Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-03@20:37:55 GMT

هشت پروژه عمرانی تیران و کرون افتتاح و کلنگ زنی شد

تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۱۶۳۹۶

هشت پروژه عمرانی تیران و کرون افتتاح و کلنگ زنی شد

هشت پروژه عمران شهری تیران و کرون روز پنجشنبه با صرف ۲۸۰ میلیارد ریال اعتبار با حضور مهدی جمالی نژاد معاون وزیر کشور افتتاح و کلنگ زنی شد.

در این آیین که معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور و رییس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور و معاون‌ عمرانی استانداری اصفهان حضور داشت چهار پروژه عمران شهری شامل ۲ پارک و بوستان، آسیاب قدیمی شهر و زیرسازی و آسفالت معابر در تیران به بهره برداری رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


پروژه های احداث معاینه فنی مکانیزه، عملیات اصلاح ورودی شرقی شهر، سنگ فرش و ایجاد گذر فرهنگی خیابان طهران قدیم و ایستگاه آتش نشانی رضوانشهر از دیگر طرح های امروز بود که کلنگ زنی شد.
به گفته شهردار تیران برای این پروژه ها بیش از ۲۸۰ میلیارد ریال اختصاص یافته است.
حسن شفیعی پروژه اصلاح ورودی شرقی تیران را یک اقدام مشترک مدیریت شهری با اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای اصفهان برشمرد و تصریح کرد: اجرای این پروژه ۲۸۰ میلیارد ریال بودجه لازم دارد که سهم شهرداری ۱۴۰ میلیارد است و تا پایان سال این تعهد محقق خواهد شد.
وی ادامه داد: با بهره برداری از ابن پروژه ورودی شهر اصلاح و علاوه بر زیبایی در افزایش ایمنی و کاهش حوادث ترافیکی نقش دارد.

شهردار تیران با اشاره به احداث ۲ پارک طبیعت و ارغوان این منطقه گفت: با اجرای این ۲ پروژه ۲ هکتار به فضای سبز شهر اضافه می شود و با توجه به شرایط سخت آبی، آبیاری به روش قطره ای و گیاهان کم مصرف آب صورت گرفته است.

وی اضافه کرد: درختان پارک طبیعت مثمر بوده و شهروندان علاوه بر بهره گیری فضای سبز از میوه آن هم استفاده می کنند.
وی به قدمت تاریخی شهر تیران اشاره  و اضافه کرد : احیای بافت فرسوده و توسعه خدمات در این بخش شهر به ایجاد فرصت های شغلی در حوزه گردشگری کمک کرده که احیای خانه های تاریخی و بوم گردی رهاورد آن است.
به گفته شهردار تیران، سنگ فرش خیابان طهران قدیم و تبدیل آن به گذر فرهنگی یک پروژه فرهنگی و اقتصادی خواهد بود که علاوه بر فعالیت بازاریان فعالیت های فرهنگی و هنری با محوریت اقتصاد هنرمندان شکل می گیرد.
احیای آسیاب قدیمی شهر که مدفون شده بود دیگر پروژه امروز بود که در هسته مرکزی و بافت گردشگری شهر افتتاح شد.
بازدید از پروژه های شهری، رونمایی از کتابچه فرصت های سرمایه گذاری تیران از دیگر برنامه های سفر یک روزه معاون وزیر کشور و رییس سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور به تیران است.

شهرستان تیران و کرون افزون بر ۷۰ هزار نفر جمعیت دارد./ایرنا


 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۱۶۳۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۱ پروژه بهداشت و درمان گیلان آماده بهره برداری

مصطفی گل شکن ، معاون توسعه مدیریت منابع و برنامه ریزی  دانشگاه علوم پزشکی گیلان  گفت:  بهداشت و درمان رسالت اول دانشگاه علوم پزشکی است.‌


 معاون توسعه مدیریت منابع و برنامه ریزی  دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی گیلان ۱۲۰۰ نیرو پیمانی دارد گفت: در پرداخت حقوق این دانشگاه از بین ۶۷ دانشگاه رتبه ۱۱ کشور رل دارد.‌

 گل شکن افزود: ۱۶۸ پروژه عمرانی دانشگاه علوم پزشکی در دست اجرا دارد که از این مجموع۴۳ پروژه افتتاح شد و ۸۱ پروژه آماده افتتاح است و با حضور ریاست جمهوری افتتاح خواهد شد.‌ ‌ 

وی با بیان اینکه پروژه عمرانی بهداشت و درمان بسیار است، خاطر نشان کرد: برای ۸۱ پروژه ۳۱۸ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.‌


 معاون توسعه مدیریت منابع و برنامه ریزی  دانشگاه علوم پزشکی گیلان به  بیمارستان ۴۰۰ تخت خوابی لاکان رشت اشاره و خاطر نشان کرد : این بیمارستان   ۸۶ درصدپیشرفت فیزیکی دارد.

گل شکن  اظهار داشت: با راه اندازی این بیمارستان ۱۳۰۰ نفر نیرو جدید جذب خواهد شد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • اجرای ۱۰۰۰ میلیارد پروژه عمرانی در روستاهای یزد
  • افتتاح ۶۰ پروژه عمرانی و محرومیت‌زدایی در خراسان جنوبی
  • اجرای پروژه‌های محرومیت‌زدایی در مارگون و بهمئی
  • بهبود دسترسی محلی مناطق ۲ و ۴ با احداث تقاطع غیرهمسطح پل نیک‌اندیش
  • ۸۱ پروژه بهداشت و درمان گیلان آماده بهره برداری
  • کلنگ زنی شهرک مسکونی کارکنان دادگستری هرمزگان
  • ۱۷۶ پروژه عمرانی بزرگ مقیاس در زنجان اجرا شد
  • جلوگیری از فعالیت یک اتاق غیر مجاز کشتار دام در تیران و کرون
  • تاخیر در پرداخت حقوق کارگران معیشت آن‌ها را دشوارتر کرده است
  • کلنگ‌زنی احداث هتل و تله‌کابین خوشاکو در روز افتتاح هتل ۲ ستاره در ارومیه