Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-01@21:24:42 GMT

درخواست عجیب تماشاگران بنفیکا علیه مهدی طارمی

تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۱۷۴۴۱

درخواست عجیب تماشاگران بنفیکا علیه مهدی طارمی

آفتاب‌‌نیوز :

این بازی در حالی از حساسیت بالایی برای دو تیم برخوردار است که پورتو با ۷۰ امتیاز تیم دوم جدول است و بنفیکا با ۶۶ امتیاز تیم سوم به حساب می‌آید و اگر در این بازی خانگی برنده شود اختلاف امتیاز دو تیم به یک امتیاز کاهش می‌یابد و آنوقت بنفیکا این شانس را خواهد داشت که در سه هفته باقی مانده بر سکوی دوم تکیه بزند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بازی رفت دو تیم به نتیجه مساوی یک بر یک دست یافتند که مهدی طارمی در دقیقه ۷۳ از زمین بازی اخراج شد. مهدی طارمی در بازی پیشین که با برتری ۳-۲ پورتو همراه بود یک گل زد و یک گل ساخت تا بهترین بازیکن تیمش باشد. او در بازی فردا شب یکی از مهره‌های اصلی تیمش خواهد بود.

نکته جالب توجه اینکه در آستانه این بازی برخی از طرفداران بنفیکا توئیت کرده‌اند و از داور خواستند مراقب فریب‌های مهدی طارمی باشد چرا که او به هنگام ورود به محوطه جریمه به خوبی خود را با بازیکن حریف درگیر می‌کند و پنالتی می‌گیرد و این فصل هم به لطف پنالتی‌هایی که برای پورتو گرفته توانسته ۷ موقعیت گل برای تیمش خلق کند.

این در حالی است که هیچ گاه باشگاه پورتو و مهدی طارمی در صدد پاسخ به این انتقادات بر نیامدند و معتقدند سوت‌هایی که توسط داوران زده شده درست بوده است. نکته جالب توجه اینکه پورتو با در اختیار داشتن مهدی طارمی و با به ثمر رساندن ۶۱ گل تهاجمی‌ترین خط حمله لیگ برتر پرتغال را در اختیار دارد.

مهدی طارمی تا به این جای کار ۱۳ گل به نام خود ثبت کرده و ۷ پاس گل هم داده است.

او بعید به نظر می‌رسد در فصل جاری موفق به کسب عنوان آقای گلی شود به این خاطر که نفر اول جدول گل زنان هریس سفروویچ ۱۸ گل به ثمر رسانده است. نکته جالب اینکه در ابتدای فصل جاری بنفیکا تمایل بیشتری برای خرید مهدی طارمی داشت، اما در لحظات پایانی سرمربی این تیم مهاجم برزیلی را به مهدی طارمی ترجیح داد.

منبع: خبر ورزشی

منبع: آفتاب

کلیدواژه: بنفیکا پورتو مهدی طارمی مهدی طارمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۱۷۴۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارشگر ایتالیایی: طارمی خرید بسیار مفیدی برای اینتر است

یک گزارشگر فوتبال ایتالیا، ورود مهاجم تیم ملی فوتبال ایران به اینتر و بازی کردن وی به جای الکسیس سانچس را گامی رو به جلو برای نراتزوری می‌داند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ریکاردو ترویسانی درباره نقل‌وانتقالات تیم فوتبال اینتر برای فصل 25-2024 اظهار داشت: عوامل تیم مانند مربیان و مدیران در اینتر ثابت می‌مانند و به جز بازیکنانی که با خرید نفرات جدید جایگزین می‌شوند، سیمونه اینزاگی از بازیکنان فعلی استفاده می‌کند.

گزارشگر شبکه «مدیاست» ایتالیا با تمجید از خریدهای نراتزوری برای فصل آینده گفت: زیلینسکی و طارمی دو خرید بسیار کاربردی و مفید هستند. جایگزینی طارمی به‌جای الکسیس سانچس یک گام رو به جلو است و زیلینسکی می‌تواند جانشین خوبی برای مخیتاریان باشد.

مدافع سابق اینتر: طارمی کار تورام را انجام نمی‌دهد

طارمی طی 178 مسابقه‌ای که با پیراهن پورتو بازی کرده، 88 گل و 54 پاس گل به نام خود به ثبت رسانده است و در فصل آینده به اینتر می‌پیوندد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نورافکن: هرچه بگذارم، حاشیه می‌شود/ اتفاقات عجیب و غریبی برایمان درست کردند
  • باشگاه پرسپولیس: رفتار زشت تماشاگران سپاهان نسبت به زنان پرسپولیسی را پیگیری می‌کنیم
  • گزارشگر ایتالیایی: طارمی خرید بسیار مفیدی برای اینتر است
  • ۳ درخواست عجیب روسیه از ایران
  • طارمی عامل خروج یک ستاره از اینتر
  • طارمی دومین رئیسش در پورتو را می‌بیند
  • لیونل مسی و دوستانش در اینتر میامی، تماشاگران ویژه بازی هیت - سلتیکس / عکس
  • کونسیسائو: مشکلی با رئیس جدید پورتو ندارم
  • تلاش مهدی طارمی برای دریافت شهروندی پرتغال
  • اینتر تنها طارمی را در خط هجومی جذب می کند