Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد نوازی مربی تیم فوتبال پدیده خراسان درباره وضعیت این تیم اظهار کرد:  حدود یک هفته است که در تهران هستیم و اردوی خوبی را پشت سر می‌گذرانیم. در تعطیلات لیگ برتر برای نگه داشتن بازیکنان در  شرایط مسابقه کار سختی داریم.

او ادامه داد: تیم‌های لیگ برتری در مشهد حضور ندارند، به همین علت اردوی خود را در تهران برپا کردیم تا چند بازی دوستانه با این تیم ها برگزار کنیم، اما متاسفانه فقط ۲ بازی با پیکان انجام دادیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آمادگی روحی و روانی بازیکنان برای ما مهم است.

نوازی بیان کرد: شرایط  برای حفظ آمادگی بازیکنان با برگزاری اردو و تمرینات سخت است. این مشکلات را تمام تیم‌های لیگ برتری دارند و فقط مختص پدیده نیست. البته هدف ما این بود تا به تاکتیک مدنظر خود برسیم که خدا را شکر به آن رسیدیم. انشاالله بتوانیم در بازی با آلومینیوم اراک بازی خوبی ارائه بدهیم و نتیجه خوبی کسب کنیم.

مربی پدیده درباره اینکه از امکانات و شرایط این تیم راضی است، گفت:  تیم پدیده از لحاظ مالی بهم ریخته بود، اما خدا را شکر با ورود استاندار، شهردار و هیئت فوتبال استان خراسان رضوی  مشکلات مالی رفع شده است.

بیشتر بخوانید

آغاز تمرینات تیم پدیده در اردوی تهران

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تیم فوتبال پدیده محمد نوازی لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۱۷۰۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت ۵ فوتبالیست قمی به اردوی آماده سازی تیم ملی

نخستین مرحله اردوی تمرینی تیم ملی فوتبال ۷ نفره کشورمان در حالی از فردا در تهران آغاز می‌شود که مهدی شکوهی و مهدی جمالی در گروه نخست دعوت شدگان، مورد ارزیابی کادرفنی تیم ملی قرار می‌گیرند.

مجتبی حسینی و حامد بابائیان در قالب گروه دوم در این اردو حضور دارند و سجاد نوری خواه هم در گروه سوم خود را به مربیان تیم‌ملی معرفی می‌کند.

این مرحله از اردوی تیم‌ملی فوتبال تا ۲۴ اردیبهشت ادامه خواهد داشت و ملی پوشان خود را برای مسابقات جهانی ۲۰۲۴ آماده می‌کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • ربیعی: به استقلال تبریک می‌گویم اما حق تیمم باخت نبود
  • کاپیتان سابق استقلال: آن سپاهانی بدون شک خودش دختر نداشت | نکونام امروز بازیکن نیمکت نشین را فیکس کند
  • نویدکیا: با عزیزم و قربانت بروم نمی‌شود کار کرد!
  • نویدکیا: با عزیزم و قربانت بروم نمی‌توان کار کرد
  • نویدکیا: تاریخ انقضای دوست داشتن در فوتبال ۵ هفته است!
  • دعوت ۵ فوتبالیست قمی به اردوی آماده سازی تیم ملی
  • استیلی: اوسمار خوب است ولی صبر کنید!
  • برگزاری اردوی استعدادیابی فوتبال در چهارمحال و بختیاری
  • سرمربی مسینیو: استعدادی مانند این پسر ندیده‌ام
  • دعوت بانوی فوتبالیست خوزستان به اردوی تیم ملی