Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، جعفری مدیر کل امور اقتصادی و دارایی خراسان جنوبی گفت: در استان ۶۷۷ هزار نفر سهام عدالت دارند که از این تعداد ۴۳۲ هزار و ۸۰۰ نفر روش غیر مستقیم را انتخاب کرده اند و سهام دار شرکت سرمایه گذاری استانی هستند.

او افزود: کسانی که روش مستقیم را انتخاب کرده اند معامله سهام، مدیریت و مالکیت بر عهده خودشان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جعفری اظهار کرد: ۴۶۲ هزار و ۸۰۰ نفر در شرکت سرمایه گذاری استان حضور دارند که کار‌های مربوط به اصلاح ساختار، افزایش سرمایه شرکت و نماد شرکت انجام شده است؛ که در تاریخ ۲۶ مرداد پارسال ماه درنماد بورس بازگشایی شده است که ارزش سهام شرکت سرمایه گذاری خراسان جنوبی در کشور بالاترین مبلغ را دارد.

بیشتر بخوانید

 بیش از ۱۵۸ هزار نفر در خراسان جنوبی فاقد کد بورسی

مدیر کل امور اقتصادی و دارایی خراسان جنوبی تصریح کرد: حدودا بیش از ۱۳ هزار میلیارد تومان سرمایه شرکت سرمایه گذاری خراسان جنوبی است که قرار است در تاریخ ۲۰ اردیبهشت ماه امسال اعضای هیئت مدیره شرکت انتخاب شود.

او ادامه داد: در سامانه ستام افراد متقاضی ثبت نام کرده اند که تا کنون احراز هویت و بررسی صلاحیت‌ها انجام شده، در مرحله اول انتخابات در تاریخ ۲۰ اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد.

جعفری بیان کرد: ابتدا در تاریخ ۱۸ اردیبهشت ماه اشخاصی که می‌خواهند رای بدهند ثبت نام می‌کنند که در تاریخ ۲۰ اردیبهشت ماه در ساعت مشخص شده اعضای هیئت ریئسه مجمع، تشکیل جلسه می‌دهند و اگر افراد ثبت نام کرده از نصف بعلاوه یک بیشتر بودند هیئت مدیره انتخاب خواهند شد.

مدیر کل امور اقتصادی و دارایی خراسان جنوبی گفت: اگر اعضای از نصف بعلاوه یک کمتر بود انتخاب اعضای مجمع به نوبت دوم موکول می‌شود که در نوبت دوم با هر تعداد شرکت کننده اراء شمارش می‌شود و قطعی خواهد شد.

جعفری تصریح کرد: ۵ نفر به عنوان اعضای اصلی هیئت مدیره و دو نفر به عنوان اعضای علی البدل انتخاب خواهند شد.

او ادامه داد: افرادی که تاکنون در سامانه سجام ثبت نام نکرده اند در فرصت باقی مانده ثبت نام کنند، زیرا شرط رای دادن برای انتخاب اعضای هیئت مدیره ثبت نام در ایت سامانه می‌باشد.

جعفری با اشاره به این که تا کنون ۶۰ نفر برای انتخابات در این شرکت تایید صلاحیت شده اند بیان کرد کرد: اشخاصی باید انتخاب شوند که تفکرات توسعه‌ای داشته و بتوانند سرمایه شرکت را به بهترین شکل مدیریت کنند.

انتهای پیام / س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سهام عدالت سرمایه گذاری تأیید صلاحیت شرکت سرمایه گذاری خراسان جنوبی اردیبهشت ماه هیئت مدیره اعضای هیئت ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۱۶۵۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اگر سود سهام عدالت دریافت نمی‌کنید بخوانید

محمد باغستانی مدیرعامل شرکت سپرده‌گذاری مرکزی گفت: مکاتبات ما با ۸ شرکت که سود سهام عدالت را پرداخت نکردند ادامه دار است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، مدیرعامل شرکت سپرده‌گذاری مرکزی در رابطه با شرایط دریافت سود سهام عدالت نکاتی را مطرح کرد.

این مقام مسئول در ادامه اظهار کرد: افراد به چند دلیل سود سهام عدالت را دریافت نخواهند کرد که از جمله دلایل دریافت نکردن سود عدالت می‌توان به شش مورد درج شماره شبای نادرست، حساب بانکی مشترک، راکد بودن حساب، حساب بلندمدت، حساب بانکی مسدود و داشتن حساب ارزی اشاره کرد.

او در ادامه می‌گوید: اگر افراد حدودا تا یک هفته قبل از واریز سود سهام عدالت اطلاعات حسابی خود را بروز و مشکلات را رفع کنند سود برای آن‌ها واریز می‌شود همچنین همراه با این سود، سود سنوات گذشته را هم دریافت خواهند کرد.

سود سهام عدالت که رئیس سازمان بورس در رابطه با واریز مرحله سوم آن به تازگی گفته بود: امیدواریم تا خرداد بتوانیم سود‌ها راجمع آوری و مابقی سود سهام عدالت را پرداخت کنیم البته باید زمان دقیق آن را شورای عالی بورس مشخص کند.

دیگر خبرها

  • تنش در بین اعضای هیئت مدیره بارسلونا در پی تغییر نظر ژاوی
  • اگر سود سهام عدالت دریافت نمی‌کنید بخوانید
  • اختلاف نظر مدیران بارسلونا بر سر ژاوی؛ لاپورتا رأی هیئت مدیره را نادیده گرفت!
  • ترکیب جدید هیئت مدیره پرسپولیس: صددرصد بانکی
  • احمدی: ۱۰ درصد از قرارداد بازیکنان پرسپولیس را پرداخت کردیم/ تیم را برای قهرمانی در آسیا تجهیز می کنیم
  • ترکیب سهامداران پرسپولیس در هیئت مدیره مشخص شد
  • مدیرعامل پرسپولیس تا پایان فصل ماندنی شد
  • مدیر عامل شرکت سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی (وبانک) معرفی شد
  • سهامداران عدالت بخوانند؛ تغییرات در واریز سود سهام؟
  • سهامداران عدالت بخوانند/ تغییرات در واریز سود سهام؟