Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-08@09:32:26 GMT

کشف خودرو سرقتی هدیه ماموران انتظامی به معلم مهابادی 

تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۱۶۴۴۰

کشف خودرو سرقتی هدیه ماموران انتظامی به معلم مهابادی 

فرمانده انتظامی مهاباد روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: به دنبال گزارش یک معلم دلسوز مبنی بر سرقت یک دستگاه خودرو پراید شخصی وی در روز معلم، مراتب در دستور کار ویژه فرماندهی انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

سرهنگ محمد توحیدی اضافه کرد: پس از انجام تحقیقات فنی و پلیسی لازم، عملیات لازم برای کشف این خودرو سرقتی آغاز و سرانجام در یکی از محل های شهر شناسایی و کشف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: کشف خودرو این معلم مهابادی به مناسبت روز معلم طی چند روز گذشته به صورت ویژه در دستور کار انتظامی مهاباد قرار گرفت که در نهایت با همکاری عوامل پلیس آگاهی در کمتر از ۷۲ ساعت کشف و تحویل مالباخته داده شد.

فرمانده انتظامی مهاباد اظهار داشت: سارق شناسایی شده و تلاش برای دستگیری وی در دست اقدام است که گزارش آن اطلاع رسانی خواهد شد. 

سرهنگ توحیدی ضمن تبریک روز معلم گفت: شهروندان نسبت به رعایت نکات ایمنی و عوامل پیشگیرانه از سرقت های احتمالی را به صورت جدی انجام دهند.

مهاباد با ۲۴۰ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان‌غربی واقع شده و دارای سه کلانتری است.

برچسب‌ها مهاباد آذربایجان غربی سرقت خودرو انتظامی روز معلم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مهاباد آذربایجان غربی سرقت مهاباد آذربایجان غربی سرقت خودرو انتظامی روز معلم اخبار کنکور روز معلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۱۶۴۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۲۷ فقره سرقت در سنندج

به گزارش خبرنگار مهر، سردار علی آزادی ظهر سه شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت محتویات داخل خودرو در سنندج، رسیدگی به موضوع در دستور کار مأموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران کلانتری ۱۵ سنندج با اشراف اطلاعاتی و پس از هماهنگی با مراجع قضائی یک سارق سابقه دار را در این خصوص شناسایی و در عملیات ضربتی وی را در یکی از محلات حاشیه شهر سنندج دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان کردستان با بیان اینکه در تحقیقات به عمل آمده متهم به ۲۷ فقره سرقت قطعات و محتویات داخل خودرو اعتراف کرد، گفت: در این رابطه ۲ مالخر نیز دستگیر و متهمان به همراه پرونده در اختیار مراجع قضائی قرار گرفتند.

کد خبر 6099332

دیگر خبرها

  • دستگیری سارقان ۲۲ دستگاه موتورسیکلت در تاکستان
  • انهدام باند سارقان موتورسیکلت با ۲۲ فقره سرقت در قزوین
  • کشف ۲۷ فقره سرقت در سنندج
  • مهمترین اخبار فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در روز دوشنبه
  • شناسایی و انهدام باند سارقان حرفه‌ای در هرمزگان
  • چاقو پسر درون سینه پدر 
  • سرقت همراه با ضرب و جرح در سمنان/ ۳متخلف دستگیر شدند
  • دستگیری سارقان به عنف نیسان
  • انهدام باند سرقت خودرو و کشف خودرو سرقتی 
  • سارقان مدرسه در دام پلیس