Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@20:44:51 GMT

۳۷ نفر از عاملان نزاع دسته جمعی چرام دستگیر شدند

تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۱۶۸۳۰

۳۷ نفر از عاملان نزاع دسته جمعی چرام دستگیر شدند

سردار کیقباد مصطفایی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با همکاری مطلوب نیروی انتظامی و دستگاه قضایی این افراد دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مقام قضایی شده اند.

وی افزود: تعامل و همدلی  بین دستگاه قضایی و نیروی انتظامی در کهگیلویه و بویراحمد عرصه را برای جولان مجرمان در این استان ناامن کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد:  این استان  از لحاظ شاخص‌های امنیتی جز استان‌های برتر کشور است، اما در برخی موارد شایعات فضای مجازی و قضاوت‌های عجولانه امنیت و اذهان مردم را مخدوش می‌کند.

سردار مصطفایی عنوان کرد: با توجه به شرایط حساس انتخابات پیش رو تلاش می شود تا با تعامل با دستگاه قضایی ازمنفعت طلبی افراد در بحث انتخابات جلوگیری شود و این موضوعات باعث نا امنی در  استان نشود.

بامداد ۲۱ فروردین امسال در شهر چرام یک دستگاه خودروی پژو پارس بعد از جشن عروسی به دلایلی نامعلوم از مسیر جاده واژگون که درتعاقب آن تعدادی از طرفین حاضر در صحنه با هم درگیر که متاسفانه بر اثر این درگیری، دو نفر با اسلحه گرم کشته شدند.

 در ادامه این درگیری  در اقدامی احساسی و غیر قانونی تعدادی از منازل بستگان قاتلان به آتش کشیده شد.

با همکاری مردم، نیروی انتظامی و دستگاه قضایی یکی از قاتلان کمتر از سه ساعت بعد از وقوع درگیری دستگیر و روانه زندان شد.

چند روز بعد با وساطت ریش سفیدان یکی دیگر از قاتلان این درگیری تحویل پلیس شد.

شهرستان ۲۳ هزار نفری چرام یکی از شهرستانهای ۹ گانه استان ۷۱۳ هزار نفری استان کهگیلویه وبویراحمد است.

برچسب‌ها نزاع خیابانی کهگیلویه و بویراحمد یاسوج چرام

منبع: ایرنا

کلیدواژه: نزاع خیابانی کهگیلویه و بویراحمد یاسوج نزاع خیابانی کهگیلویه و بویراحمد یاسوج چرام اخبار کنکور نیروی انتظامی دستگاه قضایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۱۶۸۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرگ موتورسوار در برخورد با کامیون در محور دهدشت-بهبهان

فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه از مرگ راکب موتورسیکلت بر اثر برخورد با یک دستگاه کامیون در محور دهدشت-بهبهان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سیدمحمد موسوی از جان باختن راکب موتورسیکلت در محور دهدشت-بهبهان خبر داد و اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی بر حادثه واژگونی یک دستگاه موتورسیکلت در محور دهدشت-بهبهان، نیروهای امدادی، مأموران انتظامی و پلیس راه به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: مأموران با حضور در محل حادثه مشاهده کردند یک دستگاه موتورسیکلت با برخورد به سپر عقب کامیون جلویی واژگون شده است که بر اثر این حادثه به علت نامعلومی راکب موتورسیکلت به‌شدت مجروح شد و پس از انتقال به مرکز درمانی به علت شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد.

فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه با اشاره به اینکه علت حادثه توسط کارشناسان پلیس راه در حال بررسی است، گفت: رانندگان ضمن رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی از هرگونه شتاب بی‌مورد پرهیز کنند تا شاهد چنین حوادث تلخی نباشیم.

کد خبر 751397

دیگر خبرها

  • قاتل متواری و همدستانش در خرمشهر دستگیر شدند
  • عاملان رعب و وحشت در احمد گوراب رشت دستگیر شدند
  • مرگ موتورسوار در برخورد با کامیون در محور دهدشت-بهبهان
  • بازداشت هشت نفر از عوامل درگیری در آبادان
  • دستگیری ۸ اراذل و اوباش مسلح در آبادان
  • شناسایی و دستگیری رباینده دختر ۱۶ ساله/ عاملان درگیری محله فلاح در چنگال پلیس
  • عوامل درگیری دسته جمعی در تویسرکان دستگیر شدند
  • قتل جوان ۲۳ ساله با چاقو در نزاع و درگیری/ عاملان قتل دستگیر شدند
  • کاهش تعداد مراجعین ناشی از نزاع به پزشکی قانونی اردبیل
  • قاتل فراری در مهاباد در کمتر از ۱۲ ساعت دستگیر شد