Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه صنعتی ایران خودرو مشخصات رسمی رانا پلاس پانوراما ( سقف شیشه ای ) را با جعبه دنده ۶ سرعته دستی بر روی وبسایت خود بارگذاری کرد. گفته می شود که در هفته های آتی، نسخه جدید این سدان کلاس B به دست مصرف کنندگان خواهد رسید.

به گزارش عصر ایران، رانا پلاس پانوراما ۶ دنده در بحث قوای محرکه تفاوت هایی  با رانا پلاس معمولی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نسخه جدید این خودرو به پیشرانه TU5 پلاس مجهز است که به گفته ایران خودرو ۱۱۳ اسب بخار را با گشتاور ۱۴۴ نیوتن متر برای رانا پلاس پانوراما ۶ دنده تولید می کند.

در مشخصات رسمی رانا پلاس پانوراما ۶ دنده اعلام شده است که این خودرو به دو کیسه هوا، تریم داخلی پارچه، فرمان کمکی برقی، سقف شیشه ای ثابت با سایه بان دستی ( مشابه به پژو ۲۰۷i و پژو ۲۰۷i صندوق دار )، تهویه دستی، کروز کنترل، سنسور پارک عقب، ترمز دیسکی جلو و کاسه ای عقب، کنترل سیستم صوتی از روی فرمان و… مجهز است.

فعلاً تولید اولیه رانا پلاس با ویژگی های جدید در کارخانه ایران خودرو آغاز شده است و احتمالاً این خودرو ساز در تابستان ۱۴۰۰ عرضه رانا پلاس پانوراما ۶ دنده دستی را به صورت رسمی آغاز می کند.

اعلام مشخصات خودرو در سایت ایران خودرو

بیشتر بخوانید: مدیر عامل ایران خودرو: "رانا پلاس" و "دنا پلاس" با گیربکس 6 سرعته دستی می آید ایران خودرو: تولید خودروی "رانا" با سقف شیشه‌ای و گیربکس 6 سرعته جدید جزئیاتی از 2 خودروی "رانا پلاس" و "سورن پلاس" که در طرح فروش جدید ایران خودرو عرضه شد (+عکس و جزئیات) لینک کوتاه: asriran.com/003Hdw

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: رانا پلاس پانوراما ۶ دنده ایران خودرو سقف شیشه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۱۷۳۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ال۹۰ ایرانی چه مشخصات و ویژگی هایی دارد؟ + تصویر

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، پارس خودرو کاتالوگ جدید خودرو ال ۹۰ ایرانی را با نام P۹۰ منتشر کرد. به نظر می‌رسد تولید این خودرو در ماه های آینده از سوی این شرکت آغاز خواهد شد.

موتور ME۱۶ با حجم ۱۶۰۰ سی‌سی است که قادر است حداکثر قدرت ۱۱۳ اسب بخار و گشتاور ۱۴۴ نیوتن‌متر را تولید کند. این موتور به گیربکس دستی ۵ سرعته متصل است.

شک و تردید درباره عرضه اولین خودروهای وارداتی | قرار بود فردا یکشنبه عرضه آغاز شود

فرمان برقی D-Type، غربیلک فرمان مجهز به کنترل سیستم صوتی، سیستم پایش فشار باد تایرها TPMS، رینگ آلومینیومی R۱۵، سیستم تهویه مطبوع نیمه اتوماتیک و صندلی‌های قابل تنظیم دستی از جمله امکانات این خودروی ایرانی است.

کد خبر 849269 برچسب‌ها خبر مهم بازار خودرو خودرو - ایرانی خودرو ايران خودرو

دیگر خبرها

  • قیمت خودرو در بازار آزاد دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه
  • قیمت روز محصولات ایران‌خودرو دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت محصولات ایران‌خودرو دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳/ قیمت امروز دنا و ۲۰۷
  • مشخصات یک خودروی جدید ایرانی منتشر شد
  • قیمت خودرو امروز 16 اردیبهشت 1403
  • قیمت تولیدات ایران‌خودرو در بازار +جدول
  • قیمت روز محصولات ایران‌خودرو یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت محصولات ایران‌خودرو یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳/ کدام خودرو امروز گران شد؟
  • مشخصات ال۹۰ ایرانی اعلام شد + عکس
  • ال۹۰ ایرانی چه مشخصات و ویژگی هایی دارد؟ + تصویر