Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-04@21:32:09 GMT

حکم سنگین دستیاران ویلموتس علیه فدراسیون

تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۱۷۲۸۹

حکم سنگین دستیاران ویلموتس علیه فدراسیون

فدراسیون فوتبال از سوی فیفا به پرداخت یک میلیون و ۴۰۰ هزار یورو به دستیاران مارک ویلموتس محکوم شد.

به گزارش مشرق، فدراسیون فوتبال طی روزها و هفته‌های گذشته شوک دیگری از دوران حضور مارک ویلموتس در ایران دریافت کرد. حکم دستیاران بلژیکی و اسپانیایی این سرمربی در دوران حضور در ایران از سوی فیفا ارسال شده که هر کدام از مربیان این فدراسیون را ۷۰۰ هزار یورو و در مجموع یک میلیون و ۴۰۰ هزار یورو محکوم کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به نرخ یورو در بازار ایران، محکومیت جدید فدراسیون فوتبال بیش از ۳۵ میلیارد تومان برای شهاب‌الدین عزیزی خادم و همکارانش آب می‌خورد. البته فدراسیون فوتبال همانند پرونده مارک ویلموتس، نسبت به حکم دستیاران وی هم اعتراض دارد و این پرونده را در دادگاه داوری ورزش دنبال خواهد کرد.

این محکومیت در شرایطی است که در روزهای گذشته، ساختمان فدراسیون فوتبال نیز به علت بدهی به شستا بابت استقراض برای پرداخت طلب ویلموتس، بر باد رفته و حالا این فدراسیون در خانه خودش، غریبه است و باید به فکر مکان یا راهکاری جدیدی برای آینده باشد.

به جز این موارد، در حال حاضر پرونده محکومیت ۶.۲ میلیون یورویی فدراسیون فوتبال در دادگاه داوری ورزش جریان دارد و اهالی خیابان سئول امیدوارند بخشی از این حکم سنگین شکسته شود.

منبع: ایسنا

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا فایل صوتی ظریف فدراسیون فوتبال مارک ویلموتس فیفا شکایت فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۱۷۲۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنایه سنگین سیمئونه به ممفیس دیپای

به گزارش "ورزش سه"، دیپای هرگز نتوانست مهاجم مورد انتظار برای اتلتیکو نشان دهد. او که از بارسا به اتلتیکو پیوست، در فصلی که برای این تیم اصلا خوب پیش نرفت و تنها برای کسب سهمیه می جنگد، نیمی از بازی ها را به دلیل مصدومیت از دست داد.

دیپای آخرین بار در بازی رفت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان برابر دورتموند مصدوم شد و دیگر نتوانسته برای تیمش به میدان برود ولی او دیروز به تمرینات برای بازی با مایورکا اضافه شد. دیداری که امشب برگزار خواهد شد.

سیمئونه وقتی با سوالی در مورد وضعیت مصدومیت دیپای روبه‌رو شد، پاسخی کنایه‌آمیز داد: «بله، امروز دیدم که او تمرین کرد. به هر حال چیزی به یورو 2024 نمانده و این برای او انگیزه خوبی است. به همین دلیل مطمئنم در هفته های پیش رو او با 100 درصد توانش به ما کمک خواهد کرد. همیشه وقتی یورو نزدیک می شود، برخی بازیکنان دو برابر در زمین تلاش می کنند چون می خواهند در بهترین فرم به این رقابت ها برسند.»

دیگر خبرها

  • انتقاد تند مدیر سپاهان/ کمیته انضباطی به تخلفات سنگین هواداران پرسپولیس رسیدگی کند
  • محرومیت ۱۰ ساله هوادار سپاهان
  • هوادار جنجالی ۱۰سال محروم شد!
  • کنایه سنگین سیمئونه به ممفیس دیپای
  • هوادار خاطی سپاهان ١٠ سال محروم شد
  • محرومیت ۱۰ ساله برای هوادار س‍پاهان
  • رای هوادار خاطی سپاهان اعلام شد
  • هوادار جنجالی ده سال محروم شد!
  • رد شکایت پرسپولیس علیه آلومینیوم
  • شکایت پرسپولیس علیه آلومینیوم اراک رد شد