Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-01@11:13:54 GMT

۶۰ اثر به فراخوان طراحی پوستر محیطی راه یافت

تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۱۷۴۲۱

۶۰ اثر به فراخوان طراحی پوستر محیطی راه یافت

سرپرست اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری مشهد گفت: ۶۰ اثر در فراخوان کشوری طراحی پوستر محیطی ویژه شب‌های قدر و شهادت امام علی (ع) به مرحله داوری رسیده است.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، سید مهدی حسینی اظهار کرد: نظر به اهمیت بزرگداشت ایام سوگواری شهادت امام علی (ع) و شب‌های قدر، اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری مشهد در نظر داشت به جهت ساماندهی فضای شهری متناسب با ایام مذکور اقدام کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از طراحان گرافیک و هنرمندان دعوت به عمل آمد تا آثار خود را با موضوعات شب‌های قدر، شهادت امام علی (ع)، روز معلم و روز کارگر ارسال کنند که به دنبال آن، ۶۰ اثر از ۲۰ طراح و گرافیست از اقصی نقاط کشور به این فراخوان ارسال و به مرحله داوری رسیده است و نتایج آن به‌زودی اعلام خواهد شد.

سرپرست اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری مشهد خاطرنشان کرد: آثار راه‌یافته به داوری به‌زودی در همین آدرس (بخش عکس) قابل بازدید خواهد بود.

کد خبر 491524

منبع: ایمنا

کلیدواژه: اعلام فراخوان کلانشهر مشهد شهرداری مشهد شهر کلانشهر پوستر شب های قدر روابط عمومي داوری جشنواره شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق شهرداری مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۱۷۴۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پوستر ویژه سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری (ره)

پایگاه خبری جماران، حضرت امام خمینی (س) در پیامی در خصوص ویژگی های شهید مطهری (ره) فرمودند: «اینجانب به اسلام و اولیای عظیم‌ الشأن آن و به ملت اسلام و خصوص ملت مبارز ایران ضایعۀ أسف‌ انگیز شهید بزرگوار و متفکر و فیلسوف و فقیه عالی مقام مرحوم آقای حاج شیخ مرتضی مطهری ـ قدس سره ـ را تسلیت و تبریک عرض می‌ کنم. تسلیت در شهادت شخصیتی که عمر شریف و ارزندۀ خود را در راه اهداف مقدس اسلام صرف کرد و با کجروی ها و انحرافات مبارزۀ سرسختانه کرد، تسلیت در شهادت مردی که در اسلام‌شناسی و فنون مختلفۀ اسلام و قرآن کریم کم‌ نظیر بود. من فرزند بسیار عزیزی را از دست دادم و در سوگ او نشستم که از شخصیتهایی بود که حاصل عمرم محسوب می‌ شد. در اسلام عزیز با شهادت این فرزند برومند و عالِم جاودان ثُلمه‌ای وارد شد که هیچ چیز جایگزین آن نیست. و تبریک در داشتن این شخصیتهای فداکار که در زندگی و پس از آن با جلوۀ خود نورافشانی کرده و می‌ کنند....» 

صحیفه امام، جلد ۷، صفحات ۱۷۸

طرح: محمود عارفی قوچانی

 

دیگر خبرها

  • سازمان فرهنگی شهرداری مشهد برای دهه کرامت چه برنامه‌هایی دارد؟
  • جذب امریه سربازی در سازمان جهاد دانشگاهی خواجه نصیر
  • پوستر ویژه سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری (ره)
  • نشست تخصصی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی در دومین اجلاس بین‌المللی ایران و آفریقا
  • ‌ پایتخت زیست‌محیطی آسیا مرهون تلاش پاکبانان است
  • آغاز فروش بلیت قطارهای فوق‌العاده مشهد
  • از پیچ و خم تصویب تا حل چالش‌ها
  • نشست تخصصی نفت، گاز، پتروشیمی و پالایش در دومین اجلاس بین‌المللی ایران و آفریقا
  • وحشت بلومبرگ از قدرت ائتلاف‌سازی ایران
  • ضرورت اجرای تفکیک زباله در کردستان