Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@14:33:19 GMT

تحویل سیمان فقط به عاملین مجاز توزیع در فارس

تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۱۶۶۲۲

تحویل سیمان فقط به عاملین مجاز توزیع در فارس

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی حسنی افزود: تعداد پرونده‌های متخلف در سطح استان از ابتدای سال جاری ۸۹ مورد به ارزش ۵۶ میلیارد و ۸۰۴ میلیون ریال بوده است.

وی تصریح کرد: برخورد با تخلفات گران‌فروشی و احتکار ادامه دارد و سطح تخلفات اکنون کاهش یافته است.

معاون سازمان صمت استان فارس تاکید کرد: همچنین از ساماندهی روند عرضه و توزیع سیمان خبر داد و تاکید مکرد: تولیدکنندگان ملزم شدند که سیمان را فقط به عاملین مجوزدار تحویل دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسنی بیان کرد: با توجه به سیر صعودی تولید و همکاری کارخانه‌های استان که در روزهای تعطیل نیز به تولید سیمان می‌پردازند، روند تولید افزایش یافته و با توجه به تعطیلی کارخانه‌ها در ابتدای سال طبیعی است که روند مناسبی وجود نداشته، اما اکنون وضعیت مطلوب گشته و نیاز بازار مرتفع شده است این در حالی است که تا پیش از این، سیمان از استان‌های دیگر نیز وارد می‌شد.

کد خبر 5205637

منبع: مهر

کلیدواژه: سیمان صنعت معدن و تجارت فارس نظارت و بازرسی ویروس کرونا شب قدر کرمانشاه ماه مبارك رمضان عکس استانها ماه رمضان ۱۴۰۰ شیوع کرونا بوشهر شب احیا آمار کرونا شب های قدر اردبیل گرگان سیلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۱۶۶۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۰ تُن مکمل و افزودنی‌های غیرمجاز دامی در پردیس کشف شد

به گزارش خبرنگار مهر، ظهر سه شنبه کارشناسان اداره تشخیص و درمان اداره کل دامپزشکی استان تهران و دامپزشکی پردیس طی یک برنامه‌ریزی مدون و با هماهنگی صورت گرفته با اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه یک واحد غیر مجاز و زیرزمینی تولید مکمل‌ها و افزودنی‌های خوراک دام و طیور را در شهرستان پردیس شناسایی کردند.

قابل ذکر است در این عملیات که با اخذ حکم قضایی و با همکاری پلیس امنیت انجام گرفت بیش از ۳۰ تن انواع مکمل و افزودنی‌های غیر مجاز که در مکانی مجهول و با مواد اولیه فاقد هویت تولید می‌شد کشف و مکان مورد نظر پلمب شد.

دامداران و مرغداران گرامی جهت تامین نیازهای افزودنی و مکمل‌های دامی می بایست مواد مورد نیاز خود از واحدهای تحت نظارت سازمان دامپزشکی خریداری و جهت احراز اصالت محصول می‌توانند از قسمت رهگیری مجوز از سامانه صدور پروانه‌های دامپزشکی به آدرس((cert.ivo.ir)) استفاده کنند.

کد خبر 6093227

دیگر خبرها

  • اجازه فعالیت به ۳ کارخانه سیمان در یک دشت ممنوعه / مجوزهای عجیب دولت بر ضد محیط زیست که در هیچ‌ جای جهان شبیه آن وجود ندارد / نابودی آب و خاک و زمین در نزدیکی تهران (فیلم)
  • ۳۰ تُن مکمل و افزودنی‌های غیرمجاز دامی در پردیس کشف شد
  • داروخانه‌ها هم رتبه‌بندی می‌شوند
  • رتبه بندی داروخانه‌ها براساس شاخص شفافیت
  • رتبه بندی داروخانه‌ها بر اساس شاخص شفافیت
  • داروخانه های خاطی در توزیع انسولین شناسایی شدند
  • دستگیری عامل توزیع غیر مجاز دارو در فلاورجان
  • توزیع کننده غیر مجاز دارو در فلاورجان دستگیر شد
  • آلمان ۸۰۰ پهپاد «وکتور» دیگر به اوکراین می‌دهد
  • بنگاه‌های اقتصادی موظف به بکارگیری نیروهای بومی رزن هستند