی را نقش برآب کرده است و گفتمان مقاومت آن چنان عزت و اعتباری برای ملت‌های منطقه به ارمغان آورده که دیگر سیاست‌های آمریکا در منطقه جایگاهی ندارد. امروز خوشبختانه انتفاضه به یک قدرت بی بدیلی تبدیل شده و خواب راحت را از سردمداران رژیم صهیونیستی گرفته است.

رژیم صهیونیستی که روزی رویای سیطره از نیل تا فرات را در سر داشت امروز در درون سرزمین‌های اشغالی پشت دیوارهای بتنی 10 متری محصور شده است و شهرک‌های صهیونیست نشین در مناطق مرزی به شهر ارواح تبدیل شده‌اند و امروز نهالی که پیر جماران 42 سال پیش آن را غرس کرد به درختی تنومند تبدیل شده است و فرزندان خمینی (ره) با پرچمداری امام خامنه ای عزیز امروز در منطقه چشم در چشم اشغالگران در انتظار زمان صفر برای آزادی قدس شریف هستند.

اینک در آخرین روزهای ماه مبارک رمضان، متخصصان وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و صنعت دفاعی ضمن حمایت از آرمان والای قدس و ملت مظلوم و مقام فلسطین تاکید می‌کند: همانطور که ولی امر مسلمین امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) فرمودند، رژیم جعلی اسراییل با رفتارهای دیوانه وار، ضد بشری و ددمنشانه خود به سرعت به پایان عمر ننگینش نزدیک می‌شود و به طور حتم توطئه خطرناک و فتنه بزرگ جبهه دشمن در ایجاد شکاف بین ملل و مذاهب اسلامی ناکام و رویای صهیونیست‌ها در ایجاد اسراییل از «نیل تا فرات» و شکل‌گیری منطقه جدید با مهندسی آمریکایی هرگز تحقق نخواهد یافت.

در پایان با گرامیداشت یاد و نام شهدای آزادی فلسطین شریف و جبهه مقاومت بویژه سید الشهداء محور مقاوت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش، ان‌شاء‌الله در آینده‌ای نزدیک جهانیان نظاره‌گر جشن آزادی قدس شریف خواهند شد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: وزارت دفاع ایران وزارت دفاع ایران رژیم صهیونیستی آزادی قدس شریف گفتمان مقاومت ملت های منطقه جهان اسلام وزارت دفاع تبدیل شده ملت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۱۶۲۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراض دانشجویان اروندی در دفاع از آزادی خواهان فلسطین

اساتید و دانشجویان دانشگاه پیام نور آبادان اعلام کردند: آمریکا ادعای دموکراسی، حکومت مردمی و نیز آزادی بیان را یدک می‌کشد، اما در مقابل اعتراضات آرام و البته به حق دانشگاهیان نسبت به وحشیگری‌های صهیونیست‌ها در غزه برخورد‌های خشن و غیر انسانی از خود بروز می‌دهد.

این دانشگاهیان با محکوم کردند رفتار ضد بشری پلیس امریکا گفتند: بسیاری دانشجویان و اساتید دانشگاه‌های آمریکا در راهپیمایی‌های سراسری اعتراض خود را نسبت به نسل کشی و کودک کشی در غزه را اعلام کرده اند، اما حکومت به ظاهر مردمی آمریکا نه تنها آن را تحمل نمی‌کند بلکه وحشیانه‌ترین و غیر انسانی‌ترین رفتار‌ها را بادانشجویان و حتی اساتید آقا و خانم از خود نشان می‌دهد که این خود نشان دهنده اوج تزویر و ریاکاری در سیاست‌های داخلی و خارجی آمریکاست.

این اساتید و دانش جویان خواستار توقف سریع نسل کشی در غزه شدند و از مجامع جهانی خواستند برخورد سریع و البته مناسبی با رژیم جنایکار صهیونیستی و نیز حامیان آنها داشته باشند.

در خرمشهر هم دانشجویان و اساتید با تجمع و سردادن شعارهای ضد صهیونیستی از اقدام شجاعانه دانشجویان و اساتید دانشگاه‌های آمریکا و اروپا در محکوم کردن جنایت‌های رژیم صهیونیستی و اقدامات پلیس در برخورد با دانشجویان اروپایی و آمریکایی و ضرب و شتم آنان را حمایت کردند.

دانشجویان در این تجمع با سردادن شعار‌های مرگ بر آمریکا و مرگ بر انگلیس از ماهیت واقعی غرب گفتند که همیشه مدعی آزادی بیان و حمایت از تظاهرات آرام است، اما در روز‌های اخیر چگونه با خشن‌ترین روش‌ها تظاهرات ضد صهیونیستی دانشجویان غربی را سرکوب می کنند. 

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • جهاد اسلامی: اسرائیل به این نتیجه رسیده که جنگ راهکار آزادی اسرا نیست
  • بیانیه حماس، جهاد اسلامی و جبهه مردمی برای آزادی فلسطین
  • بیانیه مشترک حماس، جهاد اسلامی و جبهه مردمی برای آزادی فلسطین
  • اعتراض دانشجویان اروندی در دفاع از آزادی خواهان فلسطین
  • محکومیت سرکوب وحشیانه آزادی بیان در دانشگاه‌های آمریکا در خصوص مسئله غزه
  • بیانیه دانشجویان ترکیه در حمایت از خیزش دانشجویی در آمریکا
  • بیانیه حمایت از اعتراضات جهانی دانشجویی علیه رژیم صهیونیستی در همبستگی با مردم فلسطین
  • بیانیه حمایت از اعتراضات جهانی دانشجویی علیه رژیم صهیونیستی
  • مقیمی: اندیشه امت‌سازی به سرعت در حال تحقق است
  • بیانیه ۱۷ کشور به سرکردگی آمریکا علیه ملت فلسطین در غزه